חדשות התיירות 4 • הושקה אוניית הפאר הגדולה בעולם

    קובי פינקלר No Comments on חדשות התיירות 4 • הושקה אוניית הפאר הגדולה בעולם

    נמל התעופה בחיפה רשם גידול שיא של כ-480% בטיסות הבינלאומיות • 23 ציירים מרחבי העולם יגיעו כדי לצייר את נופי ים המלח • אניית הנופש החדשה של חברת רויאל קריביאן • הגשר הרומי פוצץ ב – 1948 בליל הגשרים ושוקם

    תצפית לים המלח
    18:18
    28.03.24
    זמן אוויר No Comments on הסינגלים השירים והאלבומים החדשים | חדשות התעשייה

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    מלון בוטיק חדש בירושלים

    מלון בצלאל מפגיש בין תרבות העיצוב המקומית לאווירת השוק הססגונית

    בלב העיר ירושלים, סמוך למקום משכנו של בית הספר בצלאל ההיסטורי ובקרבת שוק מחנה יהודה, נפתח בימים אלה מלון "בצלאל" מבית רשת מלונות הבוטיק "אטלס". כיאה למיקומו, מלון הבוטיק החדש מוקדש לתרבות העיצוב המקומית ומזמין את אורחיו למסע מרתק בה, תוך שהוא מתבלה באווירת שוק מחנה יהודה התוסס.

    לובי בצלאל_800x534

    "בצלאל" הינו מלון בוטיק בן 37 חדרים, השוכן בקרן הרחובות בצלאל ומסילת ישרים, ונבנה בבניין לשימור לו נוספו שש קומות חדשות. ככזה, הוא משמש נקודת יציאה אופטימלית לסיורים במרכז העיר ובשוק הסמוך. המלון מוקדש לעיצוב ישראלי- החלל וחדריו משלבים אמנות ישראלית עם חומרים מקוריים, רהיטים ופריטים המבטאים את התרבות והאווירה המקומית הקסומה המאפיינת את רחובותיה של ירושלים בכלל ושכונת נחלאות בפרט. כל זאת, תוך הקפדה על אווירה אינטימית וחמה ונוחות עכשווית.

    מצפור הגשרים ע"ש שוקה דורפמן ז"ל

    בעבודה משותפת של צוותים איטלקים, ירדנים וישראלים שעבדו שכם אל שכם, הושלמו בשנים האחרונות חיזוק הגשר ושיחזורה של הקשת המרכזית ונבנה מצפור לזכרו של שוקה אשר צופה אל הגשרים, נהר הירדן והנוף מסביב.

    מצפור הגשרים נמצא במרכזם של שלושת הגשרים מעל נהר הירדן: גשר הדרך הראשית, גשר מסילת הברזל והגשר הרומי העתיק והוותיק מבין שלושת הגשרים עליו עברה דרך רומית ראשית סלולה מבית שאן לדמשק, שלאורכה נחשפו אבני מיל רבות.

    הגשר הרומי פוצץ ב – 1948 בליל הגשרים, והשנים הרבות שעברו, תהפוכות הזמן והאירועים לא היטיבו עם מצבו ונוצר חשש להתמוטטותו. בשנת 2003 גייסה רשות העתיקות בראשותו של שוקה דורפמן ז"ל את ממשלת איטליה אשר הביעה עניין בפרוייקט המיוחד ונרתמה אליו, ובמקביל נעשתה פנייה ראשונה לקבלת אישור מהירדנים לשיפוץ הגשר.

    מצפור_800x450

    יורם קרין – ראש המועצה סיפר בטקס על השותפות רבת השנים מאז חתימת הסכם השלום עם הירדנים – הקמת מסוף הגבול 'נהר הירדן', הקמת הגשר החדש באיזור התעשייה והתעסוקה 'שער ירדן' פעילות חינוכית משותפת עם הירדנים, פעילות תרבותית, ספורטיבית ועוד. "הגשר הרומי אשר שופץ בשיתוף פעולה חוצה גבולות הוא נדבך נוסף בשותפות האיזורית משני צידי הגבול ואני מקווה שיום יבוא ונעבור מצד לצד לבקר את שכנינו ממזרח והם יבואו אלינו באופן חופשי."

