שרי 'כולנו' ממשיכים לאגוף מימין "הבניה ביו"ש חשובה לעתיד"

    איתי גדסי No Comments on שרי 'כולנו' ממשיכים לאגוף מימין "הבניה ביו"ש חשובה לעתיד"

    שר הכלכלה, אלי כהן, סייר ביש"ע ואמר "אציב עמדה בלתי מתפשרת בנוגע לבניה ביו"ש" • "משרדי יפעל לסייע בהסרת חסמים והקלות ברגולציה"

    שר הכלכלה וראשי המועצות ביש"ע צילום: מועצת יש"ע
    21:01
    18.04.24
    אבי מימרן No Comments on הפיגוע המחריד בבנימין: "בדקנו היטב את בטיחות החווה"

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    שר הכלכלה, אלי כהן (כולנו), בסיור במועצת יש"ע "אני רואה חשיבות בחיזוק אזור יהודה ושומרון מבחינה כלכלית בתעשייה ובתעסוקה" עוד אמר כי יפעל להסרת חסמים בהם נתקלים ראשי הרשויות".

    השר סייר בחוף מינרל שננטש בגלל בעיית הבולענים כתוצאה מנסיגת מפלס ים המלח. במקום פגשו את השר חברי קיבוץ מצפה שלם והציגו בפניו את הבעיות הכלכליות שנוצרו כתוצאה מסגירת המיזם הכלכלי שפעל בהצלחה בחוף. חברי הקיבוץ ביקשו את תמיכת השר בהקמת מיזם תיירותי חדש. בסיום הסיור התקיימה ישיבת עבודה במשרדי המועצה האזורית מגילות, ים המלח יחד עם ראשי מועצת יש"ע, שם נדונו נושאים הקשורים בפיתוח התעשייתי והכלכלי של האזור.

    השר אמר במהלך הסיור "אני רואה חשיבות רבה בחיזוק האזור מבחינה כלכלית, הן באמצעות פתיחת מפעלים והן באמצעות יצירת מקומות תעסוקה איכותיים. משרד הכלכלה דואג למתן מענקים ממרכז ההשקעות והרשות לחדשנות. מעבר לתמיכות הכספיות, יפעל המשרד לסייע בהסרת חסמים והקלות ברגולציה". בהמשך התייחס כהן גם להיבט המדיני ואמר כי "בשנים האחרונות הבנייה באזור נבלמה כליל למרות הפוטנציאל הגדול. הבנייה במרחב יהודה ושומרון חשובה לעתיד ההתיישבות וגם חלק מפתרון משבר הנדל"ן, ואני מתכוון להציב עמדה בלתי מתפשרת בסוגיית זו".

    ראש המועצה האזורית מגילות אריה כהן אמר "המועצה האזורית מגילות נמצאת בעיצומו של תהליך אינטנסיבי של צמיחה והתפתחות הן מבחינה דמוגרפית והן מבחינת פיתוח, תיירות ותעשייה. הביקור היום העלה שוב לסדר היום נושאים חשובים אשר יוצרים קושי בהתפתחות זו כגון נסיגת הים והבולענים. אני שמח שהשר הביע נכונות מלאה לסייע בפיתוח הכלכלי של האזור על מנת למצות את פוטנציאל הפיתוח וקליטת תושבים חדשים ביישובי המועצה. אני מודה לשר ולמועצת יש"ע על הביקור היום ורואה בשר ובמשרדו שותפים למשימה שלנו"

    אבי רואה יו"ר מועצת יש"ע אמר "ישנה חשיבות בחיזוק האזור מבחינה התיישבותית וכלכלית בכלל יהודה ושומרון ובעיקר מקומות בעלי פוטנציאל תיירותי וכלכלי כמו מועצה אזורית מגילות. בשנת היובל לחזרתנו להר ולבקעה נציין גם את הפיתוח הכלכלי של האזור כמנוף לעתיד טוב יותר. אנו רואים בממשלה שותפה לדרך ההתיישבות ומודים לשר על החיבור שלו לחבלי מולדת ולארץ התנ"ך ועל תמיכתו הרבה בנו".

    התמיכה של שר הכלכלה כך, ללא סייג, בהתיישבות ביהודה ושומרון ממשיכה למצב את מפלגת 'כולנו' יותר ויותר ימינה. כזכור, שר הבינוי יואב גלנט סייר אף הוא השבוע ביהודה ושומרון ואמר "אני מברך על ההחלטה לבנות ביהודה ושומרון" והוסיף דברים ברוח זו.



    0 תגובות