אתם חייבים להאזין: אהרן רזאל בדואט עם מרדכי בן דוד: "אנא עבדא"

    אשר גרייבר 4 Comment on אתם חייבים להאזין: אהרן רזאל בדואט עם מרדכי בן דוד: "אנא עבדא"

    אהרן רזאל זוכה לדואט משובח עם גדול הזמר החסידי מרדכי בן דוד • "השיר הזה נולד בשמחת תורה ב'זיץ' עם בחורי ישיבות בחצר של קרלין"

    עטיפת הסינגל צילום: יח"צ
    13:14
    28.03.24
    מהדורת הבוקר No Comments on ה'מתכון' של האור החיים למנוחת הנפש | הרב צבי אריה אדלר

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    משהו גדול קרה: בדרך אל האלבום החדש של אהרון רזאל "עד אמצא מקום", מתפרסמת הידיעה החשובה על חבירת מלך המוזיקה החסידית מרדכי בן-דוד, לאלבום החדש. MBD ישיר דואט עם אהרן רזאל, שכתב והלחין את השיר החדש.

    אנא עבדא, הוא שיר שוודאי יאומץ מיד בעולם הישיבות. ככלל, האווירה של האלבום הזה, ממשיכה את הקו המחשבתי שבא בעקבות האלבום קבעתי הפופולארי. אהרן רזאל ממקד את החומרים באלבום זה באהבתו הגדולה לעולם התורה ולבני הישיבות, שמנגנים את שיריו ומתעלים בתורה. "כשהתחלתי לעבוד על האלבום", מספר אהרן, "היה לי חלום לשתף עוד אנשים, לארח חברים, וודאי באלבום שכולו דבקות ורגש – היתה לי משאלה שמרדכי יהיה שותף בזה. ברוך ה' – זכות גדולה שהוא איתי באלבום הזה".

    ואכן, בעקבות שמחות במשפחת ורדיגר, הגיע רזאל עם יידל הבן, אל מרדכי, והשלושה ישבו סביב הפסנתר וכתבו יחד שירים. נוצר קשר אישי וחם עם מרדכי בן דוד. מתוך שהלבבות התחברו, ובשל אופיו הצפוי של האלבום שיהיה תורני וישיבתי פנה רזאל למעבד יובל סטופל, שהציג את השיר למרדכי שהתלהב ואהב אותו מאוד. "השיר הזה נולד בשמחת תורה ב'זיץ' עם בחורי ישיבות בחצר של קרלין", מגלה אהרן, "לפעמים אני יושב עם בחורים – ואני מאלתר וכך נולד השיר הזה.."

    באלבום "עד אמצא מקום" שיוצא בשבועיים הקרובים בע"ה, יוצא רזאל למסע מוזיקלי כשהוא מצויד בנבחרת מעבדים וכותבים מהשורה הראשונה במוזיקה החסידית כמו יובל סטופל ויואלי דיקמן. האלבום החדש גם מאכלס דואטים מרגשים ומעניינים עם טובי המוזיקאים היהודים בישראל ובעולם, כמו ישי ריבו, יונתן רזאל, מקהלת המנגנים וכמובן MBD הגדול.

    האזינו:



    4 תגובות

    מיין תגובות
    1. 4

      חכו עד לאחר ספירת העומר!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    2. 3

      מדהים!! ועוד פעם מדהים!!!!
      יאריך ה' ימיו של מרדכי בן דוד
      חזקת אותי!!!

    3. 2

      אני מחזק את תגובה 2!!!
      השילוב שהחל עוד במה תמר של יידל
      ועבר דרך בעניין השמחה, ממשיך הלאה
      ממש בבחינת שתי מלכים ממעצמות שונות שנפגשו.
      הכל מתנת ה' לדורנו. תודה רבה ריבונו של עולם על השליחים
      ששלחת לשמחנו.