"הפחתת מיסים לא תעבור בוועדת הכספים ללא העלאת קצבאות הנכים"

    אבי יעקב 4 Comment on "הפחתת מיסים לא תעבור בוועדת הכספים ללא העלאת קצבאות הנכים"

    דוד ביטן בעקבות ההודעה על הפחתת המיסים הצפויה, התנהלות 'הבית היהודי' בממשלה, ופגישת רה"מ והרפורמים השבוע • "גם אם ופסק החקירה הם ימשיכו לאיים" אמר על 'הבית היהודי • הם מנסים "לגנוב דעת קהל"

    ח"כ דוד ביטן צילום: מרים אלסטר, פלאש 90
    21:01
    18.04.24
    אבי מימרן No Comments on הפיגוע המחריד בבנימין: "בדקנו היטב את בטיחות החווה"

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    יו"ר הקואליציה ח"כ דוד ביטן שוחח הבוקר עם בצלאל קאהן בתוכנית מהדורת הבוקר. "לא אכפת לי שימצאו פשרה" אמר על מתווה הכותל "אבל אנחנו לא צריכים לפגוע בכותל ובהתנהלות שם. הפשרה צריכה להיות מקובלת יותר על החרדים מאשר על הרפורמים. בכותל המנהג אורתודוכסי ולכן לא צריכים לשנות שם את המנהג. בפולחן דת אין חופש הצבעה. רוב העם אורתודוכסי והנוהג בכותל הוא כזה, אי אפשר לשנות פתאום. זה כמו שאלך להתפלל אצל רפורמים שבוע ואז אדרוש שבמקום יהיו מנהגים ותפילה אורתודוכסית" אמר.

    באשר להתנהלות הממשלה ולחקירות רה"מ, אמר "רה"מ מתנהל מצוין. עצם החקירה לא משפיעה. הקואליציה מאד חזקה. "הבית היהודי" תמיד מאיימים וזה לא קשור לחקירה. הם מאיימים באופן קבוע, גם אם תופסק החקירה הם ימשיכו לאיים. זו ההתנהלות הפוליטית של "הבית היהודי" וניסיון לגנוב דעת קהל. אנחנו מתייחסים ברצינות לכל איום, אחרי הכל אין 61 מנדטים לליכוד, אנחנו צריכים להתפשר ואנחנו מובילים את המדינה כמבוגר האחראי. אבל כל זאת לא קשור לחקירה. החקירה לא תתבשל לכדי כתב אישום אני בטוח בזה באחוזים גבוהים מאד" על הדיווחים העיתונאים בנושא החקירה , אמר "העיתונאים מדברים מרחשי ליבם. החקירה היא תהליך ולפי מה שאני רואה אין שם דברים או מעשים שנראים כעבירה פלילית. אני מדבר על מה אני רואה מבחוץ, בדיוק כמו שכולם רואים".

    בנוגע לידיעה שהתפרסמה לאחר היוודע דבר רכישת 'מובילאיי' הישראלית בידי 'אינטל', אודות הפחתת המיסים הצפויה, אמר ח"כ ביטן "היתה כוונה להפחית מסים בלי קשר לעסקה. יש עליה של הגביה. אני כיו"ר הקואליציה לא אתן שיהיה שינויים במיסים בוועדת הכספים אם לא יפתרו את הבעיה של הנכים ולא יתקצבו תקציב להעלאת קצבאות הנכים. הקואליציה לא תעביר בוועדת הכספים שום הפחתת מיסים, חד וחלק. שר האוצר ורה"מ יכולים לנאום כמה שרוצים. כשהפחתת מיסים תגיע לוועדת כספים אנחנו נמצאים שם כדי לגרום לממשלה לעשות שינוי גם בעניין הזה. יש דברים שאנחנו צריכים לעשות בנוסף. קשישים, חינוך גבוה שמשלמים הרבה כסף במכללות. גם הביטוח הסיעודי של ליצמן אבל הוא מדבר על זה כתוספת של מס בריאות. יש דברים שחייבים לעשות אותם כמו שהעלנו את שכר המינימום. אבל לפני הכל, אני צריך לעשות פעולה בנושא הנכים והקשישים" הוא אומר ושב על דבריו "לא נאפשר לוועדת כספים להעביר את הנושא של המיסים, אין מצב" אמר.



    4 תגובות

    מיין תגובות
    1. 4

      אני מכבד מאד את ח"כ ביטן על דאגתו האמתית לנכים, הוא יודע היטב על חלק מהמצוקות הקשות של הנכים,
      וטוב אם יעשה הפרדה בין נכה קשה מאד וצרכיו לבין נכה קשה, נכה בינוני, נכה קל מתחת ל-40% נכות וייתן
      תרופה וארוכה למצוקה.

      1. עמרם מה הקשר נכים לבין נכים קשים נכה זה נכה הממשלה צריכה לדאוג לכלל הנכים נקודה בלי קשר ל40 50 60 70 אחוזי נכות מה הטימטום הזה כאחלו לדאוג לעצמך בלבד

    2. 3

      מדינה עשירה בלי עין הרע אבל עינם רעה בקצבאות הילדים – בושה גדולה לממשלה ולחרדים! שמייצגים יותר את החילונים מאשר את אברכי הכוללים

      1. להעלות ומייד את קצבאות הנכים ולהפסיק להזרים כספים לחרדים הפרזיטים ולמתנחלים.
        אברך פרזיט מקבל 10.000 ש'ח.
        נכה מקבל 2342 ש'ח.
        זה חייב להיות הפוך.