- רדיו קול חי - -

איך הגיב העיתון הסעודי לגילוי מנהרת טרור בבית ספר לילדים?

האלוף יואב מרדכי, חשף כי לפני כשבועיים התגלתה מנהרה תחת בית ספר בעזה. "ב-1.6 נתגלתה מנהרת טרור של חמאס מתחת לבית הספר לבנים של סוכנות הסיוע של האו"ם אונר"א באל-מע'אזי" אמר.

מרדכי מספר כי חשבו איך להגיב אך לבסוף השאירו זאת לעיתון סעודי "חשבנו במערכת כיצד להגיב על הזלזול המתועב בחיי ילדים, אך החלטנו לבסוף להשאיר זאת לעיתון אל-עכאז הסעודי שנכתבו בה אתמול השורות הבאות: "חמאס היא זו שמובילה את את עזה לאסון הומניטארי בכך שהיא משתלטת ומחרימה את הסיוע ההומניטארי, בנוסך לאיום על חיי התושבים שהיא מבצעת בעזרת המנהרות שהיא חופרת תחת בתי הספר ובתי החולים וזאת כדי לנצל את התושבים כמגן אנושי".

"ברור כשמש כי העולם הערבי כולו הבין שארגון הטרור חמאס הוא זה שהורס את רצועת עזה ומחסל כל סיכוי של עתיד טוב לעזתים. אולי הגיעה העת שיבינו זאת תושבי הרצועה בעצמם". אמר מרדכי.

בתוך כך, במהלך הלילה עצרו כוחות צה"ל, שב"כ ומג"ב ארבעה מבוקשים באל ערוב שבחטיבה המרחבית "עציון". המבוקשים שנעצרו חשודים במעורבות בפעילות טרור עממי ובהפרות סדר אלימות.

המבוקשים הועברו לחקירה.

כמו כן, במהלך מארב של כוחות צה"ל סמוך לכפר צוריף, מצאו הכוחות נשק אשר שימש ציידים במרחב. הממצאים הועברו לידי כוחות הביטחון.