הקול היהודי: "שמחים מעליית מקרון, מודאגים מכמות המצביעים ללה פן"

    שלום בידרמן 2 Comment on הקול היהודי: "שמחים מעליית מקרון, מודאגים מכמות המצביעים ללה פן"

    הרב משה לוין, סגן נשיא ועידת רבני אירופה, בראיון וידאו לאתר "קול חי" על תוצאות הבחירות בצרפת: "יש עוד עבודה רבה; צריך לזכור ש-11 מיליון הצביעו ללה פן וזה מדאיג"

    13:14
    28.03.24
    מהדורת הבוקר No Comments on ה'מתכון' של האור החיים למנוחת הנפש | הרב צבי אריה אדלר

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    "אנחנו שמחים שמקרון נבחר לנשיא". כך אומר אומר היום (ב') הרב משה לוין, סגן נשיא ועידת רבני אירופה לאתר קול חי. "כמו שהרב הראשי אמר עם היוודע התוצאות: 'הערכים של צרפת נשמרו'. האוכלוסיה הצביעה במספר גבוה למקרון וזה חשוב", אמר הרב לוין.

    בראיון וידאו שהעניק לשליח "קול חי" לועידת רבני אירופה המתכנסת באמסטרדם שבהולנד, אמר סגן נשיא הועידה, הרב משה לוין, כי "הדמוקרטיה שיש כרגע בצרפת, תישאר. עם לה פן היא לא היתה ממשיכה להיות אותה דמוקרטיה. היא רצתה לאסור חבישת כיפה ושחיטה יהודית. כלומר, חיים יהודים נורמליים לא היו אפשריים אתה. אנחנו מקווים שמקרון יצליח, יש עבודה רבה מאד לעשות בצרפת. לטפל באנטישמיות, בכלכלה, בחינוך, בתרבות ובעוד נושאים שצרפת זקוקה בהם לטיפול. אנחנו מקווים שיהיה לו אומץ ויזמות נכונות לעסוק בנושאים החשובים".

    עם זאת, מסייג הרב לוין את דבריו השמחים, בכך שקהל מצביעיה של לה פן, מונה מספר לא מבוטל של "11 מיליון תושבים שהצביעו בעדה וזו עליה מדאיגה. אנחנו צריכים להיות שמחים שהיא לא עלתה אבל יש עבודה רבה. נשמח לעבוד עם מקרון ולעזור במה שאפשר" אמר.



    2 תגובות

    מיין תגובות
    1. 2

      מקרון לא טוב ליהודים הוא הרע במעוטו

    2. 1

      לה פן הייתה צריכה לנצח