איך מעצבים את חדר החלומות? פוסט לא צבוע

    מבלי לפגוע בכבודם של שאר הדברים, אבל האקססוריז השונים והפריטים הקטנים הם הכיף האמיתי בעצוב חדרי תינוקות. בחרו אביזרים קטנים, שובבים ומתוקים כמו בובות של חיות, סלים סרוגים, לצד הערסל המעוצב והמובייל שהתינוקות כל כך אוהבים
    אתי קצבורג No Comments on איך מעצבים את חדר החלומות? פוסט לא צבוע

    אין כמו הכיף הזה של לעצב את החדר לנסיכים שלנו • לפעמים קצת מעוף ויצירתיות יעשו את כל ההבדל • רעיונות לעיצובים והשראות מדליקות • כתבה ראשונה בסדרה

    מבלי לפגוע בכבודם של שאר הדברים, אבל האקססוריז השונים והפריטים הקטנים הם הכיף האמיתי בעצוב חדרי תינוקות. בחרו אביזרים קטנים, שובבים ומתוקים כמו בובות של חיות, סלים סרוגים, לצד הערסל המעוצב והמובייל שהתינוקות כל כך אוהבים
    21:48
    16.04.24
    נתי קאליש No Comments on "מקרה נדיר": נעצר אנטישמי שריסס כתובות נאצה באומן

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    צבעים ניטרליים, עיצוב קלאסי ורהיטים שניתן לשחק איתם זה כל מה שאתם צריכים בכדי לא לעצב מחדש את חדר התינוקות בכדי להפוך אותו לחדר ילדים.

    לעצב חדר תינוקות זה כיף ומרגש. זה המקום שלנו כהורים, אולי בפעם הראשונה, להתבטא, ולהכין לרך הנולד את הסביבה הנעימה, המפנקת והמגנה ביותר שתשרה עליו שלווה וביטחון. זה גם המקום שבו ניתן ללכת על כל החלומות והגחמות שלנו בכדי להעניק לו את החדר המעוצב והמקורי ביותר שיש.

    כשניגשים לעיצוב חדר תינוקות יש לקחת בחשבון שני גורמים חשובים שיובילו אתכם בתהליך: הזמניות והנוחות. צריך לקחת בחשבון שהתינוקות גדלים במהירות הבזק והופכים לפעוטות, אז למה להוציא כסף רב על משהו שאתם הולכים לשנות בעוד כמה שנים? להלן כמה רעיונות וטיפים ליצירת חדר תינוקות מעוצב שהילדים יוכלו לגדול יחד איתו. כל מה שנדרש ממכם זה רק לחשוב כמה שלבים קדימה.

    תחשבו גם על עצמכם
    אחד הדברים החשובים לטעמנו בעיצוב חדר תינוקות הוא לדאוג שהחדר יהיה מעוצב לא רק בעבור התינוק אלא גם עבור ההורים שלו. בסופו של יום, איך שלא נסתכל על זה, החדר של התינוק הוא חדר שבו גם ההורים וגם התינוק משתמשים ביחד, בטח בשנה שנתיים הראשונות. רק תחשבו על האכלות /הנקות בשעות לילה מאוחרת או על שעות המשחק אחה"צ שבו גם אתם נמצאים בחדר. בשל כך תשקלו להוסיף ספה נוחה, כורסא להנקה – ובכלל שיהיה גם לכם נעים לשהות בחדר.

    עיצוב חדר תינוקות שחלק מהעיצוב מותאם ונוח גם למבוגרים משמעותו חדר תינוקות שכבר בבסיסו הוא מתאים לשלבים מאוחרים יותר של הילד.

    תחשבו על עצמכם בעת עיצוב חדר התינוקות. תדאגו שיהיה לכם נוח

    עיצוב חדר 1

    בחירה נכונה של צבע
    רוב האנשים בוחרים לצבוע את חדר התינוקות בצבעי פסטל – גוונים של תכלת, סגול, ירוק וצהוב או כל גוון אחר מבין מאות גווני הפסטל ממניפת הצבעים של לגעת בצבע, תוך התחשבות במינו של הרך הנולד. העצה שלנו – תצבעו את חדר התינוק שלכם בצבעים ניטרליים. לדוגמא: עשו שימוש בגוונים של אפור כבסיס ועליהם תוסיפו צבעים מרעננים דוגמת לבן וצהוב. באופן זה אתם יוצרים חדר שהוא לא מגדרי וגם לא יותר מדי ילדותי.

    אם אתם בכל זאת רוצים להכניס יותר צבע בחדר – עשו זאת על ידי צביעה של קיר אחד בצבע דומיננטי, ואת שאר הקירות תשאירו בצבעים ניטרליים שיתנו את האיזון המתאים.

