נתניהו: "בקרוב נגדיל את תקציב הנכים"

    שמעתי את הטענות על כך ש"יש לי אובססיה לתקשורת". אני רוצה לגלות לכם סוד - לי אין אובססיה לתקשורת, מה שבטוח שלתקשורת יש אובססיה אליי ולצערי גם למשפחתי.
    איתי גדסי 1 Comment on נתניהו: "בקרוב נגדיל את תקציב הנכים"

    ראש הממשלה דיבר אמש בפני חברי מפלגתו ואמר "הגדלנו את קצבאות הקישים ובקרוב נגדיל את קצבאות הנכים – נפגשתי אתם, זה קורע לב" • וגם, מה יש לו לומר על האשמה כלפיו כי הוא 'אובססיבי לתקשורת'?

    ראש הממשלה, בנימין נתניהו צילום: יונתן סינדלר, פלאש 90
    שמעתי את הטענות על כך ש"יש לי אובססיה לתקשורת". אני רוצה לגלות לכם סוד - לי אין אובססיה לתקשורת, מה שבטוח שלתקשורת יש אובססיה אליי ולצערי גם למשפחתי.
    16:43
    28.03.24
    קובי פינקלר No Comments on המל"ל מזהיר: סיכון מוגבר לישראלים במדינות עוינות

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    את הדברים אמר ראש הממשלה בהרמת כוסית לחברי הליכוד שהתקיימה אמש בכפר המכבייה.

    "אני אתכם. זה נכון תמיד ונכון במיוחד בימים שתוקפים אותנו – אותי ואת רעייתי ואת משפחתי. אנחנו כבר רגילים לזה. שמעתי את הטענות על כך ש"יש לי אובססיה לתקשורת". אני רוצה לגלות לכם סוד – לי אין אובססיה לתקשורת, מה שבטוח שלתקשורת יש אובססיה אליי ולצערי גם למשפחתי. אבל זה לא מרשים אותנו כי אנחנו הולכים עם האמת שלנו ואנחנו הולכים בדרך שלנו והדרך שלנו היא דרך הליכוד. בעזרת השם ובעזרתכם אנחנו נמשיך ללכת יחד עוד שנים רבות ולהוביל את הליכוד ואת מדינת ישראל".

    "אנחנו שומרים על ביטחון ישראל. אנחנו שומרים על גבולות ישראל. ראו מה קורה סביבנו, איזה זוועות איומות מתחוללות כאן, מרחק נסיעה מהמקום שבו אנחנו מתכנסים כאן הערב. המזה"ת בוער ומדינת ישראל היא מבצר חזק של יציבות, של ביטחון, של שגשוג. יש לנו גם כלכלה נהדרת – התעסוקה במשק מלאה, ההשקעות בשיא, הגירעון נמוך ואנחנו דואגים שעץ הכלכלה ימשיך לצמוח. זה מה שאנחנו יודעים לעשות, לא סתם לקטוף את הפירות. הגדלנו את קצבאות הקשישים ובקרוב נגדיל גם את קצבאות הנכים. הייתי במפגש עם נכים קשים ועם הורים של נכים קשים ואני רוצה להגיד לכם – זה קורע לב. בכל המקרים ובמיוחד במקרים האלה מגיעה להם העזרה שלנו – ואנחנו נעזור להם".

    ראש הממשלה הודה לחברי מפלגת הליכוד על התמיכה בו ובמשפחתו ואמר "אני מבקש להודות לכם בערב פסח על התמיכה האדירה בי, במשפחתי ובדרכי – דרכנו המשותפת. ואני מבקש לומר לכם, מה שאני באמת מרגיש מעומק ליבי – אתם מקור הכוח, אתם הצוק האיתן, אתם נפלאים ואני אוהב אתכם. חג פסח שמח לכם, תודה רבה לכם, מכל הלב".



    1 תגובות

    מיין תגובות
    1. 1

      הוא קיצץ באכזריות ב2003 כשהיה שר האוצר עכשיו הוא מתייפף