כל כך פשוט כל כך מרהיב: כך תהיו מעצבי על

    סביר להניח שהתוצאה הסופית של הגוון שבחרתם על הקיר בביתכם, לא תראה בדיוק כמו במניפה או בקטלוג הצבעים. לכן, בטרם תתחילו לצבוע את קירות החדר כדאי קודם לנסות מקטע קטן של צבע, ולבחון את התוצאה המתקבלת וכמה היא מתאימה לחדר לדעתכם.
    אתי קצבורג No Comments on כל כך פשוט כל כך מרהיב: כך תהיו מעצבי על

    בהתחלה זה נראה משימה מורכבת מדי אך ככל שיורדים לפרטים מבינים שזה קל רק צריך להצמד לכללים • צובעים את הבית בחמישה שלבים פשוטים • בית חדש לקיץ

    סביר להניח שהתוצאה הסופית של הגוון שבחרתם על הקיר בביתכם, לא תראה בדיוק כמו במניפה או בקטלוג הצבעים. לכן, בטרם תתחילו לצבוע את קירות החדר כדאי קודם לנסות מקטע קטן של צבע, ולבחון את התוצאה המתקבלת וכמה היא מתאימה לחדר לדעתכם.
    14:19
    18.04.24
    מיכל ירושלמי No Comments on מגיע לך כתר: גיטי שוורץ במסר מיוחד לנשות החיל

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    שלב 1: מכינים את השטח

    מכינים את החדר לצביעה: פורסים ניילון או גליל קרטון על הרצפה כדי שהצבע שנשפך לא ילכלך את הרצפה.
    עוטפים ומכסים במסקנטייפ את המשקופים, את השקעים והמפסקים של הטלפון והחשמל. כמו כן עוטפים גם את הפנלים בקווים ישרים וללא לכלוך.

    שלב 2: ניקיון התקרה והקירות

    בעזרת מטלית לחה מסירים מהתקרה והקירות לכלוך, כתמי שומן וכדומה. חשוב לשים לב לא להרטיב את הקירות יתר על המידה, כדי שהצבע החדש יצליח להתפס על הקירות והתקרה.

    תמונה 3

    הכל עניין של צבע (טמבור)

    שלב 3: בחירת ובדיקת צבע

    לצבעים השונים תכונות שונות והם הרבה יותר מסתם גוון. כך למשל: ישנם סוגים של צבעים שהם רחיצים, צבעים מבריקים וכן צבעים בעלי מרקם מיוחד. זכרו כי לצבע יש כוח רב והוא יכול להשפיע במהירות ובהינף הרולר על אופי החדר ועל האווירה שתשרור בו.
    סביר להניח שהתוצאה הסופית של הגוון שבחרתם על הקיר בביתכם, לא תראה מושלמת כמו במניפה או בקטלוג הצבעים. לכן, ההמלצה שלנו היא לקנות תחילה דוגמית גוון ולצבוע על פינה מוסתרת בקיר (בגודל מטר וחצי על מטר מהתקרה ומטה) או על משטח קרטון גדול על מנת שיתאפשר לכם לראות את הגוון הסופי של הצבע לאחר הייבוש.

    שלב 4: צביעת התקרה עם רולר

    לפני שתתחילו את צביעת התקרה, הסירו עודפי צבע מהרולר על ידי כך שתגלגלו אותו לאט קדימה ואחורה על החלק המיועד לכך במגש הצבע. התחילו לצבוע סמוך לפינת החדר, כך שהצבע הישן יתמזג עם הצבע החדש.
    איך צובעים את התקרה בצורה נכונה וללא מאמץ? טיפ חשוב בצביעת התקרה היא לצבוע אותה לרוחב, ולא לאורך. כדי למנוע מאמץ גופני מיותר, וודאו שהגלגל של הרולר נע בתנועה אחת ישירות מולכם ולא נמצא קדימה אליו (דבר שבהכרח יכריח אתכם לרכון קדימה בצורה לא טבעית).

    שלב 5: צובעים קירות
    ברגע שהתקרה שלכם התייבשה תעברו לקירות ובלי מסגרות. לצביעה מושלמת מומלץ להשתמש ב'מצבוע' מיוחד לחיבור בין התקרה לקיר, היוצר קו ישר בין התקרה לקיר ולא מלכלך את התקרה. לאחר מכן עברו לצבוע מסביב לחלונות, לפנלים ולדלת הכניסה לחדר. אחרי שתחמתם את האזורים הבעייתיים, התחילו למלא אותם ומסביבם, ולצבוע את הקיר.
    לצביעה יעילה של הקיר, מומלץ לחלק את הקיר למקטעים של מטר על מטר, אותם תצבעו בתבנית של W. נסו לבצע את צביעת הקיר במקטע, מבלי להרים את הרולר עד להשלמתו. כדי לקבל תוצאה משביעת רצון, חשוב מאוד לצבוע קיר אחד כל פעם.

    הטיפים והתמונות באדיבות טמבור



    0 תגובות