הכרעת דין לא מוסרית: תכירו את שופטת בג"צ לעתיד מאיה הלר

    מה שיכול לנחם את גברת הלר וחביריה זו הידיעה כי בעוד שלוש עד חמש שנים היא תקודם להיות שופטת בבית המשפט העליון. חבריהם מהשמאל ידאגו לקדם אותה לעמדות השפעה מכריעות בשקט בשקט הרחק מעיני הזרקורים
    הרב שמואל אליהו 10 Comment on הכרעת דין לא מוסרית: תכירו את שופטת בג"צ לעתיד מאיה הלר

    אין שום מוסר בפסק דין שנותן רוח גבית לשולחי הנערים והנערות עם מספרים וסכינים. אין שום מוסר בחיזוק קוטעי אברים ומתאבדים • אין שום מוסריות ברחמים על אויב שבא לרצוח חיילים • הרב שמואל אליהו בטור מיוחד

    הרב שמואל אליהו צילום: פייסבוק
    מה שיכול לנחם את גברת הלר וחביריה זו הידיעה כי בעוד שלוש עד חמש שנים היא תקודם להיות שופטת בבית המשפט העליון. חבריהם מהשמאל ידאגו לקדם אותה לעמדות השפעה מכריעות בשקט בשקט הרחק מעיני הזרקורים
    22:01
    28.03.24
    המהדורה המרכזית No Comments on השרה מירי רגב: "לא מאמינה שהחרדים יפרשו מהממשלה"

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    השופטת מאיה הלר וחבריה שרואים את כל הכאוס שהם מובילים בצה"ל בוודאי מנחמים אשת עצמם ואומרים שהם לפחות פועלים על פי המצפון והמוסר. ובכן כדאי שידעו כי פסק הדין שלהם הוא בראש ובראשונה לא מוסרי גם אם השופטת תקריא אותו במשך שעתיים וחצי.

    אין שום מוסריות ברחמים על אויב שבא לרצוח חיילים. אין שום מוסריות בשבירת רוח לוחמים שמוסרים את נפשם להגן עלינו. איך שום מוסריות בחיזוק אויב אכזר וחסר רחמים שאין בינו לבין דעאש אלא כוחו של צה"ל בלבד.

    חכמי ישראל שהיו קצת יותר חכמים מכם אמרו על מוסריות וצדקנות יתר כזו. "ענוותנותו של רבי זכריה בן אבקולס החריבה את ביתנו ושרפה את היכלנו והגלתנו מארצנו". ענוות יתר של בעל סמכות שמדקדק עם עמו באמצע מערכה מול אויב זר גרמה לחורבן העם ולגלות של אלפיים שנה. לצליבה של מאות אלפי יהודים בידי רומי ולאונס של מאות אלפי נשים אחרות. לזריקה של אחרים לזירת הטרף ולשוד של כל הרכוש היהודי מאז ולדורות. חכמינו החכמים זקפו את הכל לחובת זכריה בן אבקולס שהתעטף בצדקנות יתר ולא ראה את התמונה הגדולה כפי שמצופה מאיש במעמדו.

    על משקל זה אפשר לומר לשופטת מאיה הלר כי מוסריותה שברה את רוח צהל וכבלה את ידי לוחמיו. זקפה את ראש מחרימנו וחיזקה את רוח אויבינו. אין שום מוסר בפסק דין שנותן רוח גבית לשולחי הנערים והנערות עם מספרים וסכינים. אין שום מוסר בחיזוק קוטעי אברים ומתאבדים. אין שום מוסר בצדקנות יתר על גבם של לוחמים. אין שום מוסר בהתיפיפות אל מול שונאים. בעיני ראיד סאלח ומאמיניו כולנו מערבבים דם ילדים פלשתינים במצות. כולנו וגם את.

    מה שיכול לנחם את גברת הלר וחביריה זו הידיעה כי בעוד שלוש עד חמש שנים היא תקודם להיות שופטת בבית המשפט העליון. חבריהם מהשמאל ידאגו לקדם אותה לעמדות השפעה מכריעות בשקט בשקט הרחק מעיני הזרקורים, אלא אם כן השרה איילת שקד תעמוד על המשמר ותעצור את קידומך שהחל בו הרמטכ"ל שכנראה ידע את "פסק הדין" לפני כולם. מגיע לו הוא דאג לקדם אותך תוך כדי משפט בכדי לקבל את פסק הדין הזה. ("שוחד" כבר אמרנו?).



    10 תגובות

    מיין תגובות
    1. 10

      מי זאת השופטת הזאת?

