נתניהו VS דרוקר: המיליארדר, יאיר נתניהו וגיא פינס

    הניסיון הנואש והפתטי של הפוליטיקאי רביב דרוקר להכפיש את ראש הממשלה, באמצעות טפטוף בלתי פוסק של כזבים ושטיפת מוח, נועד לעשות רצח אופי לראש הממשלה ולבני משפחתו. דבר זה אינו חדש אצל רביב דרוקר. הוא שקוף וידוע לכל הציבור. עצוב לראות שיושרה והגינות בסיסית אינם מעניינים את דרוקר. מרדיפה יומיומית אחרי ראש הממשלה ורעייתו, הוא נודד כעת גם לבניו של ראש הממשלה, שהם אנשים פרטיים ולא בחרו בחיים הציבוריים
    אתר קול חי 1 Comment on נתניהו VS דרוקר: המיליארדר, יאיר נתניהו וגיא פינס

    העיתונאי רביב דרוקר חושף הערב כי בנו של ראה"מ נתניהו מקבל לכאורה טובות הנאה מהמיליארדר האוסטרלי ג'יימס פאקר  • לשכת נתניהו: החיפוש הנואש של דרוקר אחר קונספירציות כבר מביך את כולם חוץ מאת שולחיו מ"הקרן החדשה לישראל"

    נתניהו ובניו, יאיר ואבנר צילום: קובי גדעון, לע"מ
    הניסיון הנואש והפתטי של הפוליטיקאי רביב דרוקר להכפיש את ראש הממשלה, באמצעות טפטוף בלתי פוסק של כזבים ושטיפת מוח, נועד לעשות רצח אופי לראש הממשלה ולבני משפחתו. דבר זה אינו חדש אצל רביב דרוקר. הוא שקוף וידוע לכל הציבור. עצוב לראות שיושרה והגינות בסיסית אינם מעניינים את דרוקר. מרדיפה יומיומית אחרי ראש הממשלה ורעייתו, הוא נודד כעת גם לבניו של ראש הממשלה, שהם אנשים פרטיים ולא בחרו בחיים הציבוריים
    22:01
    28.03.24
    המהדורה המרכזית No Comments on השרה מירי רגב: "לא מאמינה שהחרדים יפרשו מהממשלה"

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    לאחר תחקיר הצוללות שפרסם הפרשן רביב דרוקר אשר די ירד מסדר היום לאחר גל השריפות ברחבי הארץ, מפרסם היום דרוקר פרשייה חדשה לפיה לכאורה קיבל בנו של ראש הממשלה נתניהו טובות הנאה מאיש עסקים אוסטרלי.

    הערב דיווח דרוקר כי יאיר נתניהו, בנו של ראה"מ התגורר במעונו של המיליארדר בחופשותיו, במלון יוקרה בגריניץ' וילג בניו יורק, ואף יצא לחופשות נוספות על חשבונו של המיליארדר.

    דרוקר דיווח כי בחודש פברואר 2016 יאיר נתניהו יצא לחופשה באספן, עיירת סקי יוקרתית בקולורדו. הוא השתכן באחוזה המפוארת שפאקר מחזיק במקום.

    דרוקר הציג תמונה בה ראה"מ נתניהו נערך לנאום באו"ם, בה נראה המיליארדר פאקר ובנו של ראה"מ יאיר יחד עם ראה"מ.

    למה כל המתנות האלה? דרוקר מסביר כי יתכן ופאקר מעוניין לקבל מעמד תושב במדינת ישראל, וליהנות מ"חוק ארנון מילצ'ן" שנחקק ב-2008, שנותן הטבת מס משמעותית לטייקונים שבוחרים לעבור לשלם מסים בישראל. פאקר לא יהודי ולכן זה יקשה עליו, כי הוא צריך לקבל קודם כל מעמד של תושב כדי שיוכל ליהנות מהסעיף.

    יתכן שפאקר חבר של יאיר נתניהו, אבל מבחינת פאקר, זו בהחלט יכולה להיות מערכת יחסים מועילה יום אחד.

