הגר"ש כהן: "הקב"ה מחכה ללימוד התורה והתפילות שלכם"

    אשר גרייבר No Comments on הגר"ש כהן: "הקב"ה מחכה ללימוד התורה והתפילות שלכם"

    ביקור מיוחד של ראש הישיבה הרב כהן בעיר חדרה • ביקור בתלמוד התורה בבית הספר לבנות • קיבלו את פניו רב העיר וצביקה גנדלמן ראש העיר

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    שבועות ארוכים עמלו שלוחי דרבנן בעיר חדרה בראשות המשנה לראש העיר, מאות ילדי החמד  תלמידי רשת החינוך בני יוסף עמדו בהתרגשות כשכתרים לראשם ודגלים בידם ובפיהם שירת אמת מה נהדר היה מראה כהן גדול קיבלו את פניו של מרן ראש הישיבה.
    בדברים שנשא מרן בפני ילדי התשב״ר הרחיב בחשיבותם של ילדי ישראל בפני הקב״ה והזכיר את דברי המדרש כאשר באו ישראל לקבל את התורה, שאלם הקב"ה מי הערבים,רק כשאמרו ילדינו ערבים, הסכים הקב"ה לתת להם את התורה. וכן כשיצאו ממצרים אמר משה רבינו לפרעה בנערינו ובזקננו נלך. קודם הילדים. "הקב"ה מחכה ללימוד התורה והתפילות שלכם, המשיך הגר"ש כי הבל פיכם הוא טהור ואין בו חטא". בסיום בירכם מרן שימשיכו להתעלות במעלות התורה והיראה.
    משם המשיך מרן ראש הישיבה לביקור בבית הספר לבנות 'תהילה' וחנוכת מבנה התיכון החדש 'באר מרים' שם קיבלו את פניו רב העיר הגר"ש ביטון , ראש העיר צביקה גנדלמן וחברי מועצת העיר. את הביקור המיוחד חתם נשיא המועצת בישיבת ״אור יוסף״ ונשא שיחת חיזוק בפני תלמידי הישיבה.


    0 תגובות