גדול ישראל שלמד 10 שנים קבלה עם מרן הרב עובדיה

    הרב שרעבי ראה ביבדלט"א, הרב שלום שמואלי, אביו של הרב בניהו שמואלי, כממשיך דרכו "המקובל הרב שלום אכן מתפלל כל היום לצרכי עם ישראל ובמיוחד על חיילי עם ישראל"
    עמית דניאל 1 Comment on גדול ישראל שלמד 10 שנים קבלה עם מרן הרב עובדיה

    מרדכי חסידים בכמה סיפורים על המקובל הגאון הרב מרדכי שרעבי זיע"א לרגל יום היארצייט שחל אתמול • "בזמן המלחמה הורים היו באים לבקש ברכה על ילדיהם שלחמו הוא היה אומר 'זה יבוא מחר, זה יבוא יום שלישי"

    הרב שרעבי ראה ביבדלט"א, הרב שלום שמואלי, אביו של הרב בניהו שמואלי, כממשיך דרכו "המקובל הרב שלום אכן מתפלל כל היום לצרכי עם ישראל ובמיוחד על חיילי עם ישראל"
    22:46
    23.04.24
    הרב אייל אונגר No Comments on איך נראה את ההצלחה בשגרת החיים

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    בתכנית "זמן אוויר" בהגשת מנחם טוקר סיפר הרב מרדכי חסידים על המקובל הרב מרדכי שרעבי זיע"א שיום היארצייט שלו חל היום.

    "הרב שרעבי היה בעל רוח הקודש" פתח חסידים "בזמן המלחמה הוריים היו באים לבקש ברכה על ילדיהם שלחמו הוא היה אומר 'זה יבוא מחר, זה יבוא יום שלישי' וכך היה. היה לו אור, היו בו עוצמות. הוא ידע איך לקרב חילונים. קירב הרבה הרבה. הוא היה מקרב גם ילדים. ידע איך לגדל אותם לתורה. תשאל את אריה דרעי, את יחיאל נהרי יספרו לך על הלירה שקיבלו ממנו".

    על הקשר של המקובל הרב מרדכי שרעבי זיע"א למרן הגר"ע יוסף זיע"א מספר חסידים "חכם עובדיה אמר לי 'אני למדתי 10 שנים קבלה עם הרב שרעבי'. באחד הפעמים שיבדלחט"א הרב בניהו שמואלי שוחח עם מרן הגר"ע יוסף זצ"ל על המקובל הרב שרעבי זצ"ל אמר מרן 'הרב שרעבי היה גדול בקבלה בכל העולם' כשחכם עובדיה אומר זה לא סתם".

    חסידים מספר כי הרב שרעבי ראה ביבדלט"א, הרב שלום שמואלי, אביו של הרב בניהו שמואלי, כממשיך דרכו "המקובל הרב שלום אכן מתפלל כל היום לצרכי עם ישראל ובמיוחד על חיילי עם ישראל".

    לסיום אומר הרב חסידים כי המקובל הרב מרדכי שרעבי זיע"א קבור בהר המנוחות בגבעת שאול "איך שנכנסים, 300 מטר מצד שמאל, שם קבור הרב. זה יוצא 100 מטר לפני קברו של הראשל"צ הגר"מ אליהו זיע"א".

    האזינו:



    1 תגובות

    מיין תגובות