ומי לא החרים את דיון הפגרה של האופוזיציה? ח"כ חזן

    "אני רואה שאתם לא מסוגלים לקיים דיון" ירד מן הדוכן ועזב את אולם המליאה
    איתי גדסי No Comments on ומי לא החרים את דיון הפגרה של האופוזיציה? ח"כ חזן

    מעשה בלמעלה מעשרים וחמישה חברי כנסת מהאופוזיציה שרצו לקיים דיון פגרה מיוחד "ניסיון ההשתלטות של רה"מ על התקשורת" הם אמרו • כמה הגיעו לדיון ומדוע שר התקשורת, צחי הנגבי, נטש את המליאה תוך כדי נאומו?

    ח"כ אורן חזן צילום: יונתן סינדלר, פלאש 90
    "אני רואה שאתם לא מסוגלים לקיים דיון" ירד מן הדוכן ועזב את אולם המליאה
    20:28
    16.04.24
    אליהו גרין No Comments on אחר סירוב מוועד הישיבות וגדולי ישראל: שרים נפגשו עם הרב

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    אמנם למעלה מ-25 חברי כנסת חתמו על כינוס דיון פגרה, אך רק 9 חברי כנסת נכחו בדיון. הקואליציה החרימה את הדיון לבד מח"כ אורן חזן והשר הנגבי שעלה להגיב בשם הממשלה נטש את אולם המליאה תוך שהוא נואם.

    מליאת הכנסת קיימה דיון בשתי הצעות לסדר היום. הראשונה היא מה שהוגדרה על ידם 'ניסיונות ההשתלטות של רה"מ על התקשורת בישראל" שהגישו חברי הכנסת זהבה גלאון, נחמן שי, אילן גילאון ויצחק הרצוג. הדיון התקיים כאמור בעקבות בקשתם של למעלה מ-25 חברי כנסת לקיים דיון בפגרה, ביוזמת סיעות מרצ והמחנה הציוני.

    יו"ר האופוזיציה ח"כ יצחק בוז'י הרצוג אמר בדיון "שמעתי את ראש הממשלה מדבר על זה ש'התקשורת עוסקת בתעשייה של דכדוך'. באותה הנשימה שמעתי שראש הממשלה לא מצליח לראות דבר מהקשיים, הבעיות, המהמורות והצרכים שאנשים 'רגילים' נדרשים להם בחיי היום יום שלהם כאן" ח"כ הרצוג קרא לביבי ואמר "בזמן שיו"ר הקואליציה שלך מתראיין בכל תכנית בוקר ומתייחס בזלזול לפרנסתם של מאות אנשים, בזמן הזה שאתה עושה בתקשורת הציבורית כבתוך שלך, מרכיב פרופילים של עיתונאים לפי מידת חיבתך , בזמן הזה – מאות משפחות חיות באי ודאות, מאות אנשים לא יודעים מה ילד יום והיכן יעבדו מחר, מאות רבות של אנשי מקצוע מכאן ומשם הוכפשו ובוזו בידי חבורת מדקלמי דפי המסרים שלך. מיליוני אזרחים שמבינים שאתה עסוק בעצמך, במה יכתבו ובמה יאמרו עליך. לא בדאגה להם, לא בדאגה לחייהם ולעתידם. אתה רואה את עצמך, דואג לעצמך ועושה למען עצמך ואחריך המבול".

    שר התקשורת, צחי הנגבי, עלה להשיב בשם הממשלה ואמר בציניות "האופוזיציה ביקשה בקשה ייחודית וחריגה בפגרה לקיים דיון מיוחד בנושא מרכזי שעל סדר היום שמסעיר את השיח הציבורי ומהדהד בכל החברה הישראלית אבל נראה לי שהנושא הזה לא מעניין את האופוזיציה" השר הנגבי התייחס לכך שרק תשעה חברי כנסת נכחו בדיון.

    לאחר מחאות מצד חברי הכנסת שנכחו בדיון אמר השר הנגבי "אני רואה שאתם לא מסוגלים לקיים דיון" ירד מן הדוכן ועזב את אולם המליאה. תשעת חברי הכנסת שנכחו בדיון הצביעו על כך שהנושא יעבור לדיון בוועדת הכלכלה.



    0 תגובות