צרכנות: מנכ"לית מועצת החלב בסיור עם שר החקלאות

    עפר גדנקן No Comments on צרכנות: מנכ"לית מועצת החלב בסיור עם שר החקלאות
    20:21
    18.04.24
    אבי מימרן No Comments on זקן המועצת בעקיצה לדרעי: "צריך להכיר את השיקולים"

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    בסיור שנערך בשבוע שעבר בביה"ס החקלאי כנות, ובו לקחו חלק שר החקלאות אורי אריאל, מנכ"לית מועצת החלב מיכל קראוס ומנכ"ל התאחדות מגדלי הבקר, אביתר דותן, נשתלו הזרעים הראשונים להקמת בי"ס ללימודים גבוהים בענף החלב. כיום קיימים ברחבי הארץ 11 בתי ספר חקלאיים בהם מתקיימת מגמת רפת. הקמת רפת ותפעולה הינה עניין מורכב. מנכ"לית מועצת החלב, מיכל קראוס אמרה כי "יש צורך בהקמת מוסד ללימודים גבוהים, על מנת שנוכל להמשיך ולהיות ענף המוביל מבחינת איכות וטכנולוגיה בכל העולם ". את הביקור סיים השר בהשקת כוס חלב ואיחולי חג שמח לחקלאים ולרפתנים אשר בלעדיהם לא היה החג כל כך לבן.

    מכבי - דלת פתוחהבמסגרת מדיניות 'הדלת הפתוחה' של 'מכבי שירותי בריאות' הצטרף מנהל השיווק של מכבי למגזר החרדי, הרב משה שלזינגר, לפגישות של מתאמי קשרי הקהילה עם הציבור וסייע במציאת שירותים רפואיים. במסגרת המדיניות יכולים חברי מכבי להיפגש באופן ישיר ובלתי אמצעי עם מתאמי קשרי הקהילה באזור מגוריהם ולעלות בפניהם צרכים. שלזינגר מסר כי בכוונתו להמשיך להצטרף מדי שבוע לפגישות אלה ברחבי הארץ.

    דוריטוס - זה קול הטעם 2017'דוריטוס' משיקים קמפיין חדשני במסגרתו הציבור מוזמן לבחור איזה טעם מהשניים שיצאו לשוק יישאר על המדף: טאקו מקסיקני או טקסס גריל. הבחירה החלה כבר בל"ג בעומר בציון הרשב"י שם הוצבו דוכני קלפי עם שני הטעמים החדשים. כעת גם בימי חמישי יגיעו ניידות 'דוריטוס' ולצידם כתב התוכנית 'זמן אוויר' עם מנחם טוקר לריכוזי הערים וגם בהם ניתן יהיה לטעום ולבחור. בנוסף ניתן להצביע ולהשתתף באתגר מוזיקלי ולזכות בכל יום בנגן מתקדם בעל מערכת הגברה איכותית בטלמסר: 03-9411000. המבצע עד כ"א סיוון (26.5.17).

    על המדף:

    תמונה יחץ סיר טיגון'תדיראן' מציגה: סיר טיגון ללא שמן המתאים לאנשים המקיימים אורח חיים בריא אך מתקשים להיפרד מהשומן. מדובר בסיר טיגון בציפוי טפלון בעיצוב חדשני בעל קיבולת של כ4 ליטרים וטיימר כמו גם 6 תוכניות בישול אוטומטי הכוללות גם גריל ואפשרות להכנת 2 מנות במקביל. לסיר מנגנון נעילה מפני ילדים, וציפוי של נון סטיק.

    יחצ רפידות נעל פתוחהמותג הבריאות וטיפוח כף הרגל 'שול' משיק רפידות 'אקטיב ג'ל' הייעודיות לנעלי נשים, המאפשרות לנעול מגוון רחב של נעליים: סגורות, פתוחות או עם עקב תוך תמיכה טובה בקשת כף הרגל ונוחות הליכה. הרפידות נמכרות ברשתות הפארם ובבתי המרקחת הפרטיים.

    תמונה1'ווניש גולד' מציגים את אבקת 'ווניש קליה גולד' שלדברי החברה מבטיחה כביסה לבנה יותר ב3 דרגות ולאורך זמן. התוצאה מתקבלת לאחר הוספת כף מהאבקה לכל מכונה.



    0 תגובות