נתניהו בראיון מיוחד: "יש לכם את 20 השנים הבאות, תצליחו"

    "אני חושב שמבחן הזמן הוא הטוב ביותר, אנחנו רואים שותפות טבעית בינינו, אנחנו רואים שלפיד מנסה להציג את עצמו כמשהו שהוא לא, והוא מתחלק עם מפלגת העבודה במנדטים של מפלגות השמאל. כל אחד מבין את זה ולא נתפסים לאשליות
    אתר קול חי 9 Comment on נתניהו בראיון מיוחד: "יש לכם את 20 השנים הבאות, תצליחו"

    ראש הממשלה בנימין נתניהו התראיין אמש במהדורה המרכזית של רדיו קול חי לרגל ציון 20 שנה להקמת הרדיו • רה"מ נתניהו: "אין לחרדים מה לחשוש מלפיד, השותפות שלנו טבעית" • אתם משמיעים קול ייחודי וחשוב של אהבת ישראל ומורשת ישראל, וזה דבר שמגיע ללבבות רבים ויוצא מלבבות רבים כולל שלי".

    צילום: לע"מ
    "אני חושב שמבחן הזמן הוא הטוב ביותר, אנחנו רואים שותפות טבעית בינינו, אנחנו רואים שלפיד מנסה להציג את עצמו כמשהו שהוא לא, והוא מתחלק עם מפלגת העבודה במנדטים של מפלגות השמאל. כל אחד מבין את זה ולא נתפסים לאשליות
    10:34
    28.03.24
    הרב אייל אונגר No Comments on יש דם ביצים שמותר? הרב אייל אונגר בשיעור מפתיע

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    ראש הממשלה בנימין נתניהו התראיין אמש ב"מהדורה המרכזית" של קול חי, לראיון חגיגי לרגל 20 שנות פעילות לרדיו.

    ראש הממשלה נתניהו פתח את דבריו בברכת "חנוכה שמח לכל עם ישראל ולכם ל-20 שנה לרדיו. אני חוזר על הברכה שפתחתי בה את השידורים שלכם, שתמשיכו לשדר ולהשמיע את קולכם, אחד מהקולות של שבטי ישראל, אנחנו רוצים את הגיוון ואת חופש הבחירה של המאזינים, הציבור יחליט. ואתם נותנים לו את מרחב הבחירה.

    ראש הממשלה נתניהו נשאל על ידי אבי מימרן, על סיכום ממשל אובמה. רה"מ נתניהו השיב כי הוא מעדיף לעשות סיכום ביניים לעובדה שקול חי משדרים 20 שנה "ומשמיעים קול ייחודי וחשוב של אהבת ישראל ומורשת ישראל, וזה דבר שמגיע ללבבות רבים ויוצא מלבבות רבים כולל שלי".

    נתניהו נשאל על המתח בינו לבין חלק מכלי התקשורת – "יחסים לא שגרתיים?"

    "דווקא זה כן יחסים שגרתיים, לצערי. אבל המפתח לפתרון לדבר הזה הוא קודם כל עיתונות הוגנת. לא מגמתית ולא מוטית שמנסה כל הזמן להפיל ראשי ממשלה בשיטות כאלו ואחרות. וכמובן מגוון של דעות, כל אחד יכול לבקר, וזכותו של כל אחד גם לבקר את המבקרים, וזו זכות ששמורה גם לראש ממשלה".

    רה"מ נתניהו הוסיף "אם יגידו עליך דברים שאינם נכונים אין לך זכות להגיב להם? אני חושב שהעידן הזה של שליטה של כמה מכלי תקשורת מרכזיים וריכוזיים, שהם יכולים להכתיב מה הציבור שומע, והאדם שמדברים נגדו הוא כביכול חסר אונים, לא יכול להגיע לאף אחד.

    "היום ב"ה יש גם אמצעים אחרים, האינטרנט ואמצעים שונים שבהם יש זכות לכל אחד לומר את דברו גם לראש ממשלה, ואני מנצל את הזכות הזאת ללא כחל ושרק.

    אז הדרך שלך אדוני רה"מ להגיע לציבור הישראלי זה מעל ראשה של התקשורת?

    "אני לא יכול להגיד שאני מגיע לכל אזרח, אבל קרוב למיליון עוקבים זה לא רע, זה סביר, אפילו טוב".

    הסקרים לאחרונה מחזקים את לפיד, אתה יכול להפיג את החשש של החרדים שתלך לממשלה עם לפיד?

    "אני חושב שמבחן הזמן הוא הטוב ביותר, אנחנו רואים שותפות טבעית בינינו, אנחנו רואים שלפיד מנסה להציג את עצמו כמשהו שהוא לא, והוא מתחלק עם מפלגת העבודה במנדטים של מפלגות השמאל. כל אחד מבין את זה ולא נתפסים לאשליות.

    את הראיון חתם ראש הממשלה בברכה לרדיו קול חי "עלו והצליחו, עשיתם מלאכה חשובה, ויש לכם עכשיו את 20 השנים הבאות, תצליחו".

    ראש הממשלה נתניהו פותח את שידורי "קול חי"

    את שידורי רדיו 'קול חי' פתח ראש הממשלה נתניהו לפני 20 שנה, בכהונתו הראשונה כראש ממשלה.

