ח"כ חזן: "זה לא ממשלת ימין, אנחנו בממשלת מרכז שנגררת שמאלה"

    עמית דניאל 1 Comment on ח"כ חזן: "זה לא ממשלת ימין, אנחנו בממשלת מרכז שנגררת שמאלה"

    ח"כ אורן חזן: "מדינות ערב החרימו את קטאר כי הן הפנימו שהן מתמודדות מול טרור מה שהשמאלנים בישראל עוד לא הפנימו" • בנוסף, ח"כ חזן טען כי "אם ביבי ימשיך בדרך הזו, הוא לא יוכל להמשיך לכהן כיו"ר הליכוד".

    ח"כ אורן חזן וראה"מ, בנימין נתניהו צילום: יונתן סינדל, פלאש 90

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    על רקע התבטאותו בחשבון הטוויטר אומר היום ח"כ אורן חזן: "אם ביבי ימשיך בדרך הזו, הוא לא יוכל להמשיך לכהן כיו"ר הליכוד." כמו כן, חזן התייחס להחלטת מדינות ערב להחרים את קטאר: "מדינות ערב החרימו את קטאר כי הן הפנימו שהן מתמודדות מול טרור מה שהשמאלנים בישראל עוד לא הפנימו, כי הם הולכים ומחבקים את הארכי טרוריסטים הגרועים ביותר" אמר בריאיון לפתחי וזמרי ברדיו דרום ול"גלי ישראל".

    ח"כ חזן טען שיש לנהוג אחרת מול ממשל טראמפ שהחל במדיניות פרו ישראלית התומכת בבנייה בהתנחלויות ושינה את דרכו: "אני אומר את זה בצורה הכי ברורה, מדברים רבות על כך שמדובר בממשלת ימין, אני כבר חודשים ארוכים אומר, זאת לא ממשלת ימין, זאת ממשלת מרכז ואפילו נגררת שמאלה. ממשלה שמפנה ישובים יהודים מארץ ישראל, ממשלה שמקפיאה בנייה, ממשלה שמפחדת להגיד ארץ ישראל לעם ישראל ולא לישמעאל. אנחנו כולנו חולשים על כל השטח וחוזרים לדרכי אבות ולימי קדם, זה שלנו, זה תמיד היה שלנו ממשלה שמחפשת תירוצים ונימוקים למה צריך להישאר בגושים".



    1 תגובות

    מיין תגובות
    1. 1

      יאללה אז בואו נעשה סלפי יהיה סבבה.