בלב אחד: מאות ילדים ובני משפחותיהם חגגו שמחת חג בחוה"מ

    שלום בידרמן 1 Comment on בלב אחד: מאות ילדים ובני משפחותיהם חגגו שמחת חג בחוה"מ
    22:01
    28.03.24
    המהדורה המרכזית No Comments on השרה מירי רגב: "לא מאמינה שהחרדים יפרשו מהממשלה"

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

     

     

    ביום רביעי, א' דחול המועד פסח, נערך אירוע ענק במרכז הקונגרסים בנייני האומה בירושלים, כמיטב המסורת של ארגון 'בלב אחד' המארגן פעילויות במהלך כל השנה לשמח את הילדים המיוחדים ובני משפחותיהם.

     

    ביום האירוע, החל משעות הבוקר המוקדמות, התחילו מאות המתנדבים להכין את המתחם הענק לרגע בו יגיעו המשפחות עם ילדיהם המיוחדים לעבר מרכז הקונגרסים בירושלים. כבר בכניסה למתחם חולקו לכל המשתתפים מארזי צ'יפס של אסם כשר לפסח, כאשר החטיפים נתרמו ע"י חברת אסם שפרסה את חסותה על האירוע בכדי לשמח את אלפי הילדים המיוחדים.

     

    האירוע הופק בהצלחה מרובה ע"י אגף ההפקות בארגון. מנחה האירוע, איש החסד ר' חונא דייטש, קיבל את מאות המשפחות והילדים המיוחדים בברכת ברוכים הבאים ובד בבד התנצל בשם הנהלת הארגון בפני המשפחות הרבות שנבצר מהם להשתתף באירוע מפאת חוסר מקום.

     

    הופיעו על הבמה: תזמורת אורות BAND בניצוחו של יהושע ברים. באירוע התארחו על הבמה הזמרים ברוך ויזל, שוכי גולדשטין, אברימי לונגר, בליווי מקהלת מלכות, וכן נהנו ממופע מרהיב של אמן הקסמים שימי אילוזיני שריתק את הקהל עם פעלולים.

     

    נקודת השיא באירוע הגיע עת עלה לבמה ילד מיוחד שביקש לעשות סיום מסכת סוכה, ואמר, שרצונו לעשות את הסיום במקום הזה דווקא – מאחר והוא רוצה לעשות שמחה גדולה במקום שמשמחים אותו ואת חבריו. כן הודה להנהלת הארגון על השמחה והפעילות במהלך כל השנה,

     

    כיבד בנוכחותו הגאון הרב שמואל רבינוביץ, רב הכותל והמקומות הקדושים, שאמר: "אנחנו יודעים שהלל הזקן היה נוהג לכרוך פסח מצה ומרור יחד בזמן שבית המקדש היה קיים. שואלים, מדוע דווקא הלל הזקן הוא שכרך את הפסח מצה ומרור? מסבירים המפרשים, שכשם שהמרור מסמל מרירות ומסמל גם את האנשים שלא כל-כך קל להם ולא כל-כך טוב להם, כמו סוגי אנשים שעדיין לא הגיעו לשלמות, ואילו המצה שמסמלת את הענווה, את השפלות, הם אנשים שעבדו על מידותיהם והגיעו לשלימות. הלל הזקן שהיה אוהב שלום ורודף שלום הוא זה שכרך יחד ואמר בלילה הגדול הזה 'פסח מצה ומרור' יחד, ישבו כולם יחד כאיש אחד בלב אחד, זהו בלב אחד, כורך את כולם יחד ולא רק בליל הסדר אלא על פני כל השנה כולה".

     

    בסיום האירוע הודו מאות המשפחות להנהלת ארגון "בלב אחד" על האירוע הנפלא שמעניק להם את הכוח להמשיך לחייך ולשמוח אף ברגעים הקשים.

     

    בהנהלת הארגון מודים ומברכים את מאות העוזרים והמתנדבים בפעילות האדירה סביב השנה ובפרט לאלו שפרסו את חסותם האדיבה על האירוע שהתקיים בחוה"מ. בראש ובראשונה לצלם הארגון קובי הר צבי שמצלם בהתנדבות מלאה את כל אירועי הארגון; הנהלת מרכז הקונגרסים בניני האומה, ל-SB הפקות בהנהלת ר' שרגא בוקשפן על תרומתו בהפקת מערכות ההגברה, לאסם על תרומתם האדיבה של מארזי צ'יפסים לכל משתתף, לאלי רוזנטל מאימג' הפקות על צילום הוידיאו ולאריק גבאי מהתאורה.

     



    1 תגובות

    מיין תגובות