ח"כ גואטה: "התכנית הממשלתית היא בלוף ואסור לתת לממשלה לנוח על זרי הדפנה"

    הצפון והגליל חייבים לקבל תפנית. בצמיחת אוכלוסיה, בתעסוקה, בחינוך בכבישים ובתרבות.
    איתי גדסי 1 Comment on ח"כ גואטה: "התכנית הממשלתית היא בלוף ואסור לתת לממשלה לנוח על זרי הדפנה"

    ח"כ גואטה אמר את הדברים בוועידת אצבע הגליל שהתקיימה היום • שר החקלאות תקף אף הוא את הממשלה ואת העומד בראשה ואמר "אם היו משקיעים את הזמן בצפון ובגליל במקום בתאגיד, היתה מתרחשת פה תפנית"

    ח"כ יגאל גואטה
    הצפון והגליל חייבים לקבל תפנית. בצמיחת אוכלוסיה, בתעסוקה, בחינוך בכבישים ובתרבות.
    16:19
    18.04.24
    ידידיה מאיר No Comments on "עדיין לא סגרנו את הדלתות"

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    שרים חברי כנסת וראשי רשויות  השתתפו היום בועידת אצבע הגליל  במכללה האקדמית תל חי כאשר במוקד יישום החלטת הממשלה לצפון, והיעדר הכוח הפוליטי של הפריפריה בכנסת ובממשלה.

    שר הנגב והגליל, אריה דרעי, בירך על המאבק האזרחי שהביא לקידום החלטת הממשלה אך הזהיר כי ללא פיקוח הכסף לא יעבור והכריז כי מקים בימים אלה צוות מעקב אשר אמור להגיש לו לאחר פסח דוח ראשון על יישום התכנית בעלות 15 מיליארד ש"ח לקידום הצפון. "אני לא אתן שיקרה להחלטה הזו מה שקרה להרבה החלטות ממשלה שנגמרו בדיבורים ולא במעשים וכספים בשטח"

    שר החקלאות, אורי אריאל, שמקדם את היזמה להעתקת מכון וולקני לצפון, ביקר את התנהלות רה"מ והעיסוק המוגזם בנושאי תקשורת במקום בנושאי הפריפריה ואמר כי "הצפון והגליל חייבים לקבל תפנית. בצמיחת אוכלוסיה, בתעסוקה, בחינוך בכבישים ובתרבות. אם הממשלה שלנו והעומד בראשה היו משקיעים את הזמן שהשקיעו על התאגיד התפנית הזו הייתה מתרחשת מזמן".

    במהלך פאנל חברי הכנסת שנערך, פרץ ויכוח בין חברי הקואליציה, ח"כ יפעת שאשא ביטון, ח"כ סמוטריץ וח"כ יגאל גואטה שטען "התכנית הממשלתית היא בלוף ואסור לתת לממשלה לנוח על זרי הדפנה".



    1 תגובות

    מיין תגובות