אהרון גרנות // למה אצביע היום לנפתלי בנט

    אתר קול חי 10 Comment on אהרון גרנות // למה אצביע היום לנפתלי בנט

    העיתונאי אהרון גרנות פרסם היום טור בו הוא מסביר מדוע הוא מצביע לנפתלי בנט ולא למועמדים הדתיים יותר שמתמודדים היום בבחירות לראשות מפלגת הבית היהודי

    16:02
    28.03.24
    זמן אוויר No Comments on "את שונאת את החרדים?": כיצד הגיבה היועמ"שית?

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    אני אהרן גרנות, הנמנה על הזרם החרד"לי בציבור הדתי לאומי, בוגר ישיבת 'שבי חברון', כיום משומעי לקחו של הגאון הרב דב ליאור שליט"א מתכוון בשעה 14.00 לסור לקלפי במקום מגורי קרית ארבע חברון ולשים במעטפה את הפתק של נפתלי בנט.

    וכל כך למה?

    אומר מיד: נפתלי בנט רחוק מכוס הקפה התורנית שלי, יונתן והרב זאגה קרובים הרבה יותר, ובכל זאת נפתלי.

    אפוא קנה אותי נפתלי בנט?

    את נפתלי פגשתי לראשונה באחת מערי המרכז בכנס של צעירים חילונים. היה זה אחרי בחירתו לראשות הבית היהודי, מעט לפני הבחירות לכנסת והנצחון הגדול של הבית היהודי. נפתלי בא לקושש קולות של צעירים חילונים לבית היהודי. הוא לא ידע שאני בקהל, הוא גם לא הכיר אותי והאמת שעד היום אני לא חושב שהוא מכיר אותי.

    מה אמור מנהיג הרוצה קולות של חילונים להבטיח לצעירים חילונים? דיסקוטקים, ברים, קנביס חופשי חוקי וכו'. אבל נפתלי הפתיע.

    "מי מכם יודע מה זה שמע ישראל"? שאל נפתלי את עשרות הצעירים המתלהמים.

    שקט השתחרר בקהל, איש מהם לא ציפה לשאלה כזאת מאיש שבא לבקש את אמונם.

    "הייתי מפקד במגל"ן", סיפר להם נפתלי, "אני יודע מה זה שרות צבאי, אני אומר לכם שאין לכל זה ערך בלי לדעת מה זה 'שמע ישראל', "כשאני אהיה בשלטון", הבטיח להם, "לא יהיה ילד יהודי שלא ידע מה זה שמע ישראל זה מה שאני מוכר, מי שמצביע לי צריך לדעת את זה".

    באותו רגע אמרתי לעצמי: מנהיג שבא לצעירים חילונים לקושש מהם קולות וזה מה שהוא אומר להם, לא מעניין אותי גודל כיפתו זה המנהיג שהייתי רוצה שההגה של המדינה יהיה בידיים שלו.

    זאת ועוד, כאשר בע"ה תעבור המדינה לידיים אמוניות והיא תעבור ללא ספק, למי היא תעבור? מה הסיכוי שמצביע חילוני בשל כיום להצביע למועמד שעל ראשו כיפה סרוגה גדולה וזקן מעטר את סנטרו? אבל החברה במדינת ישראל כבר מתחילה להיות בשלה להצביע למועמד שעל ראשו כיפה. כלומר, הסיכוי של נפתלי להביא קולות מבחוץ למפלגת הבית היהודי גדול הרבה יותר. רק בתקופת מנהיגות החלו להתחיל לחלום על מועמדותו הריאלית לראשות הממשלה, זה לא קרה בתקופתו של אף מועמד יתכן שזה גם לא יקרה לנפתלי בנט אבל אין ספק שכיום מפלגת הבית היהודי נמצאת בעמדת השפעה הרבה יותר רחבה מכל זמן אחר, לפתע מוצאים עצמם נציגי הבית היהודי גם בתפקידים שאינם תפקידים מסורתיים של 'דתיים'. אני גם מכיר את קריאתו של מו"ר הרב שלמה אבינר שליט"א לתמוך ביונתן. אבל לא פעם ולא פעמיים אמר לי מו"ר הרב דב ליאור שליט"א שבהכרעות פוליטיות כל אחד יכריע איך שלבו נוטה ומי שבא לשאול אותו למי להצביע אין בו דעת.

    אני לא הולך כמו עיוור אחרי נפתלי בנט, גם לי יש ביקורת עליו בתחומים רבים. אין אדם מושלם, וזו עדיין לא סיבה להחליף את מי שהביא אותנו למקום הטוב ביותר מזה זמן רב. אני גם מכיר היטב את יונתן ברסקי, בהחלט איש ראוי, קצין נערץ בצה"ל, מנכ"ל שהוביל להישגים מעולים את 'נצח יהודה' שאותה הוא ניהל, אין ספק שהוא גם יכול להיות מועמד מצוין לראשות הבית היהודי, אחרי שנפתלי יחליט שדי לו, או שטעויותיו יהיו כאלה שהציבור יחליט שדי לו, לדעתי עדיין לא הגענו לעת הזאת. אני מכיר ומוקיר היטב את הרב יצחק זאגה, אני פוגש אותו מידי בוקר ולא אפספס את השיעור היומי המעולה שהוא מעביר בתורת מרן הרב קוק גם כשאני בחו"ל, כמה ממשפטיו כבר שזורים בשיח היומי שלי. הוא יכול להוביל עשיה חינוכית מדהימה אבל זה עדיין לא הופך אותו לראש מפלגה פוליטית, לא בעת הזאת ובכלל הנטייה של כל אחד לרוץ ולקרוא תגר על מנהיג קיים, אם הוא לא 'פישל' ברמות על, היא מגונה בעיני.

    אני תומך בנפתלי בנט ואני קורא לכולם לעשות זאת, הוא לא מושלם, אף אחד לא מושלם, אבל כל עוד הוא עושה ומקדם ומשקיע את נשמתו לטובת עם ישראל אין כל סיבה להחליף אותו.



    10 תגובות

    מיין תגובות
    1. 8

      מאז הוא נהיה שר החינוך של מדינת ישראל
      והרבה מעל מליון ילדים עדיין לא יודעים מה זה שמע ישראל!
      במקום זאת מכניסים להם רפורמים
      ואת החינוך החרדי מרסקים
      תתביישו לכם!

    2. 7

      אהרן גרנות מצהיר שהוא סטייל חרד"ל ומקורב יותר למועמדים האחרים אבל יצביע בנט למה? כי לא מתאים שיהיה יו"ר המפלגה ואולי ראש ממשלה עתידי בעל כיפה גדולה ובעל זקן על סנטרו!!
      אהרן גרנות … אתה מתבייש מהחזות הדתית אפילו במחנה שלך!!
      אתה בנאדם עצוב בעל השקפה עלובה.

    3. 6

      אהרן היקר במחילה אבל מרן חלק עליך

    4. 2

      אמיתי לחלוטין – היום כמליון וחצי ילדים יהודים לא יודעים מה זה שמע ישראל תחת המשמרת של שר החינוך בנט!

    5. 1

      ככה מתחילים המזרחוניקים…….
      ומי יודע איך זה יגמר…..