    תגובת לשכת רה"מ: "קונספירציות"

    מלשכת ראש הממשלה נמסר בתגובה לפרסום בערוץ 10: "ברכות לתוכנית הרכילות "ערב טוב עם גיא פינס" לרגל הצטרפותו של רביב דרוקר לצוות התוכנית. לאחר שלא מצא כלום במצולות הצוללות, דרוקר עבר להמצאה בדיונית חדשה וחובקת עולם. החיפוש הנואש של דרוקר אחר קונספירציות כבר מביך את כולם חוץ מאת שולחיו מ"הקרן החדשה לישראל".

    "הניסיון הנואש והפתטי של הפוליטיקאי רביב דרוקר להכפיש את ראש הממשלה, באמצעות טפטוף בלתי פוסק של כזבים ושטיפת מוח, נועד לעשות רצח אופי לראש הממשלה ולבני משפחתו. דבר זה אינו חדש אצל רביב דרוקר. הוא שקוף וידוע לכל הציבור.

    "עצוב לראות שיושרה והגינות בסיסית אינם מעניינים את דרוקר. מרדיפה יומיומית אחרי ראש הממשלה ורעייתו, הוא נודד כעת גם לבניו של ראש הממשלה, שהם אנשים פרטיים ולא בחרו בחיים הציבוריים.

    "מעניין שילדי פוליטיקאים בכירים אחרים, כולל ילדי נשיאים וראשי ממשלה לשעבר (למשל ילדיו של ראש הממשלה לשעבר אולמרט יכולים לספק תחקיר מרתק) פחות מעניינים את דרוקר ואת מממניו בקרן החדשה.

    "ככלל, התקשורת הישראלית מרשה לעצמה להכפיש באופן שיטתי שכזה רק את בניו של  ראש הממשלה נתניהו, עוד  מאז היותם ילדים רכים (לדוגמה חיקוי בחרצופים של יאיר שהיה ילד בן 3 זכה להתעלמות מביקורת בתקשורת וגם ״שוחרי זכויות הילד״ נעלמו והשתתקו).

    "ובתוך כך – עצוב לראות איך דרוקר מצליח לקבוע בכל פעם שיא חדש של עיתונות ירודה, זדונית ומבישה אפילו בהשוואה לתקשורת הישראלית המוטה מלכתחילה.

    "יאיר הוא אזרח פרטי וסטודנט  שלא חייב דין וחשבון לאף עיתונאי. מר פאקר הוא חבר קרוב של המשפחה ושל יאיר וככזה הוא היה נוכח כמה וכמה פעמים בנאומיו של ראש הממשלה בחו״ל במשך השנים. זכותו המלאה של יאיר להתארח אצל חברים בדיוק כפי שדרוקר עושה זאת בחו״ל.

    "צר לנו שדרוקר שוב משדר רכילות צהובה, המעוותת את המציאות ומבוססת על שקרים מוחלטים וחצאי אמיתות, והכול במסווה של ׳תחקיר רציני׳ כביכול".



    1 תגובות

    מיין תגובות
    1. 1

      מתנות מקבלים מחברים שבאים לבקר הביתה ולא ממיליארדרים ששולחים כול הזמן עם הנהג ובמחירים אסטרונומיים למביא מתנה לא מתקשרים אליו להגיד שהמתנה שהביא היא חצי מתנה מתנות שולחים הביתה בעל ששוהה בחוץ לארץ והתגעגע לאשתו או בוגד שולח מתנה או פרחים עם צירוף רגשות מעניין מה כותב מיליארדר ששולח שרשרת וצמיד יהלומים לאשת ראש ממשלה בדרך כלל במדינות מושחתות אשת ראש ממשלה או נשיא היא אשה צעירה ויפה בעוד בעלה קוף זקן אז אשת ראש ממשלה כזו מחבבת בחור צעיר והיא נותנת לו מתנות שמסדרים לו את החיים גם אז היא משחדת אותו כדי לזכות בו במקרה של ראש הממשלה נתניהו משחדים אותו באופן ישיר וגם דרך אשתו אז לא נעים להגיד ראש הממשלה שלנו מושחת וגם אשתו מושחתת וגם ילדיו מושחתים אז מה הוא עוד עושה אצלנו