גלעד שרון מספר מה קרה כשחוסיין ביקש לתת לאריק שרון סוס גזעי

    רוה"מ עובר רדיפה. תנו למערכת לעבוד. המקום להחלפת רוה"מ הוא בקלפי. צריך לסמוך על הרשויות ועל עבודתם. הציבור מכיר ברוה"מ על חסרונותיו ויתרונותיו. ישראל במצב כלכלי טוב, היחסים עם חלק ממדינות ערב הם טובים ובפריחה. יש יתרונות לא מעטים לרוה"מ. לגבי חסרונות, אין אדם בלי חסרונות
    יוסי אשר 1 Comment on גלעד שרון מספר מה קרה כשחוסיין ביקש לתת לאריק שרון סוס גזעי

    "לי חשוב בטחון ישראל. אני לא רוצה מדינה דו לאומית. הפלשתינים לא רוצים מדינה משלהם. החלום של כל פלשתיני הוא תעודת זהות כחולה גם ליהנות מכול הציונות וגם להרוג אותנו" • "בהיבט האישי בין אריק לביבי- הם עשו דברים גדולים יחד ולעיתים יש גם רגעים פחות טובים"

    שרון הבן
    רוה"מ עובר רדיפה. תנו למערכת לעבוד. המקום להחלפת רוה"מ הוא בקלפי. צריך לסמוך על הרשויות ועל עבודתם. הציבור מכיר ברוה"מ על חסרונותיו ויתרונותיו. ישראל במצב כלכלי טוב, היחסים עם חלק ממדינות ערב הם טובים ובפריחה. יש יתרונות לא מעטים לרוה"מ. לגבי חסרונות, אין אדם בלי חסרונות
    21:24
    17.04.24
    איתי גדסי No Comments on חשיפה: נתניהו מעדיף להגיב באמצעות המוסד; הרמטכ"ל מתנגד

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    "הפלשתינים לא רוצים מדינה. אבא שלי לא קיבל מתנות. גם סוס שרצה המלך עבדאללה לתת לו, הוא סירב". את הדברים אמר תוך חילול שבת צורב גלעד שרון, שהצטרף לליכוד, באירוע בחולון.

    בהתייחס לשאלה למה בכל זאת בחר להתחבר לליכוד ולא לקדימה שאבא שלו הקים?

    אבא נאלץ לעזוב את הליכוד, למרות שברוב הדברים ראינו עין בעין כשאבא היה בחיים הלכתי אחריו. כעת הצטרפתי לליכוד, כי העם בישראל צריך מפלגה כמו הליכוד. זו מפלגה עם שורשים. מפלגה לא תמימה.

    בהתייחס לשאלה באשר לקיום אירוע הליכודיאדה השבוע ביום השואה הבינלאומי, אמר שרון: מחפשים את הליכוד והשאלות הללו זו הדוגמא לכך, שמחפשים את הליכוד בכוח. בזמן שהיינו בלכיודיאדה התקיימו הצגות בתיאטראות אז תפסיקו עם הצדקנות. כיבדנו את יום השואה הבינלאומי, עמדנו דקה דומיה והדלקנו נרות זיכרון. בכל הארץ נערכו הופעות. בואו נפסיק עם הצדקנות. זה מיותר. זה נראה כאילו רצון לחפש בכוח.

    האם הליכודניקים חיים בתחושת רדיפה? לא הייתי מגדיר זאת כך אבל בנושא הליכודיאדה זה בהחלט נראה כך וזה מיותר.

    האם ראש הממשלה צריך להשעות את עצמו במקרה של הגשת כתב אישום, אמר שרון:

    רוה"מ צריך לנהוג לפי חוק. לגבי מתנות, יש חוק שאוסר קבלת מתנות יש במשרד ראש הממשלה חדר ששמו חדר מתנות ולשם צריך להעביר מתנות שמקבלים. פעם מלך ירדן ביקש לתת לאבא סוס גזעי עם תעודות יוחסין עד סוסו של מוחמד. אבא השיב, שיהיה קשה לטפל בסוס בחדר המתנות. בסופו של דבר ראש המוסד דאז, מאיר דגן, שכנע אותם לרדת מזה.

    האם צריך להגביל את כהונת רוה"מ ל-2 קדנציות?

    שרון: כל שנתיים בחירות זה לא טוב למדינה. יש לקדם שיטה שראש המפלגה הגדולה יקים ממשלה ויהיה לו שקט תעשייתי. המצב של חוסר יציבות מצריך מרוה"מ להתעסק כל הזמן בהישרדות פוליטית. גם עודף המשפטיזציה יוצר וואקום שלטוני של חוסר יציבות שמוביל לשיתוק..יש הגיון בהגבלת קדנציות אבל זה מצריך שינוי כך שראש המפלגה הגדולה ירכיב את הממשלה דבר שיגביר ויוביל לצמצום כל המפלגות הקטנות.

    מה דעתך על החקירות המתבצעות נגדו?

    רוה"מ עובר רדיפה. תנו למערכת לעבוד. המקום להחלפת רוה"מ הוא בקלפי. צריך לסמוך על הרשויות ועל עבודתם. הציבור מכיר ברוה"מ על חסרונותיו ויתרונותיו. ישראל במצב כלכלי טוב, היחסים עם חלק ממדינות ערב הם טובים ובפריחה. יש יתרונות לא מעטים לרוה"מ. לגבי חסרונות, אין אדם בלי חסרונות.

    בהיבט האישי בין אריק לביבי- הם עשו דברים גדולים יחד ולעיתים יש גם רגעים פחות טובים.

    בהתייחס לשאלה האם אביו, אריאל שרון קיבל מתנות כמו ביבי?

    במשרד רוהמ יש מרתף מלא מתנות של ראשי ממשלות. אבא הקפיד לא לקחת כלום וכל מה שקיבל עבר לחדר המתנות. המקום שבו אפשר להשפיע הוא במערכת הפוליטית.

    האם אתה תומך בפתרון 2 המדינות:

    "לי חשוב בטחון ישראל. אני לא רוצה מדינה דו לאומית. הפלשתינים לא רוצים מדינה משלהם. החלום של כל פלשתיני הוא תעודת זהות כחולה גם ליהנות מכול הציונות וגם להרוג אותנו

    האם יש להעביר את שגרירות ארה"ב לירושלים?

    בהחלט. זה דבר עצום ונהדר ונכון . 3000 שנה ירושלים בירת העם היהודי וזה המקום הנכון.



    1 תגובות

    מיין תגובות
    1. 1

      זגזגן ופוליטקאי כמו אבא שלו שדיוק