מה בין טבע פראי למטאליות כסופה • רעיונות לעיצוב מדליק

    בדומה לעולם האופנה טרנד הקטיפה 2017 מגיע גם לעולם ההום סטיילניג. הקטיפה עברה הרבה גלגולים עד שהגיע לעדינותה מצד אחד ולעשירותה מן הצד השני וכיום היא מתבסס בעיקר על טקסטילים מיוחדים
    עדינה לסקובסקי 1 Comment on מה בין טבע פראי למטאליות כסופה • רעיונות לעיצוב מדליק

    בשנת 2017 אנחנו מחזירים את הירוק הביתה הנטייה לתת תחושה ביתית וטבעית עד כמה שאפשר • 2017 מביאה בכנפיה טרנדים שווים ולא יקרים לעיצוב בית מושלם

    צילום: פלורליס
    בדומה לעולם האופנה טרנד הקטיפה 2017 מגיע גם לעולם ההום סטיילניג. הקטיפה עברה הרבה גלגולים עד שהגיע לעדינותה מצד אחד ולעשירותה מן הצד השני וכיום היא מתבסס בעיקר על טקסטילים מיוחדים
    7:00
    19.04.24
    חדשות קול חי No Comments on דיווחים זרים: ישראל תקפה שורת מטרות באיראן | מתעדכן

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    מינימליזם OUT – מקסימליזם IN

    בהשראת שנת העיצוב החדשה החלטתי למיין את ארון הבגדים העמוס שלי (מישהי התלוננה שאין לה מה ללבוש???) ולהיפרד מכמה פריטים שאולי קשה לי לוותר עליהם אבל ברור שלא אלבש אותם בעשור הקרוב, לראות מה אפשר לשדרג וליהנות מאלו החדשים והרעננים…

    השילוב בין עולם האופנה ועולם העיצוב הוא בלתי ניתן להפרדה ודוחק אותנו לאמץ טרנדים חדשים בשניהם.

    אמנם יש המאמינים בעיצוב על זמני, כזה שישאר רלוונטי ונכון לאורך ימים ושנים אך אין צורך להתעלם מהמגמות השונות המשפיעות על כל הסובב אותנו.

    הסוד המנצח הוא להיות מסוגלים לשלב אותם באופן המדוייק ובמינון הנכון בבית – בדיוק כמו שאנו משלבים טרנדים אופנתיים בעיצוב המלתחה הקיימת שלנו.

    המגמה הבולטת בתערוכות העיצוב הבינלאומיות של תחילת השנה הנוכחית היתה המעבר מאפרוריות אורבנית לנסיון יצירת תחושת חמימות וביתיות.

    המושגים "אותנטי" "טבעי" ו"אורגני" הן מילים שישלטו השנה בשיח המקצועי בנסיון לאזן בין מציאות החיים האינטנסיבית, העשירה באמצעים טכנולוגיים לבין רצון לחזור לשורשים, לרגעים המשפחתיים, לרוגע ולשקט.

    ובהעזה – התקבלת התחושה של מגמת מעבר מהמינימליזם (שאותו אנו מגדירים היום סגנון מודרני) לעבר סגנון עיצוב מקסימליסטי – עשיר ומורכב.

    במיוחד בשבילכם ריכזתי את הטרנדים הלוהטים שיככבו השנה:

    תפסו אותנו על חם:

    מראה הבטון התעשייתי ששלט בשנים האחרונות בעיצוב חללים פרטיים וציבוריים מפנה מקום לגווני אדמה עדינים לצד גווני חלודה, ורוד אדמה חיוור וגווני הקינמון.

    אריחי הטרקוטה ימלאו תפקיד מרכזי.

    אריחי הטראקוטה עשויים מאדמת חרסית טבעית אבל עוברים עיבוד חדשני. האריחים מגיעים במגוון טקסטורות וגוונים הם בעלי עמידות גבוהה בפני כימיכלים וכן דרגת החלקה גבוהה. נראה אותם משמשים כריצוף ואף מטפסים אל קירות חללי המגורים תוך שמירה על גימור מט, המעדן את הנוכחות הדומיננטית של החומר ומשתלב בחלל המגורים העכשווי.

    זהבי עצמון
    ,

    זהבי עצמון

    ירוק בכל מקום:

    הטבע נכנס הביתה, מעציצים ועד קירות ירוקים (קירות המחופים בצמחיה טבעית).

