לילה אדום • 2 נשים נהרגו בתאונות כואבות בכביש 6 ובפ"ת

    שלמה בן יוסף 1 Comment on לילה אדום • 2 נשים נהרגו בתאונות כואבות בכביש 6 ובפ"ת

    אשה נהרגה בתאונה קשה שאירעה הלילה בכביש 6 ליד מחלף שורק • זירה קשה של תאונה עם מעורבות שמונה כלי רכב מתוכם שני כלי רכב שנפלו לתעלה בצד הדרך • במקביל, הולכת רגל נדרסה למוות ברחוב הרב הרצוג בפתח תקווה

    22:01
    28.03.24
    המהדורה המרכזית No Comments on השרה מירי רגב: "לא מאמינה שהחרדים יפרשו מהממשלה"

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    אשה נהרגה בתאונה קשה שאירעה הלילה בכביש 6 ליד מחלף שורק.

    פאראמדיק מד"א שמואל שרוני שהגיע בניידת טיפול נמרץ של מד"א סיפר: "המראה היה קשה וזירת התאונה הייתה מורכבת, לאורך כ- 250 מטר ראינו מכוניות פגועות חלקם על הכביש וחלקם בתעלה בצד הדרך. ראינו פצועים שוכבים על הכביש ובתעלה ו- 2 היו לכודים ברכב שהתהפך על צידו בתעלה. ביצענו מיד סריקה ומיון ראשוני לפצועים , 5 מהם הוגדרו קשה , אשה כבת 38 ושלושה ילדים בגילאי 3, 5 7 שכבו מחוסרי הכרה עם פגיעה רב מערכתית , הענקנו להם טיפול רפואי מציל חיים שכלל הרדמה והנשמה והעברנו אותם לפינוי במסוקים שנחתו בסמוך".

    פאראמדיקית מד"א נעמי צבי סיפרה: "מעבר לגדר ההפרדה בין הנתיבים ראינו אשה כבת 30 שוכבת מחוסרת הכרה עם פציעה קשה מאוד, הענקנו לה טיפול רפואי וביצענו פעולות החייאה, לאחר מאמצי החייאה נאלצנו לקבוע את מותה בשטח . טיפלנו ב- 4 פצועים נוספים שהיו בהכרה וסבלו מחבלות ופינינו אותם באמבולנסים לבית חולים כשמצבם מוגדר בינוני וקל".

    דניאל בוקובוזה מתנדב איחוד הצלה סיפר: "למרבה הצער נקבע בזירה מותה של אשה שלמרבה הצער נהרגה במקום. כמו כן הענקנו טיפול רפואי ראשוני לכעשרה נפגעים נוספים במצבים שונים חלקם ללא הכרה".

    משה ויצמן מתנדב איחוד הצלה שהגיע ראשון לזירה מסר: "כשהגעתי למקום נתקלתי בזירה קשה של תאונה עם מעורבות שמונה כלי רכב מתוכם שני כלי רכב שנפלו לתעלה בצד הדרך. ביקשתי ממוקד איחוד הצלה להזעיק כוחות כיבוי וסיוע של מתנדבים נוספים עקב אופי התאונה וכמות נפגעים שהיו פזורים במרחק רב ובכמה זירות. יחד עם מתנדבים נוספים של איחוד הצלה וצוותי רפואה של צה"ל הענקנו טיפול רפואי ראשוני לכעשרה נפגעים במצב קשה בינוני וקל חלקם ילדים שסבלו מחבלות ופציעות".

    במקביל, הולכת רגל נדרסה למוות ברחוב הרב הרצוג בפתח תקווה. אבי מרכוס פרמדיק באיחוד הצלה סיפר: "מדובר בתאונה עם מעורבות רכב והולכת רגל שלמרבה הצער נהרגה במקום. הגעתי לזירה יחד עם מתנדבים נוספים מיחידת האופנועים של איחוד הצלה ולאחר ניסיונות החייאה נאלצו לקבוע את מותה בזירה עקב אופי הפציעה הקשה ממנה סבלה"



    1 תגובות

    מיין תגובות