חדשות התיירות: המלון בצוק, טנזניה וישראל קרובים מתמיד ומי הכי נדיב?

    קובי פינקלר No Comments on חדשות התיירות: המלון בצוק, טנזניה וישראל קרובים מתמיד ומי הכי נדיב?

    מלון ששוכן על הצוק, שיתוף פעולה מתהדק בין ישראל לטנזניה ואלו תיירים מוציאים הכי הרבה כסף בטיול בארץ הקודש?

    נוף בטנזניה
    20:51
    28.03.24
    פנחס בן זיו No Comments on המערכת הפוליטית כמרקחה: קריאות לפרישה מהממשלה

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    מלון 'הרלינגטון' על הצוק ליד הים
    בשורה לענף התיירות בישראל: מלון 'הולידיי אין' אשקלון עובר לניהול עצמאי של החברה המנהלת אותו בפועל מאז הקמתו. המלון ישנה את שמו ל'הרלינגטון' כשם חברת הניהול. מדובר במלון האחרון בארץ הנמצא תחת המותג 'הולידיי אין', וכעת כאמור מלון זה נפרד מרשת 'קראון פלאזה' ועובר לניהול עצמאי תוך הקמת מותג חדש. צוות המלון הקיים ימשיך להוביל את המלון וינוהל ישירות על ידי החברה שהקימה ומחזיקה את הנכס לאורך השנים.

    כידוע, המבנה העגול הייחודי של המלון ומיקומו השוכן לצידו של אחד החופים היפים בישראל, הפכו את המלון בשנים האחרונות ליעד מבוקש ואטרקטיבי בענף התיירות בישראל. מדי שנה מגיעות למלון משפחות מכל רחבי הארץ וכן אנשי עסקים המתארחים ונהנים מאירוח ונוף ייחודים. במסגרת המעבר לניהול עצמאי, המלון ימשיך לפעול עם הצוות הניהולי המוכר והאדיב ובנוסף יזכה לרענון בנראות המלון, שינוי בהיקף הפעילויות למשפחות, ועוד הפתעות שיחכו לאורחים בתקופת הנופש.

    שיתוף פעולה של ענף התיירות בישראל עם טנזניה
    משלחת רמת דרג מטנזניה, בראשות מנכ"ל משרד התיירות של טנזניה, ד"ר אלוייס נזוקי, הגיעה השבוע ארצה, במטרה להגביר את שיתוף הפעולה עם ענף התיירות בישראל ולעודד את תנועת התיירות לטנזניה הקסומה והאקזוטית.

    סוד הקסם של טנזניה: טנזניה, השוכנת במזרח אפריקה, היא גן עדן לאוהבי טבע, עם 12 פארקים לאומיים, 13 שמורות טבע, ו-38 אזורים מוגנים. יש בה מגוון נופי עצום, הכולל הרי געש ופסגות מושלגות, נופי סוואנה, אגמים, ביצות, יערות גשם ועוד. בשטחה של טנזניה (945,087 קמ"ר) נמצאים כמה מהאגמים הגדולים בעולם, בהם אגם ויקטוריה, אגם טנגניקה ואגם ניאסה (מלאווי). לא סתם הפכה טנזניה לאחד היעדים המרכזיים ביותר לישראלים המטיילים באפריקה. טנזניה נחשבת למקום הטוב ביותר בעולם לעשות בו ספארי. יש בה תרבות מיוחדת, אוצרות טבע עשירים, שמורות טבע יפות ומרתקות ואת האי זנזיבר.

    ישראלים המבקשים לבקר בטנזניה נדרשים להצטייד בויזה. יש טיסות ישירות מישראל לטנזניה וזנזיבר וזאת במרחק של פחות מ-6 שעות טיסה.

    האמריקאים – התיירים הנדיבים ביותר בישראל

    האמריקאים הם התיירים הנדיבים בישראל בכל הקשור להשקעה במקומות לינה, כך עולה מניתוח נתוני ההזמנות של אתר הוטלס קומביינד העולמי.

    תייר אמריקאי שמבקר בישראל משלם 200 דולר בממוצע ללילה, תיירים בריטים שספגו ירידה בערך הליש"ט משלמים 165 דולר בממוצע, אחריהם התיירים מצרפת וגרמניה שבוחרים חדרים בעלות של 143 דולר בממוצע ואילו התייר הרוסי מסתפק בחדר של 110 דולר בממוצע.

    78% מהתיירים שמגיעים לישראל מתעניינים בוחרים בבתי מלון והשאר פונים לאכסניות או דירות נופש. 27% מההזמנות הן ללינה בתל אביב, 20% לאילת, 14% ירושלים, 9% במלונות ים המלח והיתר בשאר אזורי הארץ.



    0 תגובות