אייכלר: "למנוע קריסת מערך התחב"צ לעולים למירון בלג' בעומר"

    עכשיו צריך לבצע אותן בשטח ולהכין תשתיות תחבורה ותברואה למנוע קריסה וסבל הציבור, כראוי למקום הקדוש ביום הקדוש לעם הקודש העולה לציון הרשב"י.
    איתי גדסי 1 Comment on אייכלר: "למנוע קריסת מערך התחב"צ לעולים למירון בלג' בעומר"

    ח"כ ישראל אייכלר, יו"ר הוועדה לפניות הציבור קורא לעשות הכל כדי למנוע את קריסת מערך התחבורה הציבורית בלג' בעומר • הוועדה תעקוב אחר הביצועים" הוא אומר

    ח"כ ישראל אייכלר בוועדה לפניות הציבור
    עכשיו צריך לבצע אותן בשטח ולהכין תשתיות תחבורה ותברואה למנוע קריסה וסבל הציבור, כראוי למקום הקדוש ביום הקדוש לעם הקודש העולה לציון הרשב"י.
    12:46
    19.04.24
    אבי יעקב No Comments on הלכה למעשה: מרן הגאב"ד הגר"מ גרוס בדרשת שבת הגדול | צפו

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    יו"ר הועדה לפניות הציבור ח"כ ישראל אייכלר בירך את שר האוצר וסגן שר האוצר ושר הדתות על העלאת תקציב ההילולא לל"ג בעומר במירון.

    "זכות גדולה לשרים על תיקצוב דרישות בטיחות הציבור" אמר "עכשיו צריך לבצע אותן בשטח ולהכין תשתיות תחבורה ותברואה למנוע קריסה וסבל הציבור, כראוי למקום הקדוש ביום הקדוש לעם הקודש העולה לציון הרשב"י. הועדה תעקוב אחר הביצועים למניעת קריסה תחבורתית במעגלי התנועה במירון" אמר ח"כ ישראל אייכלר.

    יצויין כי חבר סיעתו של אייכלר ח"כ מנחם אליעזר מוזס, קרא לשר לביטחון פנים, גלעד ארדן, לפעול למניעת חילולי שבת של המשטרה בעת ההכנות להילולת רשב"י בלג' בעומר. זאת מאחר וערב לג' בעומר יחול במוצאי שבת.

    "אני מבקש מאוד, כמי שאמון על כוחות המשטרה" אמר מוזס "וכמי ששמירת השבת חשובה לו, להנחות את פיקוד המשטרה וכוחות הביטחון הפועלים באזור, להקפיד על שמירת השבת ולהימנע לחלוטין מחילולה. מאות אלפים עולים להתפלל על קברו של רשב"י במהלך ל"ג בעומר. כולם שומרי שבת ומוקירי המסורת היהודית. בפנייתי זו אני מהווה שליח ציבור עבורם. אני מבקש מכבוד השר, לעשות כל מאמץ על מנת להבטיח כי שום שוטר לא יאלץ לחלל את השבת ולא יהיו חלילה תפילתנו בקברו של רשב"י מבחינת "מצווה הבאה בעבירה" אמר.



    1 תגובות

    מיין תגובות
    1. 1

      האם זו לא צביעות?
      כשחילונים פותחים מתנ"ס בשבת אנחנו מפגינים!
      כש"טיב טעם" עובדים בשבת אנחנו מעירים (מבלי להכנס לאבסורד)
      אך כשאנחנו מכריחים אלפי שוטרים ונהגים לחלל שבת עבורנו- יש תרוצים והיתרים.
      האם זו תורתו של רבי שמעון בר יוחאי.
      האם זה רצונו?