      1. למה לא מזכירים שהיא אחותה של טליה פחימה?
        זה הרי מסביר הכלהיא אחותה של טליה פחימה ימח שמה וזיכרה לעולם ועד.
        יהודיה שהתאסלמה והתחברה לאויבינו.
        התשקורת לא תיגע בסוגיה העצובה הזאת

        1. ללא מזוהה .מדוע אתה מסתתר מי אתה ,פחדן ? תן הוכחה אחת שמאיה וטלי אחיות , אני מתחבר אליך והופך אותך לחברי הטוב ביותר. כדאי לך רק תרוויח ,כי אני מחפש הוכחה כדי לתבוע את המדינה על הקשר בניהן, והנה אתה בא וזורק לאוויר, זרוק לי הוכחה ותיזכה. ניסים לוי

    2. 9

      מעניין שהעיתון הזה המתנגד לגיוס בחורים חרדים לצבא בכלל מעז להביע דעה על הצבא שאין הוא רוצה להיות חלק ממנו

      1. אתם מקבלים הרבה הטבות והרבה כסף שמלווים אתכם כל החיים על השירות בצבא! מזמן זה לא צבא התנדבות
        מדובר בשירות בשכר מהקופה הציבורית! זכותנו לדרוש שחייל שממומן לכל חייו מכספי משלם המיסים יעשה עבודה אפקטיבית ושלא ינטרלו אותה על ידי שופטי בג"ץ
        הנה חלק מההטבות(רשימה של ראשי פרקים באתר כל זכות):
        הטבות כלליות
        מענק שחרור
        פיקדון אישי
        שירותי ייעוץ והכוונה
        סיוע משפטי בנושא זכויות חיילים משוחררים
        פטור זמני מתשלום דמי ביטוח לאומי וביטוח בריאות
        מחיקת רישום פלילי לחיילים על עבירות שביצעו לפני שירותם הצבאי
        תעודת שחרור בכבוד
        מועדון בהצדעה
        סיוע בלימודים
        פיקדון אישי
        סיוע במימון לימודי טכנאים או הנדסאים לחיילים משוחררים ומסיימי שירות לאומי-אזרחי
        מימון לימודים באזורי סיוע
        מימון וסיוע בלימודים למתגוררים בפריפריה
        שירותי ייעוץ והכוונה
        תכנית "משלי"- השלמת השכלה תיכונית לצעירים במכינה קדם אקדמית
        בהצדעה לימודים
        תעסוקה
        פיקדון אישי
        מענק עבודה נדרשת (עבודה מועדפת)
        נקודות זיכוי ממס הכנסה
        דמי אבטלה
        שירותי ייעוץ והכוונה
        תכנית תל"מ לשילוב צעירים יוצאי אתיופיה בתעסוקה
        תכנית משלמים – שילוב צעירים עם מוגבלויות בתעסוקה ובחברה
        דיור
        פיקדון אישי
        פטור מארנונה לחיילים משוחררים
        לינה בבית החייל לחיילים בודדים (30 יום לאחר השחרור)
        מענק לרכישת ציוד לבית לחיילים משוחררים במצוקה כלכלית
        תכניות סיוע
        תכנית אחריי לפסגה – ליווי לאחר השירות הצבאי
        תכנית "משלי" להשלמת השכלה תיכונית
        קבוצת תמיכה לצעירים חרדים ששירתו בצה"ל
        תכניות לצעירים

      2. עוד הטבות שמקבל חייל בצבא (מלבד עצם העובדה שבמשך 3 שנים כל הכלכלה שלו היא על חשבון המדינה, וכן הכשרה מקצועית שמקבל פעמים רבות בצבא על חשבון משלם המיסים):
        חיילים קרביים אשר שירתו בשירות בסדיר זכאים לזכויות והטבות שונות, זאת מתוך ההכרה של צה"ל על פועלם ושירותם הקרבי. חייל סדיר נקרא כך בעקבות העובדה שגיוסו לצבא הינו בשל חוק מדינה ומשך שירותו ידוע מראש, כשבישראל משך השירות חובה הינו שלוש שנים.

        חייל לוחם מקבל הטבות והנחות גם במשך שירותו הצבאי וגם לאחר שחרורו.

        הנחות והטבות לחייל הלוחם במשך שירותו הצבאי
        זכויות חייל לוחם מתחילות במשכורת הצבאית המוגדלת. במהלך השירות הצבאי מקבל החייל משכורת לקיום צרכיו הבסיסיים, המשכורת כיום עומדת על 702.4 שקלים לחודש. בנוסף במהלך הטירונות צה"ל משתתף בקניית נעלי ריצה בגובה 285 שקלים, ההשתתפות תקפה למשך הארבעה החודשים הראשונים של השירות.

        חיילים הזקוקים לסיוע כלכלי זכאים לקבל מענק עד גובה של שלושת אלפים שקלים, המענק תלוי כמובן באישור ת"ש ובמצבו האישי של כל חייל. גם הלוואות לחיילים קרביים ניתנות ללא החזר ריבית.

        זכות נוספת לה זכאי החייל הקרבי הינה טיפולי שניים, צה"ל משתתף בטיפולי שיניים עד גובה של 927 שקלים.

