הרב גרוסמן חנך בית כנסת בקמפוס האקדמי החרדי שלו

    יוסי אשר 3 Comment on הרב גרוסמן חנך בית כנסת בקמפוס האקדמי החרדי שלו

    הרב גרוסמן: עצם העובדה שבוגרי הקמפוס משמשים כעובדים סוציאלים בתוך הקהילה החרדית הם גורמים למהפכות ביחס שלהם בטיפול במטופלים חרדיים אשר הגיעו ל"ע למצבים קשים

    22:01
    28.03.24
    המהדורה המרכזית No Comments on השרה מירי רגב: "לא מאמינה שהחרדים יפרשו מהממשלה"

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    מאות תלמידים, ואישי ציבור השתתפו בטקס רב רושם של חנוכת בית הכנסת "אוהל עובדיה" ע"ש מר עובדיה הורן ז"ל בקמפוס החרדי למצוינות בגן יבנה בנשיאות הגרי"ד גרוסמן ובהשתתפות הפילנתרופ מר אלי הורן מברזיל, הפרופסור שלמה גרוסמן וד"ר פנחס חליוה מנכ"ל המכללה האקדמית אשקלון.

    בדברים נרגשים קידם הרב בן ציון נורדמן חבר הנהלת מפעלות הרב גרוסמן את התורם מר אלי הורן אשר ידו רב לו בפעילות קירוב חובקות עולם לקירוב לבבות יהודים אל אביהם שבשמים בקמפוסים ובפרויקטים רבים בצניעות רבה.

    בדברים שנשא מר אלי הורן ציין הוא רואה בפעילותו של הקמפוס החרדי למצוינות את פסגת עשייתו למען כלל ישראל, במקום ייחודי ובלעדי המאפשר ליהודי חרדי לרכוש לימודים במקצועות מבוקשים ביותר במשק מבלי לוותר על קוצו של יוד. "תמשיכו להיות בני תורה נעלים, ועם זאת תהיו בעלי המקצוע המבוקשים והטובים ביותר בשוק" סיים מר הורן את דבריו בהתרגשות שניכרה היטב על פניו.

    הגרי"ד גרוסמן אשר משמש כנשיא הקמפוס החרדי למצוינות ציין בדבריו את העובדה כי כבר הוא נכח לראות כי עצם העובדה שבוגרי הקמפוס משמשים כעובדים סוציאלים בתוך הקהילה החרדית הם גורמים למהפכות ביחס שלהם בטיפול במטופלים חרדיים אשר הגיעו ל"ע למצבים קשים, ורק בזכות העובדים הסוציאלים בוגרי הקמפוס הצליחו להביא הצלחה וישועה למשפחות רבות אשר לולא היה להם מטפל חרדי היו עלולים להגיע לעברי פי פחת. כמו"כ, הודה הגרי"ד גרוסמן למר אלי הורן שלולא סיועו לא היה יכול להקים את המפעל האדיר הזה, וכן לפרופסור שלמה גרוסמן נשיא מכללת אשקלון ולמנכ"ל ד"ר פנחס חליווה אשר לא חוסכים כל מאמץ לעמוד לימין הקמפוס.



    3 תגובות

    מיין תגובות
    1. 3

      כלאים מה לכהן בבית הקברות

    2. 1

      מה לבית הכנסת הקדוש בהאקדמיה הטמאה