רחל פסטג מגלה איך היא קובעת פגישה עם חני וינרוט

    רחל פסטג 1 Comment on רחל פסטג מגלה איך היא קובעת פגישה עם חני וינרוט
    15:47
    16.04.24
    אתר קול חי No Comments on "איך סידרת את זה?": מרן הרב אלבז בקטע אדיר מחידון ההלכה

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    יש אנשים שאתם פוגשים בימי חייכם והם מעבירים לכם איזשהו מסר קצר, או ארוך משמעותי יותר או פחות. יש אנשים שאתם אפילו לא זוכרים שהייתה להם נגיעה בחייכם.. ויש אנשים שאתם פוגשים והם מטפסים לכם לתוך הלב ומתמקמים שם לנצח.

    כזאת היא חני וינרוט.

    היא בת 35, נשואה לעו"ד דובי ויינרוט ואמא של שירה, שלמה, ונעמי. היא בעלת תואר בפסיכולוגיה, מרצה, מפתחת תוכניות פסיכו חינוכיות ומנחת הורים. היא חולה בסרטן מפושט, הרופאים נתנו לה בין חצי שנה לשנתיים והיא איתנו כבר 8 שנים ובעז"ה עד מאה ועשרים.

    חני חיה ונושמת יותר מכל אדם ממוצע שאני מכירה, החיוכים שלה כובשים והתובנות שלה על החיים הם יותר מכל ספר מוסר שאני מכירה. היא לומדת, מטיילת, מצלמת, מתנדבת, מרצה ועוזרת לאלפי אנשים בריאים וחולים לגלות את העולם יחד איתה.
    חני ניצחה את הסטטיסטיקה וממשיכה לנצח אותה בכל יום מחדש. את חני היכרתי לפני קצת יותר משנתיים כשמנכ"ל התחנה אבי רוזן הציע להביא אותה לאולפן.

    כשהדלת נפתחה – פגשתי בבחורה מחייכת, מלאת שמחת חיים וחשבתי לעצמי מה הקשר בינה לבין חולת סרטן? וזה בדיוק חלק מהקסם שלה.. מאז אני מאוהבת ומאחר שחני מאוד עסוקה ואין לה זמן וקשה לקבוע איתה פגישה, אני משתמשת בתירוץ של הרדיו ואז היא לא יכולה לסרב. ואתם, אתם רק מרויחים..

    תיכף תשמעו מה חני רוצה שתעשו לרפואה השלמה ואני אומרת תוסיפו עוד תפילה, עוד פרק תהילים לרפואת חנה בת יפה.



    1 תגובות

    מיין תגובות