גדיים נעשו תיישים: לגדול עם מזל טלה

    בת שבע דרגן 1 Comment on גדיים נעשו תיישים: לגדול עם מזל טלה
    12:46
    19.04.24
    אבי יעקב No Comments on הלכה למעשה: מרן הגאב"ד הגר"מ גרוס בדרשת שבת הגדול | צפו

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    ראש חודש ניסן, מה יותר מתאים מלכתוב על מזל טלה.

    טלה, המזל הראשון בגלגל המזלות. כך גם בני מזל זה, ראשוניים, כמו ילד שרק פרץ לעולם מרחם אמו ושואל: "בשביל מה אני פה"?

    כך מתנהלים חייהם. הם מחפשים הרפתקאות, חוויות, ובעיקר – את עצמם. הם זקוקים כל העת ללגיטימיות, לדעת שיש הצדקה או תכלית לשהות שלהם פה.

    אנשים מלאי שמחת חיים, מאוד אימפולסיביים, קופצים אל הבריכה עוד קודם שבדקו אם יש בה מים.. מה שכן, וחשוב לזכור, שאם הם כבר עוצרים לבדוק – הם לא יקפצו. יש להם העזה, אך אין בהם אומץ..

    בני מזל טלה תחרותיים מאוד, הם הראשונים שיקפצו להשתתף בכל תחרות והרצון לנצח דוחף אותם. כשהם מנצחים – כולם סובלים מזה מאחר והם לא מפסיקים להתעסק בזה. אם הם מפסידים – עולמם חרב עליהם. כל הצידוק לקיומם אלה הניצחונות שהם אוספים.

    הם מתלהטים מהר, אך נרגעים בדיוק באותה המהירות. הם יכולים לריב אתכם בכל מאודם, ודקה אח"כ להזמין אתכם לכוס קפה. חייבים לזכור שוויכוחים עבורם הם עוד סוג של תחרות, לא מדובר במשהו אישי..

    קשה להם להיות במקום סגור. הם כמו ילדים. לעיתים קרובות הם רוצים מה שיש לאחרים. הם צריכים ללמוד לרצות דברים מתוך עצמם ולא כי יש אותם לאחרים או כי אחרים רוצים אותם.
    יש בהם משהו מאוד מתגונן. אם רק נדמה להם שמישהו אומר משהו שיכול להשתמע כמשהו נגדם הם קופצים כדי להגן על עצמם..

    בסך הכול אנשים מקסימים, קצת רעשניים אך אין בהם שום דבר מעצבן, תמימים, ילדותיים, שמחים, כיף להיות במחיצתם.

    אוהבים לעסוק בספורט, בכל מקצועות התחרותיים.

    מצוינים לפרויקטים קצרי טווח. מלאי מרץ והתלהבות להתחיל דברים חדשים.. הבעיה מתחילה כשצריך אורך רוח כדי להמשיך.. שם הם מתעייפים.

    מילות מפתח: ראשוניות, חיפוש בכלל וחיפוש לגיטימציה בפרט. ישירות, חיוניות, דחף, חיבור חזק לחיים, נוכחות, עכשוויות, פריצה, צורך להתנסות. מנהיגות. יוזמה. התלהבות. שמחת חיים. חיבור חזק לרגע. תמימות. גילוי-לב. אנרגיה. יושר. עצמאות. תחרותיות. מהירות. עוז רוח. להביא את החדש. לנצח. המזל הכי טהור, הכי גולמי, הכי לא מקולקל, הכי קרוב לחיים אשר בגלגל.

    בביטוי חיובי אנשים שמחים, ישירים, תמימים, מלאי אנרגיה, לא שומרים טינה, אין בהם טיפת רוע או תחמנות בכל גופם, חלוצים, הרפתקנים, גלויי לב, נועזים וחיים את החיים עד הסוף. אש טהורה ומטהרת. קופצים למים לפני שבודקים אם יש מים בבריכה, ונהנים מכל רגע….

    בביטוי שלילי יכולה להיראות תחרותיות יתר ותוקפנות ללא צורך, תכנון לקוי. אגואיסטיות וריכוז עצמי. דיבור רם וחוסר רגישות לזולת, לקיחת סיכונים מטופשים, העזה רבה מדי, ללא אומץ אמיתי

    מקצועות: עצמאיים, בלי בוס. בעלי חנויות קטנות. מוכרנים מצוינים. יודעים למכור היטב משום שמאמינים באמת ובתמים במוצר שלהם. כל נושאי ספורט ותחרות. כדורגל. אופנועים. כל הנושאים של משטרה, קומנדו, צנחנים. הטלה חייל מדהים, רק לא מסתדר עם משמעת. סָפריות וסָפרים (בעלי מספרות). כל הקשור בשיער. כל הקשור בגובה – גגנים, כורתי עצים, מתקיני דודים. בעסקים יעדיפו שותף, אך הם באים עם היוזמה.

    בת שבע דרגן,
    אסטרולוגיה יהודית ואימון ליצירת שינוי
    [email protected]



    1 תגובות

    מיין תגובות
    1. 1

      תודה על המאמר נהנתי מאד בתור ילידת מזל טלה