נתניהו והרצוג נפגשו עם נשיא מצרים א-סיסי

    איתי גדסי No Comments on נתניהו והרצוג נפגשו עם נשיא מצרים א-סיסי

    על פי הדיווח ראש הממשלה ויו"ר האופוזיציה נפגשו עם נשיא מצרים במטרה לקדם מהלכים מדיניים במסגרת מתווה שלום אזורי • בנוסף, הרצוג סיפר כי רגע לפני כניסתו לממשלה בכפוף לסיכומים על הסכם מדיני, השר לוין מנע את המהלך

    בנימין נתניהו ויצחק הרצוג
    21:51
    28.03.24
    המהדורה המרכזית No Comments on הרב שווינגר: "עולם הישיבות ישרוד גם בלי תקציב"

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    דיווח הבוקר מספר כי ראש הממשלה, בנימין נתניהו ויו"ר האופוזיציה, בוז'י הרצוג, נפגשו באפריל בשנה שעברה עם נשיא מצרים, הגנרל אסיסי בארמונו בקהיר. זאת בשיאם של המאמצים חובקי העולם ליצור מתווה ליוזמת שלום אזורית. הפגישה, התקיימה על רקע המגעים שנערכו אז בסודיות גמורה בין נתניהו להרצוג לצירוף סיעת "המחנה הציוני" לממשלה. כך מדווח "הארץ".

    בתוך כך, אתמול סיפר יו"ר האופוזיציה, בוז'י הרצוג, כי בעת מהלכים לסיכום עמדות לקידום הסכם מדיני, שר התיירות, יריב לוין, הרים את קולו על ראש הממשלה ואמר: "ביבי, אסור לך. לא ניתן לך לעשות זאת" לדברי הרצוג, לוין המשיך ואיים על נתניהו שאם יזכיר את גושי ההתנחלויות בהסכם העתידי, הוא יאבד את תמיכת המתנחלים וגם את תמיכת מפלגתו. "בעקבות דברי לוין" אמר הרצוג "נאלץ נתניהו לסגת מהתכנית שכבר היתה מוסכמת על מדינות ערב המתונות"

    את הדברים אמר הרצוג בדיון מדיני – ביטחוני של מועמדים לראשות מפלגת העבודה שאורגן אמש על ידי הזרם המרכזי של המפלגה. בהמשך דבריו גינה הרצוג בחריפות את חברי הכנסת של העבודה שלא השתתפו בסיור של הסיעה ביהודה ושומרון וכינה את התנהגותם "בושה וחרפה".



    0 תגובות