ראש מועצת יבניאל העריך את חבר המועצה החרדי ומינה אותו למשנהו

    איתי גדסי No Comments on ראש מועצת יבניאל העריך את חבר המועצה החרדי ומינה אותו למשנהו

    ראש מועצת יבניאל החליט על מינוי אבי בן חמו, יו"ר סיעת ש"ס במועצה ופעיל ציבורי בולט למשנהו • "איש של עשיה ולא של קיטורים" • ומה אמרו בש"ס בתגובה?

    אבי בן חמו
    13:14
    28.03.24
    מהדורת הבוקר No Comments on ה'מתכון' של האור החיים למנוחת הנפש | הרב צבי אריה אדלר

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    יו"ר תנועת ש"ס ביבנאל חבר המועצה אבי בן חמו מונה היום למשנה ראש המועצה, מעתה הוא יהיה נציגו של רוני כהן ראש המועצה באירועים רשמיים ובמקומות שונים.
    אבי בן חמו קיבל את התפקיד בגלל עשייתו הברוכה והמוצלחת בתחומים רבים בכלל וביבנאל בפרט: הוא מנהל מרכז רפואי "לאומית שירותי בריאות", מנהל מד"א, יו"ר סיעת ש"ס, מנהל קבוצת וואצאפ "מחוברים לחיים". הוא בעל תואר ראשון בכלכלה, מגשר ובורר מוסמך.

    מאז שאבי נכנס לתפקידו כחבר מועצה הוא משתדל לפעול רבות לשיפור חזות המושבה בשיתוף כלל המגזרים. כמו כן השיג אבי מאות אלפי שקלים ממשרדי הממשלה לטובת פעילויות ואירועי תרבות במושבה לציבור החרדי והדתי במימדים שלא מוכרים לתושבי יבנאל. כמו כן נתמך אבי ע"י כל רבני הקהילות ביבנאל ומוכר כדמות המסייעת לעולם התורה ביישוב.

    ראש המועצה ביבנאל רוני כהן הגיב היום על המינוי ואמר "אבי היקר. אתה איש ראוי לכל הערכה. אתה איש של עשייה ולא של קיטורים. עלה והצלח בכל אשר תפנה". נציגי תנועת ש"ס בערים וחברי הכנסת של התנועה בירכו את בן חמו שמכהן כיו"ר ש"ס ביבנאל ואיחלו לו הצלחה רבה. "אבי הוא דמות מוכרת ואהובה בתנועה ואכן הוא ראוי למינוי המכובד" אמרו גורמים בתנועת ש"ס.

    מכתב המינוי:

    אבי בן חמו כתב מינוי



    0 תגובות