    אניית הפאר החדשה והגדולה בעולם

    תשכחו כל מה שידעתם עד עכשיו על הפלגות נופש: sm Symphony of the Seasאניית הנופש החדשה של חברת רויאל קריביאן, מציבה רף חדש עם חידושים ואטרקציות שטרם נראו על פני הים.

    חברת השייט הגדולה בעולם Royal Caribbean® מציע הפעם את מיטב האטרקציות האייקוניות של Harmony of the Seas® שהחזיקה עד כה בתואר "האנייה הגדולה בעולם" ביניהן: מגלשות מים בגבהים שונים, מגלשה יבשה בגובה של 10 סיפונים, בר ביוני, מופעים בסגנון ברודוויי, שפע של מסעדות. וזו, רק ההתחלה!!

    מדובר באנייה הרביעית, הגדולה והמהפכנית ביותר בעולם מסדרת אואזיס: משקלה 230 אלף טון, על סיפונה יתארחו 5494 נוסעים בתפוסה זוגית ולרשותם יעמדו 2175 אנשי צוות, מגוון עצום של אפשרויות קולינריות ועוד.

    על האנייה 7 שכונות מעוצבות, שכל אחת מהן מייצגת נושא. לדוגמא: אזור Central Park על שם הפארק המפורסם בעיר מנהטן, עם שמיים פתוחים, צמחייה, גנים המשרים אווירה טרופית קסומה, טיילת, מסעדות, בתי קפה, בארים וחנויות.

    בניית אניית אואזיס של רויאל קריביאן - Symphony of the Seas במספנה בצרפת (1)

    על 18 הסיפונים של sm Symphony of the Seasקיים עולם שלם של הרפתקאות לנוסעים הצעירים והצעירים ברוחם, עם יותר מגלשות מאשר בכל אנייה אחרת. לאמיצים – מגלשת Ultimate Abyss לחוויית גלישה שופעת אדרנלין לאורך 10 סיפונים , מגלשות מתפתלות וכיף אינסופי לילדים בפארק המים.

    האנייה שתושק בחודש אפריל 2018, תצא בהפלגות בכורה של 7 לילות בים התיכון מברצלונה, ותעגון בפלמה דה מיורקה, פרובאנס, פירנצה, רומא ונאפולי ותמשיך להפליג בים התיכון כשמונה חודשים

    אמנים למען הטבע

    23 ציירים בינלאומיים, בעלי שם מחו"ל וילדים יקיימו החל מיום חמישי 11 ימים של פעילות ייחודית ויוצאת דופן, למען שמירת ים המלח.

    ציירים בינלאומיים, ביחד עם מוזיקאים בעלי שם מחו"ל, כשלצידם ילדים, יקיימו החל מיום חמישי הקרוב, 11 ימים של פעילות ייחודית ויוצאת דופן, למען שמירת ים המלח.

    לפני חמש שנים, יזם מרכז הצפרות של החברה להגנת הטבע, מיזם פורץ דרך, להגברת המודעות לשימור ים המלח, באמצעות אמנות ומוסיקה. המיזם, בהובלת זאב לבינגר, ואנשי החברה להגנת הטבע, דן אלון ועמיר בלבן, התקיים בשיתוף פעולה עם "אמנים למען הטבע" (ARTISTS FOR NATURE) מהולנד, ומטרתו הייתה לשמור על העגורים וציפורי עמק החולה.

    בתוכנית ייחודית, 30 ציירי טבע מובילים בתחומם, מרחבי העולם, הגיעו לישראל כאורחי החברה להגנת הטבע והתארחו במשך כעשרה ימים בעמק החולה, תוך שהם מציירים את נופיו המקסימים של עמק החולה ואת עולם החי העשיר, על 390 מיני הציפורים שבו.

