מרגש: נכים יזכו לשירות הסעות בברכת כהנים לרחבת הכותל

    קלמן טלר 2 Comment on מרגש: נכים יזכו לשירות הסעות בברכת כהנים לרחבת הכותל

    שירות חדש ומיוחד יאפשר לנכים ובעלי מוגבלויות להגיע לרחבת הכותל בעת ברכת כהנים בחול המועד | השירות הינו הודות לשיתוף פעולה של הקרן למורשת הכותל המערבי עם ארגון 'עזר מציון'

    אמבולנסים
    10:34
    28.03.24
    הרב אייל אונגר No Comments on יש דם ביצים שמותר? הרב אייל אונגר בשיעור מפתיע

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    בשורה טובה לחולים, נכים ומוגבלי תנועה, אשר ביקשו עד היום לזכות ולהשתתף אף הם בברכת הכהנים המסורתית בימי החג בשריד בית מקדשינו הכותל המערבי, אך לא יכלו לעשות זאת בשל מוגבלותם, דבר שהכביד על כאבם וצערם. השנה לראשונה, יוכלו לזכות ולהשתתף בברכת הכהנים ההמונית, באמצעות מערך האמבולנסים והנכוניות של עמותת החסד "עזר מציון", שיפעל במקום, בשיתוף הקרן למורשת הכותל המערבי.

    ברכת הכהנים בחג הפסח תיערך השנה ביום חמישי, ב' חול המועד. תפילת שחרית תחל ברוב עם בשעה 8:45 וברכת הכהנים הראשונה תיערך בשעה 9:15. תפילת מוסף צפויה להתחיל בשעה 10:10 וברכת כהנים השנייה בתפילת מוסף תיערך בשעה 10:15. השירות המיוחד יפעל מחניון מחניון הרכבת רחוב דרך חברון ועד הכניסה לרחבת הכותל, החל מהשעה 7:00 בבוקר ועד השעה 12:00 בצהרים, בלא צורך לתאם מראש.

    יו"ר "עזר מציון", הרב חנניה צ'ולק אומר, כי שירות מיוחד זה "הינו חלק בלתי נפרד מהפעילות הענפה והמסועפת של צי האמבולנסים ומטה כלי הרכב והנהגים המתנדבים של הארגון במהלך כל ימות השנה, הנעשית במסירות נפש למענם ולרווחתם של הנכים, החולים והמוגבלים".



    2 תגובות

    מיין תגובות
    1. 1

      כל הכבוד לעזר מציון אין עליהם