    אחד הדברים שיש לשים אליהם לב בבחירת הצבע הוא התאמתו לחדרי ילדים; חשוב שהצבע שתבחרו יהיה על בסיס מים, ידידותי לסביבה, שלא יכיל רכיבים רעילים ושיהיה עמיד וקל לניקוי. סופרקריל מט + של טמבור לדוגמא, הוא צבע מושלם לצביעת חדר תינוקות. סופרקריל הינו צבע אקרילי, הוא כמעט אינסופי מבחינת אפשרויות הגוונים שלו, ויש לו את כל התכונות הנדרשות בנוסף לכושר כיסוי גבוה, עמידות לאורך זמן ואולי הכי חשוב, בטח בטווח הארוך – הוא רחיץ וקל לניקוי.

    תצבעו את חדר התינוקות בצבע הנכון.

    אפשרות נוספת לקישוט הקיר היא להוסיף לקיר הדפסים בשלל צורות ובהתאם לעיצוב המבוקש. זה יכולה להיות חיה נחמדה, או עיטורים של פרחים, כוכבים או כל מה שאתם רוצים. השימוש בשבלונות לעיצוב קירות החדר הופך את מלאכת הצביעה להרבה יותר פשוטה והתוצאה שווה את המאמץ

    בחירה נכונה של רהיטים
    היום יותר מפעם, ניתן למצוא רהיטים שיכולים לשמש את הילד שלכם למשך שנות חייו הראשונות. עריסות ולולים שהופכים למיטת ילדים ושידות החתלה שיכולות להפוך לשידות רגילות ואפילו כורסאות הנקה שיכולות להפוך לכורסאות רגילות ומעוצבות. אם אתם קונים רהיטים חדשים לחדר התינוקות נסו לחשוב טיפה קדימה – נסו לרכוש רהיט שיוכל לשנות את תפקידו ובכך גם תחסכו כסף בקניית הרהיטים וגם תוודאו שהחדר יהיה מעוצב לזמן רב.

    בהקשר זה חשוב לסדר את הרהיטים באופן כזה שהחדר לא יהיה עמוס מדי ברהיטים גדולים שימנעו תנועה חופשית.

    עיצוב חדר 2

    עיצוב חדר תינוקות – תבחרו את הרהיטים הנכונים

    היתרון ברהיטים מעץ היא שניתן לחדש אותם על ידי צביעה בצבעים מיוחדים לעץ כדוגמת פוליאור של טמבור. פוליאור הינו צבע על בסיס מים שמאוד נוח לשימוש, קל ונוח לניקוי, מתייבש במהירות והכי חשוב – ללא ריח לוואי. כל אלו הופכים אותו למושלם לחידוש ולצביעה של רהיטים בחדר הילדים. רוצים לחדש רהיט ולא יודעים איך? היכנסו למדריך צביעת הרהיטים שהכנו.

    בהקשר שלך צבע הרהיטים חשוב לזכור כי חשוב מאוד שהצבעים של כל הרהיטים בחדר יהיו מחומרים וצבעים בטוחים ולא רעילים. לילדים יש נטייה להכניס לפה וללעוס כל מה שמסביבם ולכן חשוב להקפיד בהקשר הזה. אם אתם לא בטוחים התקשרו ליצרן בכדי לקבל את האינפורמציה שאתם זקוקים לה.


    עיצוב חדר 3

    בחרו אומנות מעניינת
    באמצעות בחירה של פרטי אומנות כדוגמת הדפסים או תצלומים גדולים, אותיות ואפילו לוכד חלומות, מצד אחד תעורר את הילד ותגרה את החושים שלו, ומהצד השני תעניקו לחדר תחושה ילדותית אבל לא מדי. את יצירת האומנות תתלו על הקיר שמעל העריסה/מיטת התינוק או מעלה שידת ההחתלה.

    תשקיעו באקססוריז קטנים לתינוקות

    מבלי לפגוע בכבודם של שאר הדברים, אבל האקססוריז השונים והפריטים הקטנים הם הכיף האמיתי בעצוב חדרי תינוקות. בחרו אביזרים קטנים, שובבים ומתוקים כמו בובות של חיות, סלים סרוגים, לצד הערסל המעוצב והמובייל שהתינוקות כל כך אוהבים. אל תיקשרו יתר על המידה אל הפריטים השונים שכן הם אמורים להיות מוחלפים בהתאם לגיל הילד. מחפשים רעיונות לעיצוב חדרי תינוקות? טמבור מזמינה אתכם לשאוב רעיונות לעיצוב הבית ולהום סטיילינג מושלם.

    ויהי אור
    בחדר תינוקות חשוב מאוד שיהיה חלון שיהווה מקור לאוויר צח ולאור טבעי. בנוסף לאור השמש חשוב שיהיו עוד כמה סוגים של תאורה- תאורה שתתאים לבילוי משותף ולמשחק, וכן תאורת לילה נעימה – שתקל עליכם להגיע אל התינוק בשעת לילה מאוחרת ותשרה על הילוד אווירה נעימה ומרגיעה.
    עיצוב חדר 4

    הטיפים באדיבות בבית שלי רק טמבור



    0 תגובות