    כל הציורים נתרמו למטרה אחת: לקדם את שימור העגורים והציפורים ובתי גידולם בעמק החולה. הופק אלבום שנכתב בשפה העברית, האנגלית והערבית וכן סדרת גלויות ופוסטרים ותערוכה נודדת, שהוצגה בישראל וברחבי העולם. בנוסף, התקיימו סיורים למפגש עם הציירים בשטח וקונצרט רב משתתפים עם פול וינטר, בכפר בלום.

    תצפית לים המלח

    בעקבות הצלחה גדולה זו, החליטו קרן הדוכיפת ומרכז הצפרות של החברה להגנת הטבע, בשיתוף עם ארגון אמנים למען הטבע והמועצה האזורית תמר, לקיים סדנת ציור נוספת במסגרת המיזם, והפעם מטרתה להציל את ים המלח, תוך שיתוף פעולה עם הירדנים והפלסטינאים.

    בסדנה הקרובה, יגיעו 23 ציירים מרחבי העולם, כדי לצייר את נופי ים המלח, גם מהצד הירדני שלו, במשך 11 ימים וכן את נופי הרי אילת. אל הציירים יתלוו תלמידים, שישמעו מהציירים בשטח על פעילותם ויצטרפו אליהם. בצד הירדני יצטרפו לציירים, לחוף ים המלח, כ – 100 תלמידים ירדנים.

    שמיים פתוחים

    חברת התעופה הקפריסאית, TUS מגבירה את תדירות הטיסות מחיפה ומוסיפה עוד ארבעה יעדים חדשים, מחיפה לפאפוס, רודוס, קוס ואתונה. בנוסף לכך, חברת "עיט" צפויה להפעיל טיסות מחיפה ליעדים שונים בארץ ובחו"ל.

    נמל התעופה בחיפה רשם גידול שיא של כ-480% בטיסות הבינלאומיות, ובקיץ 2017 יצאו מנמל התעופה בחיפה לאירופה כ- 100 טיסות ישירות בחודש.

    בשנת 2016, טסו מנמל התעופה בחיפה, מעל 12 אלף נוסעים והתחזיות מצביעות על גידול משמעותי במספר הנוסעים בשנים הבאות. בעקבות זאת החליט, השר כץ להאריך את מסלול ההמראות והנחיתות בנמל התעופה בחיפה ב-300 מטרים, במטרה לאפשר למטוסים גדולים יותר לנחות בשדה.

    מסלול ההמראות והנחיתות של שדה התעופה בחיפה הינו באורך של כ-1300 מטרים ולאחר הארכתו יגיע המסלול ל-1600 מטרים. הארכת המסלול תאפשר למטוסים עד 120 נוסעים לנחות בשדה בטיסות בינלאומיות.

    השר כץ ציין כי הארכת מסלול ההמראות והנחיתות בנמל חיפה, תאפשר הפעלת טיסות בינלאומיות מצפון הארץ למטוסים בקיבולת עד 120 נוסעים, ליעדים קרובים באירופה. "הסכם השמיים הפתוחים עליו חתמתי עם האיחוד האירופי הוא מהמהפכות הצרכניות הגדולות שהיו בישראל בשנים האחרונות. אנו מתכוונים להביא את המהפכה הצרכנית גם לצפון ולתת שירות לתושבי האזור ללא צורך להגיע לנתב"ג". הוסיף כץ.

    שר התחבורה הודיע כי בכוונתו לתת פטור מאגרות תעופתיות לכל הטיסות הממריאות והנוחתות בחיפה למשך 3 שנים, זאת בדומה לפטור עליו החליט בשדה התעופה עובדה ובשדה התעופה רמון הצפוי להיחנך בקרוב.



    0 תגובות