האם יד לאחים מקימים עיתון בשפה הרוסית?

    עמית דניאל 1 Comment on האם יד לאחים מקימים עיתון בשפה הרוסית?
    22:01
    28.03.24
    המהדורה המרכזית No Comments on השרה מירי רגב: "לא מאמינה שהחרדים יפרשו מהממשלה"

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    כמי שעומדים ראש המאבק במיסיון בישראל ובעולם, השיקו ב'יד לאחים' השבוע, מהדורה מיוחדת של כתב העת 'מחפשים' בשפה הרוסית.  כתב העת נכתב ומחולק על ידי יד לאחים בקרב יהודים שנחשפו או עלולים להיחשף לתכנים של כתות המיסיון בישראל. זהו הגיליון החמישי במספר של כתב העת. כתב העת מכיל חומרים ייעודיים ומגוונים לחשיפת המסווה של המיסיון.

    שמואל ליפשיץ, מראשי "יד לאחים" שוחח בתכנית "הפוך על הפוך" בהגשת הרב משה בן לולו וסיפר "המהדורה הנוכחית מופיעה לאחר קמפיין ארוך ומסיבי של אנשי המיסיון בעיקר בקרב דוברי הרוסית בישראל" אמר "מדובר על קמפיין הכולל אירועי ענק וחומרי הסברה רבים המחולקים ביישובים ברחבי הארץ. בתקופה האחרונה השקיע המיסיון משאבים גדולים בכנסים ובאירועים המ​יועדים לקהל העולים מרוסיה, וכי כמעט לכל האירועים שמקיימים במיסיון מגיעים אנשי יד לאחים ומקיימים פעילויות הסברה שחושפות את הסכנות האמתיות של המיסיון בישראל לאנשים המגיעים להשתתף באירועים".

    ​"השבוע" השבוע, סיפר ליפשיץ "הצטיידו אנשי יד לאחים גם במהדורה החדשה של 'מחפשים' בשפה הרוסית ו​חילקו אותה באותם דוכני הסברה. 'מחפשים' בשפה הרוסית, הוא אמצעי תקשורת חשוב ומתומצת מאד שיסייע במאבק נגד המיסיון בישראל. הגיליונות הבאים ימשיכו להופיע בתדירות קבועה, מתוך מגמה ברורה להחליש את כתות המיסיון וההשפעה שלהם על יהודים רבים שהולכים בעקבותיו לצערנו".

    האזינו:



    1 תגובות

    מיין תגובות