ליצמן לרה"מ נתניהו: "חילולי השבת יכולים להפיל את הממשלה"

    השר ליצמן קרא לראש הממשלה ואמר לו כי הוא דורך על מוקש קשה בחילולי השבת שנעשים על ידי ובחסות הממשלה. אני מתריע בפניך – אמר ליצמן – כי אתה מסתכן באיבוד ממשלתך
    איתי גדסי No Comments on ליצמן לרה"מ נתניהו: "חילולי השבת יכולים להפיל את הממשלה"

    בשמחת השבע ברכות לנכדת השר ליצמן אתמול, הבהיר שר הבריאות יעקב ליצמן לראש הממשלה נתניהו כי המשך העבודות וחילולי השבת בארץ עלולים להפיל את הממשלה: איני רוצה להפריע לך כאורח בעת שמחתי, אבל אין מנוס מלעמוד על משמר הקודש

    השר ליצמן קרא לראש הממשלה ואמר לו כי הוא דורך על מוקש קשה בחילולי השבת שנעשים על ידי ובחסות הממשלה. אני מתריע בפניך – אמר ליצמן – כי אתה מסתכן באיבוד ממשלתך
    22:01
    28.03.24
    המהדורה המרכזית No Comments on השרה מירי רגב: "לא מאמינה שהחרדים יפרשו מהממשלה"

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    אמש השתתף ראש הממשלה נתניהו בשמחת השבע ברכות לנכדתו של שר הבריאות יעקב ליצמן, זאת בצל חילולי השבת ברכבת ישראל.

    בביטאון אגו"י, "המודיע" מפרסמים היום את תוכן שיחת ראש הממשלה נתניהו והשר ליצמן, כשלדבריהם, שר הבריאות ליצמן הבהיר לראש הממשלה נתניהו במהלך הסעודה כי חילולי השבת עלולים להפיל את הממשלה.

    "השר ליצמן קרא לראש הממשלה ואמר לו כי הוא דורך על מוקש קשה בחילולי השבת שנעשים על ידי ובחסות הממשלה. אני מתריע בפניך – אמר ליצמן – כי אתה מסתכן באיבוד ממשלתך".

    בעיתון נכתב כי ראש הממשלה התנצל בפני השר ליצמן ואמר כי אינו מודע לפרטים וביקש להטיל את הטיפול בעניין על ראש הסגל יואב הורביץ, אך השר ליצמן אמר כי העניין דורש טיפול אישי של ראש הממשלה. "איני רוצה להפריע לך כאורח בעת שמחתי, אבל אין מנוס מלעמוד על משמר הקודש" אמר ליצמן לנתניהו.

    השר ליצמן וח"כ גפני קבעו להיפגש בימים הקרובים עם ראש הממשלה יחד עם השר דרעי. ובד בבד החלו בתיאום סדרת פגישות יחד עם ראש הסגל הורביץ ושרי התחבורה והרווחה האמונים על נושא העבודות בשבת.

    היום תתקיים ישיבת סיעה משותפת לש"ס ויהדות התורה בנושא חילולי השבת. בה צפויים הסיעות לדרוש הקמת ועדה שתבחן את מתן אישורי העבודה בשבת.

    77d9ae57-7ad2-45de-bb27-07c182a33c37



    0 תגובות