אל תפספסו • אלי הרצליך בסינגל חדש "קשר של קיימא"

    יוסי אשר 5 Comment on אל תפספסו • אלי הרצליך בסינגל חדש "קשר של קיימא"

    "קשר של קיימא" – הסינגל הראשון מתוך האלבום החדש. הינו פרי שיתוף פעולה עם הצמד החם של השנים האחרונות אלי קליין ואיצי ברי. אשר במהלך העבודה על האלבום הלחינו את השיר במיוחד עבור הרצליך

    אלי הרצליך
    14:42
    28.03.24
    צבי טסלר No Comments on פיקוד העורף מחדד הנחיות: כך תיערכו להפסקת חשמל

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    עם אלבום הביכורים "חתן דומה למלך". שהפך לסיפור הצלחה, להיטים כגון "בחכמה יבנה בית", "בתורה", "ושכנתי", ו"חתן דומה למלך" שעד-כה מככבים ברחבות הריקודים, הזמר החסידי אלי הרצליך לא שוקט על השמרים ועובד במרץ על האלבום השני, בו נוטלים חלק הסלתה ושמנה של המוסיקה החסידית. מלחינים, מעבדים, מפיקים, טכנאים, ואנשי סאונד. חלוצי הז'אנר והכוכבים החמים של התקופה, בחיבור מוסיקלי מיוחד שיצר שילוב עדין בין המוסיקה החסידית עליה גדלנו, לצד חדשנות ורעננות.

    "קשר של קיימא" – הסינגל הראשון מתוך האלבום החדש. הינו פרי שיתוף פעולה עם הצמד החם של השנים האחרונות אלי קליין ואיצי ברי. אשר במהלך העבודה על האלבום הלחינו את השיר במיוחד עבור הרצליך. כמו-כן השניים חתומים גם על העיבוד המוסיקלי ואף על העיבוד הקולי. כמיטב המסורת היצירתית של הרצליך וצוות ההפקה, צורפו למאות הדיסקים שהודפסו ברכוני כיס של ברכת המזון ושבע ברכות במהדורה מיוחדת ומרהיבה הנושאת את שם השיר.



    5 תגובות

    מיין תגובות
    1. 5

      שיר נחמד
      אבל אין מה להשוות אותו ללהיטים מהדיסק הקודם

    2. 2

      שיר ממש מוצלח!!!!!!!!!!
      אין על הזמר הזה בעולם זמר פצץ!!!!