אייפאק: פלשתינים תומכי ישראל התכתשו עם יהודים תומכי פלשתינים

    צבי הדס No Comments on אייפאק: פלשתינים תומכי ישראל התכתשו עם יהודים תומכי פלשתינים

    האירגון שעמד מאחורי ההפגנה הפלשתינית, IfNotNow ,הוקם בין היתר ע"י היהודיה סימונה צימרמן, שהייתה מתאמת פעילות השטח של ברני סנדרס, כשהתמודד ונכשל על הנהגת המפלגה הדמוקרטית

    22:58
    24.04.24
    אבי יעקב No Comments on תקלה חמורה ברשת יש חסד: מוצרים ללא כשרות לפסח

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    עולם הפוך בחזית אולם הכנסים של ועידת אייפאק השבוע בוושינגטון: בעוד שפעילים יהודים אנטי ישראליים בלטו בהפגנה פלשתינית אנטי ישראלית, שחסמה את הכניסה למרכז הכנסים, בעת שהתכנסה בו הוועידה השנתית של השדולה היהודית, הפגינו מולם למען ישראל פלשתינים מוסלמים תומכי ישראל. כך מדווח העיתונאי מנחם רהט ב'מצב הרוח'.

    ההפגנה האנטי ישראלית אורגנה בידי האירגון הפרו פלסטיני IfNotNow ,שבו חברים פעילי שמאל יהודים. אלה קראו מול בניין הוועידה: "חירות וכבוד לכולם" ו"מהנהר לים פלשתין תהיה חופשית". מולם התייצבה הפגנה קטנה של פלשתינים תומכי ישראל, בראשות מוסלמית לשעבר שהתנצרה, סנדרה סולומון, המתגוררת בקנדה. "אני פלשתינית, אך אני עומדת לימין ישראל", הסבירה למפגינים, לתדהמתם.

    "אנחנו הערבים כבשנו את אדמות היהודים. ישראל היא אדמה יהודית, וכך היא תישאר לעולמים. הייתי מוסלמית. לימדו אותי לשנוא את ישראל ואת העם היהודי. אין פלשתין. אין דבר כזה. זה שקר. הם עושים שימוש בפלשתין, כדי להרוג את העם היהודי. הם לימדו אותי לטהר את מסגד אל–אקצה מטומאת היהודים. הפלשתינים שקרנים".

    האירגון שעמד מאחורי ההפגנה הפלשתינית, IfNotNow ,הוקם בין היתר ע"י היהודיה סימונה צימרמן, שהייתה מתאמת פעילות השטח של ברני סנדרס, כשהתמודד ונכשל על הנהגת המפלגה הדמוקרטית. היא פוטרה מתפקידה לאחר שפרסמה דברי נאצה נגד ראש הממשלה בנימין נתניהו. בתיעוד הווידאו שמתעד את ההפגנה הדו צדדית, נראים פעילים אנטי ישראלים מתכתשים עם פעילי הליגה להגנה יהודית. לפחות פעיל אחד של הליגה להגנה יהודית נראה מותקף.

    בווידאו אמר יו"ר הליגה להגנה יהודית בקנדה מאיר וויינשטיין, שגם הוא הגיע עם סנדרה סולומון להפגין למען ישראל, כי "בין המפגינים האנטי ישראלים, היו יהודים המתנגדים לישראל ומחו נגד עצם הקיום של השדולה היהודית, ונגד התמיכה האמריקאית חוצת המפלגות בישראל".

    פורסם במצב הרוח



    0 תגובות