חיזבאללה יסייע למבריחי סמים במקסיקו מול ארצות הברית

    דוד קורצוייל No Comments on חיזבאללה יסייע למבריחי סמים במקסיקו מול ארצות הברית

    כן נמסר שארצות הברית הפכה ליעד העיקרי של פרוייקט הסמים של הטרוריסטים מלבנון, שבדרך זו מגייסים סכומי עתק למימון לחימה בעתיד נגד ישראל

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    שיתוף הפעולה בין אנשי החיזבאללה באמריקה וכנופיות של סוחרים ומבריחי סמים לתוך ארצות הברית התגבר מאד בחודשים האחרונים והוא כולל תיכנון פעולות טרור והגדלה ניכרת מאד של עסקי הסמים בתוך ארצות הברית – דיווח של יצחק הילדסהיימר במצב הרוח.

    במסגרת זו הוסכם בין החיזבאללה וכנופיות הסמים שאירגון הטרור שבסיסו כידוע בלבנון, יגביר את חפירת המנהרות ממקסיקו לתוך ארצות הברית.

    האתר הערבי 'אל ערביה' דיווח בשבוע שעבר, שחיזבאללה מקיים תאי חבלה וטרור במקסיקו, וגם בתוך ארצות הברית. המנהרות שהאירגון בנה ומתכנן להקים בעתיד, הן "העתק של סוג המנהרות שהוקמו בלבנון על ידי בני דודיהם של אנשי החיזבאללה השוהים באמריקה, לשם הברחת נשק ואמצעי לחימה לשימוש החיזבאללה בלבנון, וגם במטרה להעבירם לבני בריתם, אנשי החמאס בעזה".

    כזכור, כבר לפני כארבע שנים נתגלתה מנהרה גדולה מאד, רחבת ידיים שאורכה 800 מטר, ליד סאן דיגו שבמערב ארצות הברית. כתבי אתר ה'אלגמיינר' היהודי-אמריקני דיווחו לאחרונה, שעיסקי הסמים של החיזבאללה, בשיתוף פעולה הדוק עם כנופיות הסמים ממקסיקו, מהווים מקור הכנסה חשוב מאד לארגון הטרור הלבנוני. האתרים מדווחים גם שמאחרי כל הפעילות של האירגון הלבנוני, עומדים שלטונות איראן, שגם הם מרחיבים את שיתוף הפעולה עם מדינות אחדות בדרום אמריקה וגם מפיצים תעמולה אידיאולוגית ודתית-מוסלמית.

    "איראן מוצאת סימפטיה אידיאולוגית רבה באמריקה הדרומית", אומר 'אל ערביה'. שלטונותיהם של חלק מבתי הכלא בארצות הברית מסרו, שעל ידיהם של חלק ניכר מאנשי כנופיות הסמים ממקסיקו שנתפסו בהברחת סמים, נמצאו סמלי חיזבאללה חקוקות בכתובות קעקע, מה שמוכיח את ההשפעה הגדולה שיש לחיזבאללה ולאיראן על כנופיות הסמים.

    כן נמסר שארצות הברית הפכה ליעד העיקרי של פרוייקט הסמים של הטרוריסטים מלבנון, שבדרך זו מגייסים סכומי עתק למימון לחימה בעתיד נגד ישראל.

    הילדסהמר מציין כי בשבוע שעבר הוא שאל את יו"ר ועדת המשנה לביטחון לאומי של בית הנבחרים בוושינגטון, האם במסגרת תכנית של הנשיא טרמאפ להקים חומה בין מקסיקו לארצות הברית, נלקחת בחשבון אפשרות של הקמת מנהרות מתחת למנהרה דוגמת מה שקרה בעזה. יו"ר הוועדה, רון דהסנטיס, שקיים מסיבת עיתונאים בירושלים בנושא בחירת מיקומה של השגרירות האמריקנית, השיב שהוא ביקר באזור המנהרות באזור עזה – "והתופעה היא מחרידה", אך אין הוא יכול לענות אם אפשרות הקמת מנהרות של קבוצות טרור ומבריחים מתחת ל'מנהרת טראמפ' נלקחה בחשבון.



    0 תגובות