    האזינו לדברים

    רה"מ נתניהו אמר: "אתם יודעים שאני מאמין שצריך להיות חופש בתקשורת במדינת ישראל, מבחר ופלורליזם, כל אותן מילים שאנחנו שומעים ממקורות מסויימים שבדרך כלל מדכאים את החופש והפלורליזם המחשבתי. אני חושב שיש חשיבות גדולה מאד שלציבור הדתי בארץ יהיה עוד אפיק שיוכל לשמוע ולהשמיע ולבטא גם ערכים שמחברים כל אחד מאיתנו לשני. אני חושב שהעובדה שאתם מייצגים השקפה לאומית ויהודית, ואותם ערכים יסודיים שעליהם נבנה כל המפעל הזה שנקרא מדינת ישראל, זה דבר חשוב מאד".

    נתניהו הוסיף "אני חושב שיש בשנים האחרונות תופעה של כפירה בעיקר, של כפירה על זכותנו על הארץ הזאת, של התבטלות בפני התעמולה העוינת סביבנו שאומרת שאין לנו מה לעשות פה, ושאנחנו פה בגדר חטא, שזו לא הארץ שלנו, גזלנו אותה מאחרים. כל ההשקפה הזו מעקרת בהדרגה את הרצון לחיות כאן, את המוטיבציה להיאבק על הזכות לחיות כאן והיא גם מעניקה חולשה פנימית גדולה מאד שמזמינה יותר לחץ, יותר התקפות עלינו, היא מרחיקה את השלום, ולכן למען כל המטרות שמאחדות אותנו, השאיפה לבנות כאן מדינה יהודית, לעם היהודי, לחיות כאן בהרמוניה עם שכננו, להשיג את אותו שלום, לדעתי צריך לטפח ערכים אחרים".

    "אני בוודאי חושב ומאמין שיש חשיבות גדולה מאד, גם בתחום התקשורת, להגיע לציבור רחב ככל האפשר ואני מתכוון לאפשר את הזכות הזו גם לאחרים, מצידי משמאל, גם מימין, שיתנו לעם ישראל לשמוע ולהחליט. אני מתנגד לשליטה של צד אחד והעדר אותו חופש השמעה ושידור. במדינת ישראל יש חופש דיבור, אבל לא היה עד היום חופש שידור".



    9 תגובות

    מיין תגובות
    1. 9

      "כופרים בעיקר!" האזינו לדעת הגה"צ הגר"ב נתניהו שליט"א בעניין שורשי ועיקרי היהדות, ומיהו הכופר בעיקר עליו דיברה התורה..

    2. 8

      עכשיו החמיר מצבו של הרב שטינמן נא להתפלל לרפואתו

    3. 6

      איפה היה אדון נתניהו בזמן הקיצוצים עכשיו שלפיד מתחזק בסקרים הוא מחבק את החרדים

    4. 5

      ראש הממשלה מדבר על ערכים וכו' בערוץ הפונה לציבור החרדי כאשר ערך השוויוניות שהוא ערך יסוד
      לא מתקיים כלפי ציבור זה כלל! ילד חרדי מתוקצב פחות מ- 10% לעומת ילד בחינוך הממלכתי, ופתרונות הדיור דוגמת מחיר למשתכן וכן פרוייקטים שיצאו לדרך פוסחים ומתעלמים מהציבור החרדי!
      הציבור החרדי הוא ציבור נרמס על ידי השלטון ובראשו ראש הממשלה שלא מעריך באמת ציבור זה ובז לערכיו ומדבר כלפיו בהתנשאות על הצורך להוציאו לעבודה
      בעוד שראש הממשלה יחד עם חבריו לשלטון לא מאפשרים ובודאי שלא יוזמים הקמת מקומות תעסוקה שיאפשרו לחרדי להתפרנס מבלי לשנות מאורח חייו כיהודי חרד, ואדרבה המצוקה בתעסוקה מנוצלת לשנות את אורח החיים של ציבור החרדי
      מדוע ראש הממשלה חושב שעלינו להשתנות? האם הוא כל כך בטוח בדרכו? מוטב היה שיחקור יהדות מה היא ויעשה בירור מעמיק ביסודות האמונה (יש צוותים גדולים של ערכים שיכולים לעמוד לרשותו לצורך בירור העניין ככל שיידרש) קודם שיבא להנהיג ובודאי קודם שינסה לחולל ח"ו שינויים ביהדות הנהוגה על פי מסורת הדורות מזה אלפי שנים
      נטילת המושכות בהנהגה והובלת העם לדרך לא דרך קודם בירור אמיתות יסודות האמונה עליהם אמון העם היהודי מזה אלפי שנים היא בבחינת החטאת הרבים, והדבר מהווה חוסר אחריות וחוסר הוגנות מצד ראש הממשלה כלפי מליוני היהודים החיים בארץ הקדש

    5. 4

      גואל נפש נתניהו הוא והברכות שימו לב כבר כמה ימים טובים אתם לא מחליפים כתבה יעללה תעשו קצת כתבות יותר מענינות

    6. 3

      ביבי לא הורס את חומות הדת אני לא מסכים עם כל מה שהוא עושה אבל הוא ראש הממשלה ולא שייך רק לציבור החרדי ובנוסף הוא גם ראה"מ המותקף ביותר בהיסטוריה (חוץ מטראמפ…)אז צריך גם קצת להבין אותו (אבל באמת הייתי מצפה מראה"מ להוסיף לצבור החרדי עוד )

    7. 2

      כמה אתם יכולים לנייעס על ראש ממשלה ??????????? דדדדדדיייייייייי תעזבו אותו ………אחלה ראש ממשלה!