בזק מציעה 50 מיליון נקודות גלישה בחו"ל חינם

    צבי הדס 1 Comment on בזק מציעה 50 מיליון נקודות גלישה בחו"ל חינם

    בזק מאפשרת גלישה חינם בכחמישים מיליון נקודות WiFi מוצפנות ובנוסף מאפשרת גם גלישה חינם בכ-300 מטוסים ו-800 רכבות ברחבי העולם, בתי מלון, שדות תעופה ומרכזים מסחריים

    צילום: Yaakov Naumi/Flash90.
    22:01
    28.03.24
    המהדורה המרכזית No Comments on השרה מירי רגב: "לא מאמינה שהחרדים יפרשו מהממשלה"

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    בזק מאפשרת גלישה חינם בכחמישים מיליון נקודות WiFi מוצפנות ובנוסף מאפשרת גם גלישה חינם בכ-300 מטוסים ו-800 רכבות ברחבי העולם, בתי מלון, שדות תעופה ומרכזים מסחריים. השימוש וההתמצאות באמצעות האפליקציה פשוטים מאוד, כאשר האפליקציה מאפשרת לגולשים לאתר את נקודות ה- WiFi הקרובות למקום בו הם נמצאים. עוד חשוב להדגיש כי מרבית נקודות (כ-30 מיליון מהן) הגלישה הינן נקודות פרמיום שאינן פתוחות לקהל הרחב ויהיו פתוחות חינם ללקוחות בזק. על מנת ליהנות מהשירות על לקוחות בזק להוריד את אפליקציית Bezeq Free WiFi ולהזדהות כלקוח בזק.

    בזק שידרגה את אפליקציית ה-Bezeq Free WiFi ומעכשיו ניתן להנות מגלישה חינם גם בזמן הטיסה, בזמן נסיעה ברכבות ובמגוון רחב של בתי מלון.

    השירות מוצע באמצעות שיתוף פעולה של בזק וחברת iPass, בעלת רשת ה-WiFi האיכותית והרחבה בעולם עם עשרות מיליוני נקודות מוצפנות. כמאה אלף לקוחות כבר עושים שימוש בשירות ה- Bezeq Free WiFi וגולשים חינם בארץ ובחו"ל בנפח של 1 גיגה בממוצע ללקוח.

    מסקר שביצעה בזק לגבי צריכת תוכן בחו"ל עולה כי 65% מוותרים על חיבור לאינטרנט בחו"ל אם אין להם גישה ל- WiFi בחינם.

    ישראלים רבים נוהגים לטוס לחו"ל לטיולים וחופשות, בזק העלתה גרסה חדשה לשירות ה- Bezeq Free WiFi. במסגרת הגרסה החדשה החליפה בזק את ספק השירות ל-חברת iPass, בעלת רשת ה-WiFi הרחבה בעולם עם עשרות מיליוני נקודות מוצפנות ברחבי העולם, זאת במטרה להפוך את הגלישה ב- WiFi לקלה ונגישה עם יותר נקודות גלישה חינמיות בעולם. כבר היום כמאה אלף לקוחות בזק עושים שימוש בגלישה חינם בארץ ובחו"ל, באמצעות שירות ה-Bezeq Free WiFi וצורכים נפח גלישה העומד על גיגה במוצע ללקוח.



    1 תגובות

    מיין תגובות
    1. 1

      ה' ירחם תמונה מזעזעת.