יוסי דגן ראש מועצה האזורית שומרון עוקף את החרם האירופאי

    אבי יעקב No Comments on יוסי דגן ראש מועצה האזורית שומרון עוקף את החרם האירופאי

    החרם נגד ההתנחלויות תופסת תאוצה. אבל יוסי דגן ראש מועצת השומרון מוכיח שעם קצת עבודה ויצירתיות אפשר לשבור את החרם ולהביא הישגים לפרויקטים בטחונים והומניטריים בשומרון. הפעם הצליח להביא שיתוף פעולה אסטרטגי בתחום הכלבנות

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    יחידת הכלבנים לישראל אירחו משלחת של מאלפי כלבים מומחים מבלגיה והולנד בכלביה בכפר תפוח. המומחים האירופאים באו לישראל לסייע ליחידת הכלבנים בחיזוק מערך כלבי ההגנה בישובים ובאיתור נעדרים ברחבי הארץ באמצעות כלבים מיוחדים שיובאו מאירופה. פאול רומפי כלבן באיגוד הכבאות הבלגי ובוב דיבוקלר שמגיע עם וותק של 36 שנה כקצין בצבא הבלגי שהיה אחראי על יותר מ200 כלבים בצבא.

    יוסי דגן ראש המועצה האזורית שומרון בירך את המומחים הבלגים על השיתוף הפעולה הבטחוני וגם ועל תרומתם ההומניטרית בעזרתם לאיתור נעדרים בישראל.

    יקותיאל בן יעקב מפקד יחידת הכלבנים לישראל הוסיף שהבלגים הקימו ברית אסטרטגית עם היחידה המבוססת בשומרון והם באים לפי בקשתינו לסייע בפיענוח מקרים רבים של נעדרים בישראל וגם תורמים רבות לביטחון הישובים. הם באים עם רקע עשיר בכלבנות ומביאים איתם ידע ומקצוענות שחסרים בישראל. יש לאירופאים היסטוריה ומומחיות בתחום והם אוהבי ישראל ומוכנים לשתף אותנו בניסיון העשיר שלהם בתחום.

    הידידים האירופאים השתתפו בהצגת תכלית בחיפה בה הציגו חלק מהביצועים של הכלבים החדשים לקציני משטרת מחוז חיפה.

    בחודש האחרון משטרת חיפה העניקה ליחידת הכלבנים לישראל תעודות הוקרה על הצלחתם באיתור נעדרים רבים באזור.



    0 תגובות