        חיילים קרביים אשר נמצאים במצב סוציו אקונומי נמוך יחסית וזקוקים לסיוע כלכלי נוסף זכאים להטבות נוספות הכוללות תווי קניה, זכות כספית לרכישת מזון ברשת שופרסל, פתרונות דיור לחיילים הבודדים או השתתפות במימון שכר הדירה. חיילים קרביים זכאים לתשלומי משפחה.

        תעודת הלוחם
        החל מסוף שנות התשעים צה"ל החל בחלוקת תעודות לוחם לחיילם הקרביים על מנת לייחד אותם מיתר החיילים בצבא. לתעודה זו זכאי כל חייל לאחר ששירת במשך 24 חודשים וצבר לפחות 20 חודשים בהם שירת שירות קרבי במקצוע לוחם. תעודה זו מקנה הטבות נוספות שונות: הנחה בכניסה לאתרים שונים כמו מוזיאונים, אתרי שמורת הטבע, בתי קולנוע, נסיעה בחינם ברכבות ואוטובוסים כשהחייל יכול להיות לבוש בביגוד אזרחי ולאחר השחרור הנחה בלימודים לבגרויות ופסיכומטרי ועוד.

        זכויות בשחרור
        חייל משוחרר זכאי לתמיכה וסיוע בהשתלבותו בחיים האזרחיים. על פי החוק לקליטת חיילים משוחררים שנחקק בכנסת כל חייל ששירת לפחות 12 חודשי שירות זכאי להטבות שונות. כאשר חייל משתחרר הוא מקבל מענק שיחרור המותאם לפי אופי ומשך שירותו הישר לחשבון הבנק שלו. גובה המענק לחייל לוחם הינו 248 שקלים לכל חודש שירות.

        בנוסף ישנו פיקדון אישי העומד לרשות החיילים למטרות שנקבעו בחוק שהם לימודים, הכשרה מקצועית, הקמת עסק, דיור, ונישואים. לאחר חמש שנים ניתן להשתמש בסכום זה לכל מטרה שהיא ללא התניה. את מימוש הפיקדון האישי ניתן לבצע באמצעות פנייה לסניף הבנק של אותו חייל. גובה הפיקדון האישי לחייל הלוחם הינו 743 שקלים לכל חודש שירות.

        הטבה נוספת לחיילים משוחררים היא הנחות משמעותיות בתשלומי המס למדינה בשנה הראשונה לשחרורם. על מנת לקבל הנחה זו על החייל להציג תעודה זו למעביד ולמלא טופס מתאים ללשכת המס.

        חייל קרבי שהשתחרר יכול לפנות ללשכה לחיילים משוחררים ושם לקבל יעוץ והכוונה בנושאים של לימודים, תעסוקה ועוד. בנוסף ישנו מידע בלשכה על קרנות ומענקים נוספים הניתנות לצרכי לימודים לתואר ראשון. ישנם קרנות כגון קרן אימפקט אשר מספקות מימון לימודים במשך כל שנות הלימוד עד גובה של 4000 דולר לשנה בתמורה להתנדבות בקהילה.

        זכויות נוספות
        חיילים נהנים מזכויות נוספות במידה והם משתייכים לקבוצה בעלת צרכים מיוחדים. זכויות חייל נשוי מקנות למשל חופשות רבות יותר, זכויות חייל בודד מקנות סיוע בתשלום שכר דירה, וכן הלאה. נשים נחשבות גם הן לאוכלוסייה בעלת צרכים מיוחדים בצבא, ועבורן נוצרה מערכת של זכויות נשים בצה"ל.

    3. 8

      אסור בתכלית האיסור לרצוח מחבל ( מנוול ככל שיהיה) ברגע שהוא שוכב פצוע קשה ולא מהווה סכנה. מותר ואף רצוי להרוג אותו כשהוא מנסה ויותר טוב לפני שהוא מנסה בפעולת סיכול. השופטים במקרה הזה רק מבטאים את העמדה היהודית המוסרית של ״ לא תרצח״ ובטח ובטח של מילוי אחרי פקודות הצבא. חייל הוא לא תליין !!! אם רוצים להרוג את בני המוות הללו צריך לעשות חוק !!!

      1. אתה נשמע מאוד מבולבל, החלטת על דעת עצמך שיש כאן איסור של לא תרצח(סליחה, מניין לך?) ולדבריך אם יעשו חוק ,אז כבר זה לא יהיה בגדר איסור של שלא תרצח
        לדבריך, אולי שמואל הנביא שהרג את הגג אחר שנשבה עשה חלילה שלא כדין כי הרי טרם חוקק חוק בעניין! סליחה , אתה הזוי!

      2. חולי נפש המצריך אשפוז מידי. ממליצה על אבחון דחוף.!

    4. 7

      כל עוד הצבא לא מתנהל על פי אמות מידה של תורה והלכה הוא יותר מזיק מאשר מועיל