- רדיו קול חי - -

היה מצוין במסעדת מצוין – קובי פינקלר הרחיק ללונדון

מסעדה כשרה למהדרין של העדה החרדית ב..לונדון

גולדרס גרין היא שכונה בצפון מערב לונדון עם ריכוז גדול של יהודים וישראלים, כתוצאה מכך ברחוב הראשי ישנן מספר מסעדות וחנויות כשרות ואפילו חנות ספרים בעברית. הנסיעה מתחנת הרכבת התחתית בגולדרס גרין לרחוב אוקספורד במרכז לונדון אורכת כ-25 דקות, כמו כן, יש מספר אוטובוסים שמקשרים את האזור עם חלקים שונים של לונדון.

כמעט בכל סופר גדול במרכז לונדון ובצפון מערב לונדון תמצאו מדפים של אוכל כשר. האוכלוסייה היהודית של העיר מונה כיום כמעט 200,000 איש ולכן, אוכל כשר בלונדון הוא נפוץ במיוחד וטעים לא פחות.

מסעדת מצוין – כשר למהדרין

אחת המסעדות הטובות במיוחד היא מסעדת מסעדת מט סו יאן (Met Su Yan), או בעברית פשוטה מצוין. היא שוכנת ברחוב הראשי של שכונת גולדרס גרין. המסעדה מגישה שפע של מנות אסייתיות מיפן, סין ותאילנד.
אבל הסיפור הוא גם סיפור אישי וגם מצוין מבחינת הטעם, הטעמים, האווירה והאיכות.

נתחיל בצלחות. לא דבר של מה בכך לכאורה, אבל לא במסעדה הזו. כל צלחת כאן מיובאת באופן אישי ועלותה כמאה שקלים. לא דבר של מה בכך אם אחד המלצרים שובר.. אבל מה שחשוב אחרי זה, הוא מה מוגש שם. הכל באווירה ובטעמים של המזרח באופן המוקפד ביותר, הכשר ביותר והאיכותי ביותר. מנות ראשונות הכוללות מבחר סוגים, מרקים מאוירת המקום, מנות עיקריות הכוללות בשרים משובחים ומנות קינוח שהם פשוט גן עדן.

לא פלא שהמסעדה, גם באמצע השבוע (ולא רק ביום ראשון בערב כנהוג בלונדון), הייתה מפוצצת! כשהמון חרדים מגיעים אליה (היא תחת כשרות ברמה הגבוה ביותר בלונדון). בימי שישי בעל הבית אורז (תרתי משמע) אוכל הביתה ואנשים עומדים בתור. רחוב גולדרס גרין 134. תבואו?