- רדיו קול חי - -

דרעי: "אנחנו מדברים על הקמת שתי ערים חרדיות בדרום ובצפון"

שר הפנים אריה דרעי נאם הערב בועידת המודיע ואמר כי: "זיהוי של בעית מצוקת הדיור זה כבר חצי פתרון ואני שמח ש'ועידת המודיע' הציפה את הבעיה. הציבור החרדי יש לו את המצוקה הגדולה ביותר בנושא הדיור". דרעי הכריז "אני נגד כסיף".

אז מה כן? יש לו פתרון. "בעקבות הבחירות בארצות הברית אני מעשי יותר: בואו נרחיב את הקיים. יש מקומות ויש ערים שנוכל לחולל שינוי ולהביא בשורה. אלו פתרונות יקרים ואנחנו מחפשים במחצית המחיר של בית שמש. צריך משהו ב 500- 600 אלף ש"ח ובעיר שיש בה את כל התשתיות. ולא כמו הר יונה מקום בלי תשתיות".

והוא הטיל פצצה: "אנחנו מדברים על הקמת שני ערים חרדיות בדרום ובצפון שם יהיה ריכוז גדול לאוכלוסיה החרדית, זה במגעים מול אביגדור יצחקי".

עוד אמר דרעי כי "הציבור החרדי צריך לקבל את כל השירותים ולא רק חינוך, יש גם צורך בהרבה פעילויות שלא מתוקצבים. צריכים תקציבים שיופנו לא רק להקמת קראוונים למוסדות. הציבור החרדי כמעט ולא נהנה מפרוטה אחת מתקציב משרד הנגב והגליל".

לדבריו, "השר דרעי. אני וליצמן המבוגרים האחראים בממשלה. לצערי שרים חשובים כל שנייה מתוך דיונים ממהרים לצייץ. אני יושב עם שרים בכירים והם לא מרוכזים, הם כל הזמן עסוקים לצייץ. פשוט לא מבין את זה. חבל על כל הכותרות המתלהמות זו אש מיותרת"
..