בנימין נתניהו: "התקשורת לא משקפת את תחושות הציבור"

    במקום שהם רואים מדינה קורסת, מתפוררת, אני רואה את ישראל עולה ככוח עולמי. לא רק אני רואה את זה, אני רואה את זה בכל העולם
    איתי גדסי 1 Comment on בנימין נתניהו: "התקשורת לא משקפת את תחושות הציבור"

    ראש הממשלה נאם בהרמת כוסית שהתקיימה לרגל חג הפסח בלשכתו • "יש פה תעשייה של דכדוך. במקום שהם רואים אבטלה, אני רואה תעסוקה מלאה, במקום שהם רואים כלכלה הרוסה, אני רואה כלכלה פורחת"

    ראש הממשלה, בנימין נתניהו
    במקום שהם רואים מדינה קורסת, מתפוררת, אני רואה את ישראל עולה ככוח עולמי. לא רק אני רואה את זה, אני רואה את זה בכל העולם
    14:20
    28.03.24
    הפוך על הפוך No Comments on הרב בן לולו במונולוג נוקב: "אין להם סיעתא דשמיא"

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    בהרמת כוסית לרגל חג הפסח שהתקיימה בלשכת ראש הממשלה, אמר נתניהו "אתם מסתכלים קצת על התקשורת? שומעים? התקשורת במדינת ישראל היא חופשית, היא תישאר חופשית. יש בה, אם אתם פותחים את הערוצים או את העיתונים, יש בה בדרך כלל דברים שכותבים עליי… זה מצחיק אותך, בטח, זה מצחיק אותך, זה לא מצחיק אותי. אבל אלה החיים בדמוקרטיה".

    "הייתי רוצה שיהיה עוד תחרות, עוד גיוון, עוד פלורליזם. הדבר האחרון שאנחנו רוצים זה את ההפך מזה. אבל אני אגיד לכם מה אני רואה בתקשורת, שלא מספיק מגוונת, היא לא משקפת את התחושות של הציבור. יש פה תעשייה של דכדוך. במקום שהם רואים אבטלה, אני רואה תעסוקה מלאה, במקום שהם רואים כלכלה הרוסה, אני רואה כלכלה פורחת. במקום שהם רואים פקקים, אני רואה מחלפים, רכבות, גשרים. במקום שהם רואים היסוס וחוסר ביטחון אני רואה תקיפות ועצמה בלתי רגילה שמקרינה על כל הסביבה שלנו. זה מה שאני רואה".

    "במקום שהם רואים גז בים, אני רואה גז ביבשה ואנחנו עובדים על זה. במקום שהם רואים מדינה קורסת, מתפוררת, אני רואה את ישראל עולה ככוח עולמי. לא רק אני רואה את זה, אני רואה את זה בכל העולם, בכל המנהיגים שמגיעים הנה כל יום – ואתם מסייעים בהבאתם – ובמפגשים שלי עמהם בחוץ לארץ, עם ראשי המעצמות. כך הם מסתכלים עלינו – מסתכלים עלינו כמעצמה טכנולוגית עולמית, ככוח עולמי בביטחון, במודיעין, בטכנולוגיה".



    1 תגובות

    מיין תגובות
    1. 1

      גם כשהוא קיצץ באכזריות כשהיה שר באוצר ב2003 ואנשים סובלים עד היום מחרפת רעב הוא ראה צמיחה