שר החוץ של קטאר: "המצור שעושים עלינו נוגדות את החוק הבינלאומי"

    שלמה ריזל 2 Comment on שר החוץ של קטאר: "המצור שעושים עלינו נוגדות את החוק הבינלאומי"

    שר החוץ הקטארי מאשים את המדינות המחרימות את מדינתו כמפרי החוק הבינלאומי: "ההשפעה של צעדיהם תהיה שלילית"

    קטאר • אילוסטרציה
    9:52
    29.03.24
    הרב אהרן לוי No Comments on מלכודת גיוס החרדים \\ פרשת צו עם הרב אהרן לוי

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    שר החוץ של קטאר אמר כי "המצור" שמדינות ערב נוקטות נגד מדינתו נוגדות את החוק הבינלאומי. במסיבת עיתונאים בגרמניה הוא אמר: "הצעדים שהן נקטו מפרים באופן ברור את המשפט הבינלאומי ואת המשפט ההומניטרי. לא תהיה להם השפעה חיובית על האזור אלא שלילית".

    את הדברים אמר השר הקטארי על רקע הודעת סעודיה, מצרים, איחוד האמירויות ובחריין על ניתוק יחסים דיפולומטיים עם קטאר. כשעליהן מצטרפות מדינת הפיליפינים שאסרה על תושביה לבקר ולשהות בקטאר. כזכור, נשיא ארה"ב דונלד טראמפ, בירך על המהלך שלדבריו מעורר תקווה.

    בנוסף, המדינות פרסמו הודעה משותפת שבה הכריזו על 59 אישים הקשורים לקטאר כפעילי טרור ועל 12 ארגונים הקשורים אליה כישויות טרור. בין האישים ישנם בכירים בתנועת "האחים המוסלמים" ובראשם המנהיג הרוחני של התנועה, השייח' יוסוף אל-קרדאווי.

    קטאר דחתה בתקוף את הפרסומים. בהודעה רשמית של המדינה נמסר כי מדובר בהשאמות "חסרות כל בסיס". עוד נכתב בהודעה: "קטאר עשתה רבות במלחמה נגד הטרור, הרבה יותר מארבעת המדינות".

    קטאר הואשמה ע"י המדינות שהחרימו אותה בהתערבות בעניינים פנימיים במדינות ובהגברת הטרור במזרח התיכון. קטאר ידועה בתמיכתה הגדולה בארגוני הטרור חמאס ופתח.



    2 תגובות

    מיין תגובות
    1. 2

      לממן פעילות טרור זה לא נוגד את החוק????