השר גלנט: "מברך על ההחלטה לבנות ביהודה ושומרון"

    "במשך 2000 שנים התפללו יהודים על שיבת ציון" הוסיף ואמר "הם חלמו על ירושלים וחברון, יהודה ושומרון. טוב לחזור לערש מולדתנו.
    איתי גדסי No Comments on השר גלנט: "מברך על ההחלטה לבנות ביהודה ושומרון"

    שר הבינוי והשיכון, יואב גלנט, ביקר ביישובים בשומרון ואמר "הסופה השיעית שמתחוללת בגבולה הצפוני של ישראל היא האתגר הביטחוני המסוכן ביותר כלפי ישראל" • וגם, ראשי ההתיישבות ביו"ש, נשמעים בטוחים מתמיד

    השר גלנט בסיור בשומרון
    "במשך 2000 שנים התפללו יהודים על שיבת ציון" הוסיף ואמר "הם חלמו על ירושלים וחברון, יהודה ושומרון. טוב לחזור לערש מולדתנו.
    9:52
    29.03.24
    הרב אהרן לוי No Comments on מלכודת גיוס החרדים \\ פרשת צו עם הרב אהרן לוי

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    שר הבינוי והשיכון, יואב גלנט, ערך אתמול סיור ביישובים אלקנה ואורנית שבשומרון, במסגרתו נערך טקס קביעת מזוזה במבנה המועצה החדש של אלקנה. במהלך הביקור נערכה הרמת כוסית לרגל חג הפסח במעמד הנהלת מועצת יש"ע וראשי הרשויות באזור.

    השר גלנט הודיע במעמד החגיגי כי השבוע פרסם המשרד מכרזים לבנייה במגוון רחב של יישובים, בכמות כוללת של 2,068 יח"ד, וכי משרד הבינוי והשיכון רואה במהלך זה ערך לאומי אסטרטגי חשוב. במסגרת סקירה אסטרטגית שהעביר לנוכחים, השר הדגיש כי "הסופה השיעית שמתחוללת בגבולה הצפוני של ישראל היא האתגר הביטחוני המסוכן ביותר כלפי ישראל. חיוני שישראל תתאם מהליכה בעניין זה עם ארצות הברית".

    "במשך 2000 שנים התפללו יהודים על שיבת ציון" הוסיף ואמר "הם חלמו על ירושלים וחברון, יהודה ושומרון. טוב לחזור לערש מולדתנו. החלטת הקבינט המדיני – ביטחוני על בנייה בתוך היישובים ובצמוד לגדר, ואם נדרש בסמוך לה, מאפשרת את התפתחותה המאוזנת והנכונה ביהודה ושומרון, ואני מברך על ההחלטה הזאת".

    ראש מועצת יש"ע, אבי רואה, אמר "אני מברך את המפגשים התכופים עם שר הבינוי והשיכון, ועל העבודה הרציפה לאורך כל השנה, על מנת להמשיך את קידום הבניה והפיתוח ביהודה ושומרון. למרות המגבלות המסוימות, שהוחלטו בישיבת הקבינט האחרונה, אנו רואים חשיבות גדולה בכך שניתנה האפשרות להמשיך את הבניה והתכנון באזורנו. אנחנו מצפים לקראת יישום ההחלטות בשטח ובטוחים שיחד עם השר גלנט נצליח לקדם את האזור" אמר.



    0 תגובות