גדולי ישראל במכתב מיוחד מחזקים את "איחוד הצלה"

    אתר קול חי No Comments on גדולי ישראל במכתב מיוחד מחזקים את "איחוד הצלה"

    גדולי התורה שליט"א מחזקים את ארגון איחוד הצלה וקוראים לציבור: "במקרה של צורך ח"ו, בגדר ההשתדלות הוא ליידע בכך את מוקד איחוד הצלה הפועל במסירות ובפיקוח רפואי והלכתי"

    אילוסטרציה צילום: אורי דיוויס - דוברות איחוד הצלה
    18:18
    28.03.24
    זמן אוויר No Comments on הסינגלים השירים והאלבומים החדשים | חדשות התעשייה

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    המאבק המתמשך בין ארגון מד"א לאיחוד הצלה בעקבות ניתוק המידע הרפואי, עובר לזירה הרבנית.

    הבוקר מתפרסם ב"יתד נאמן" מכתב חריף של גדולי פוסקי ההלכה נגד ההתנדבות במד"א וחיבור לאפליקציית נאמן חיים.

    לאור המציאות של הדרת מידע, פוסקים גדולי התורה כי במקרה חירום "חובה מדין השתדלות להתקשר למוקד "איחוד הצלה", לאחר שנבחן ונבדק שבמרבים המקרים הם יגיעו במהירות המירבית לחולה".

    על המכתב חתומים חבר מועצג"ת הגאון רבי יצחק זילברשטיין שליט"א, חבר מועצת חכמי התורה מרן הגר"ש בעדני שליט"א, פוסקי ההלכה, הגאונים הגדולים הגר"נ נוסבוים, הגר"י סילמן, הגר"ש רוזנברג, הגר"ע אויערבאך, הגר"י ברגר והגר"א דביר.

    בנוסף, בעקבות מכתבם של גדולי הרבנים, מתפרסם הבוקר מאמר חריף של הנהלת איחוד הצלה תחת הכותרת "כי בנפשנו הדבר" המגולל לבקשת הרבנים את השתלשלות העניינים במציאות הקשה מול מד"א, במסמך בן 25 סעיפים החושף שורה של גילויים שלא פורסמו, ומציג תמונה קשה על התנהלות ארגון מד"א לאורך השנים.

    ב"איחוד הצלה" מודים לשר הבריאות הרב יעקב ליצמן, הפועל בנושא ללא לאות, ומקדיש מאמצים אדירים למען הצלת חיים, על העמידה האיתנה לצד הארגון והעזרה בכל צעד ושעל.

    "באמונה ובביטחון מלא בצדקת הדרך על הדרישה, על הפרישה ועל הציות לדעת חכמים.. בשם ה' נוסיף חיל ונצליח" מסתיים המכתב של הנהלת הארגון.

    60a6bd29-b415-41a2-bc78-90770aa223d8



    0 תגובות