אירופה בהלם: קטאר חנכה מסגד עצום בעיר הנמל של שוודיה

    admin2 1 Comment on אירופה בהלם: קטאר חנכה מסגד עצום בעיר הנמל של שוודיה

    מאלמו, עיר נמל במחוז סקונה שבדרום שוודיה הנמנית על המדינות הסקנדינביות, בהלם מהמסגד העצום שנבנה בתחומה

    שוודיה • אילוסטרציה צילום: מרים אלסטר, פלאש 90

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    תושבי עיר הנמל השוודית מאלמו לא האמינו לידיעה שהגיעה אליהם. בימים אלו חונכת המדינה המוסלמית 'קטאר' שכנתה של סעודיה, מסגד עצום בעיר. המסגד שיכיל מעל 2,000 משתתפים בו זמנית, מתפרס על כ-1,800 מ"ר, ועלות בנייתו נאמדת ביותר מ-3 מיליון יורו. את המסגד העצום הקים המשרד הקטארי לענייני וואקף.

    האסלאם באירופה כידוע מתפשט ומרים ראש, והדבר קורה בעקבות עצימת העיניים היזומה שהאירופאים כפו על עצמם בנושא ההגירה הרבתית של פליטים מוסלמים מכל רחבי העולם בכלל ומסוריה המדממת בפרט, פליטים המגיעים בחוסר כל ומהווים מעמסה על המדינות בהן הם מתיישבים, הן מבחינה בטחונית הן מבחינה בריאותית והן מכל שאר התנאים הסוציאליים הבסיסיים שהמדינות נאלצות להשקיע בהם והדבר לוקח מהם משאבים רבים. יש לציין שבחסות ההגעה של הפליטים מהמדינות האסלאמיות משתחלים הרבה נציגים של ארגוני טרור שמצאו בכך דרך נוחה להיכנס אל אירופה להתמקם בה ולהתארגן לפעולות טרור מתוך שטחה של אירופה עצמה.

    מאלמו היא עיר נמל במחוז סקונה שבדרום שוודיה הנמנית על המדינות הסקנדינביות, המסגד שנפתח בשטחה לא הביטוי היחיד להתאסלמות של האיזור, והעיר סובלת רבות מאלימות וונדליזם ושכונות העיר מהוות כר נרחב ופורה לפעילויות פליליות רבות של פשע וסמים. בנוסף מאלמו ידועה גם באנטשימיות הגואה בה.

    כבר במסמכים שפרסם ויקיליקס ב-2016 מופיעה התייחסות לעניין של המעורבות הקטארית והסעודית בתחום השרשת חוקי השריעה ומוסדות איסלאמיים ברחבי אירופה, בנוסף על מעורבתם בתחומים דומים ברחבי לוב עיראק וסומליה.

    השגריר לשעבר של הונגריה בסעודיה אמר בתגובה למסגד העצום שנבנה בשבדיה "על הממשלות האירופאיות לעקור מן השורש את התופעות האלו על ידי מעקב אחר מקור הכספים, ובייחוד כשאנו רואים את הסרטונים המתפרסמים ברשת בהם רואים את האימאמים של המסגדים האלו מטיפים ואומרים דברים נוראיים, ועלינו לראות איך מכפיפים את האימאמים לשלטון החוק הן בהונגריה והן בכל אירופה, ואיך מונעים את המימון לפעיליות האלו".



    1 תגובות

    מיין תגובות
    1. 1

      לא נורא. מי שתומך בהחלטות אנטישמיות נגד ישראל, שלא יצפה לטוב בארצו.