"טראמפ יעניק גיבוי לממשלה, אבל היא חייבת להחליט מה המדיניות"

    אני מברך על כך אך יש דברים יותר חשובים מאשר להיות בהשבעה. אנחנו רוצים להתחיל לעבוד ולתקן את הנזק שאובמה וקרי והדמוקרטים עשו באו״ם ועם יחסי ישראל-ארהב
    שלום בידרמן No Comments on "טראמפ יעניק גיבוי לממשלה, אבל היא חייבת להחליט מה המדיניות"

    יו"ר המפלגה הרפובליקנית בישראל וסגן נשיא המפלגה הרפובליקנית העולמית, עורך הדין מארק צל, ביקר במוזיאון גוש קטיף בירושלים • "אני לא אשכח את תשעה באב האחרון ביישוב גדיד בגוש קטיף כשביקשו ממני לקרוא במגילת איכה"

    אני מברך על כך אך יש דברים יותר חשובים מאשר להיות בהשבעה. אנחנו רוצים להתחיל לעבוד ולתקן את הנזק שאובמה וקרי והדמוקרטים עשו באו״ם ועם יחסי ישראל-ארהב
    12:46
    19.04.24
    אבי יעקב No Comments on הלכה למעשה: מרן הגאב"ד הגר"מ גרוס בדרשת שבת הגדול | צפו

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    יו"ר המפלגה הרפובליקנית בישראל וסגן נשיא המפלגה הרפובליקנית העולמית, עורך הדין מארק צל, ביקר במוזיאון גוש קטיף בירושלים, צפה בתערוכת החנוכיות שנפתחה לאחרונה במוזיאון הדליק את חנוכיית הפצמ"רים ונפגש עם אנשי ההנהלה הרב שלום דב וולפא, שלמה וסרטיל ושי גפן.

    "כל ביקור שלי כאן מעלה בי זיכרונות קשים", הודה צל. "אני לא אשכח את תשעה באב האחרון ביישוב גדיד בגוש קטיף כשביקשו ממני לקרוא במגילת איכה ועד היום יש לי צמרמורת מהחוויה הקשה שם".

    על רקע השבעתו הקרובה של דונלד טראמפ לנשיאות ארצות הברית, אומר צל כי יש הרבה מה ללמוד מהאסון של גירוש היהודים מגוש קטיף. "אני מקווה שממשלת ישראל ועם ישראל לא יעברו עוד תקופה כזאת ושיבינו שוויתורים על ארץ ישראל לא מובילים לשום דבר חוץ מעוד אסונות וסבל".

    לדבריו, טראמפ יעניק גיבוי לממשלת ישראל, אבל היא חייבת להחליט מה המדיניות שלה בכל הנוגע ליהודה ושומרון. "יהיו הפתעות טובות מטראמפ אבל זה תלוי בנו, בממשלת ישראל. אנחנו צריכים להחליט ולהפסיק לתמרן בלי כיוון ברור על הזכויות שלנו בארצנו".

    צל התייחס לדיווח ולפיו נתניהו הוזמן להשבעה של טראמפ בוושיגנטון. "אני מברך על כך אך יש דברים יותר חשובים מאשר להיות בהשבעה. אנחנו רוצים להתחיל לעבוד ולתקן את הנזק שאובמה וקרי והדמוקרטים עשו באו״ם ועם יחסי ישראל-ארהב ולהחזיר את המנהיגות של ארה"ב לעולם. כל העולם סבל מחוסר מנהיגות של אובמה ב-8 שנים האחרונות בהן הוא ניהל את יחסי החוץ".

    מאיר אליפור



    0 תגובות