    בכל התערוכות לא היה ניתן להתעלם ממבחר העציצים, האדניות והכדים, המאפשרים לנו לשלב צמחייה טבעית בעיצוב הבית. בין אם מדובר בעציצים קטנטנים, באגרטלים ענקיים שמתפקדים כמעין רהיט בחלל או במתלים שמאפשרים יצירה של גינה ורטיקלית מרחפת, מדובר בתוספת שכל חלל יצטרך השנה, רק חשוב לבחור בצמחייה שיכולה להחזיק מעמד בתוך הבית על פי כמות האור החודרת פנימה.

    היה זה עניין של זמן, עד להכרזתה של חברת הצבע העולמית "פנטון" על הצבע הירוק כצבע השנה של 2017. לעומת הצבע הכחול שכיכב בשנה שעברה.

    פלורליס
    ,

    פלורליס

    מתכת אצילה:

    הזהב, הנחושת, הפליז מקבלים פרשנויות חדשות ומעניינות שבאות לידי ביטוי בעיקר בעיבוד של החומר. נראה שהמטאלי לא יעזוב אותנו במהרה, רק יתפוס כיוון פחות קיטשי ומבריק ויותר חם וטבעי בדגש על ברונזה, פליז, וזהב מוברש ומט. נראה אותם באקססוריז, בשולחנות וברהיטים אחרים.

    אם אתם רוצים את הטרנד הזה בבית, מומלץ לבחור גוון אחד וללכת איתו כדי ליצור קו אחיד והמשכי.

    פלורליס
    ,

    פלורליס

    בוקר של קטיפה:

    בדומה לעולם האופנה טרנד הקטיפה 2017 מגיע גם לעולם ההום סטיילניג. הקטיפה עברה הרבה גלגולים עד שהגיע לעדינותה מצד אחד ולעשירותה מן הצד השני וכיום היא מתבסס בעיקר על טקסטילים מיוחדים. נראה את הקטיפה בעיקר בגוונים מעושנים, אבל גם בירוק הבלתי נמנע, בנחושת ועוד. העומק של הטקסטורה של הקטיפה, והאופן שבו היא סופגת ושוברת את האור יוצרים מראה מושלם לריפוד ואפילו בתור חיפוי קיר.

    האסם

    האסם בית עיצוב

    מיטת מלכים:

    ראשי מיטה מרופדים מעניקים תחושה של עוצמה ויוקרה. בנוסף, הם מעניקים רכות, חום ואף נוחות. ראשי המיטה המרופדים הם טרנד לוהט שכובש את חדרי השינה, לאחר שנים רבות שבהן שלטו מאפיינים של פשטות. גב המיטה המרופד חוזר ובגדול איתו נוכחות עשירה ואוירה השמורה לרוב לבתי מלון. למי שחפץ ברענון חלל חדר שינה קיים, ומחבב את הטרנד הקרב ובא, תוספת גב מיטה מרופד היא אפשרות קלה לביצוע ובעלת אפקט חזק ומרשים.

    נטורה
    ,

    נטורה

    השעם עושה "קמבאק" –

    ולאחר שכמעט נעלם מהלקסיקון העיצובי הוא חוזר אלינו בגדול.

    טרנד כסאות שעם

    כסאות בר מהשראת פקק שעם – "נטורה"

    השעם הוא חומר זול, נגיש ופונקציונאלי שיכול להוסיף חמימות וטקסטורה כמעט לכל חלל. הוא גם סופג רעשים מעולה ולכן זה נכון לשלבו אפילו בבתים בסגנון מודרני שבהם ישנם חללים גדולים ופתוחים. השעם הוא חומר גלם שאפשר לשלבו בריהוט באביזרים וכן ניתן לחפות איתו קירות שלמים.

    וטיפ ממני לסיום – קחו לכם פינה בבית שכבר רציתם מזמן לשדרג, בתקציב קטן ובמינימום זמן תוכלו ליצור פינה טרנדית, מושלמת ומפנקת- כל מה שאתם צריכים זה את הכתבה הזו

    לכו על זה 🙂

    בהצלחה

    עדינה לסקובסקי – מעצבת פנים והום סטיילינג

     



    1 תגובות

    מיין תגובות
    1. 1

      כתבה מדהימה, מעניינת ומרתקת!!!
      תוסיפו כתבות על עיצוב והום סטיילינג, זה מעשיר ומגוון!!!!!!
      תודה!