'תרבות אנשים חטאים' – 'יתד' יוצאים להגנת הגר"ש עמאר

    במקום בו פורצות שערוריות מלאכותיות על אמירת השקפה תורתית צרופה כלפי אלו הנושאים ברמה את השפל המוסרי של 'תרבות אנשים חטאים', הרי זו עדות לשפל החברה כולה ולנחיתותה המוסרית.
    אתר קול חי 1 Comment on 'תרבות אנשים חטאים' – 'יתד' יוצאים להגנת הגר"ש עמאר

    ביטאון דגל התורה "יתד נאמן" יוצא היום להגנתו של רבה של העיר ירושלים הגר"ש עמאר והפרובוקציה הלילה מול משרדו בגין דבריו לאחר שציטט את דברי התורה • "לו היו אותם בורים, מזדמנים לבתי הכנסת מדי שבת בשבת, ושומעים את הקריאה בפרשת השבוע, מן הסתם היה קצב ה'שערוריות' גדל והולך"

    אילוסטרציה
    במקום בו פורצות שערוריות מלאכותיות על אמירת השקפה תורתית צרופה כלפי אלו הנושאים ברמה את השפל המוסרי של 'תרבות אנשים חטאים', הרי זו עדות לשפל החברה כולה ולנחיתותה המוסרית.
    21:01
    18.04.24
    אבי מימרן No Comments on הפיגוע המחריד בבנימין: "בדקנו היטב את בטיחות החווה"

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    תחת הכותרת "'סערה' – עושה דברו…" יוצא הבוקר ביטאון דגל התורה להגנת רבה של ירושלים הגרש"מ עמאר, בגיל הסערה שחוללו דבריו נגד עוברי עבירה.

    "מדי פעם פורצות 'סערות' תקשורתיות מגמתיות ומלאכותיות, שכל מטרתן היא לחרף מערכות אלוקים חיים. חבורת בורים ועמי ארצות, שלא קראו ולא שנו, חסרי מושג מינימלי בערכי תורת הנצח היהודית, שומעים איזו אמירה של דובר חרדי, אם זה רב נכבד, או איש ציבור ארצי או מקומי, כאשר הוא תוקף איזו תת-תרבות חילונית, ומציג את ההשקפה התורתית עליה, והנה 'שמחה וששון', כאשר בעונה חסרת כותרות מרתקות יותר, הופכת אותה התבטאות ל'סערה' ו'שערורייה'.

    "לו היו אותם בורים, מזדמנים לבתי הכנסת מדי שבת בשבת, ושומעים את הקריאה בפרשת השבוע, מן הסתם היה קצב ה'שערוריות' גדל והולך, כי התורה הקדושה, אינה מסתירה את דעתה כלפי עוקריה, אם זה מחללי שבת, אם זה אוכלי נבלות וטריפות, ואם זה בשאר תועבות העולם, שנפש יפה מזדעזעת מהן. היא קובעת את העונשים החמורים שהיו מוטלים על עובריה, לו היתה ידה של התורה תקיפה. ולא בהכרח שהם היו מבוצעים בפועל, שהרי סנהדרין שהיתה הורגת אחד לשבעים שנה היתה נקראת 'סנהדרין קטלנית' (מסכת מכות ז.), אלא שעצם האזהרה של התורה, היתה גורם להרתעה ולריחוק מאותן עבירות הנושאות בחובן עונשים כה כבדים.

    את המאמר חותמים ביתד נאמן "במקום בו פורצות שערוריות מלאכותיות על אמירת השקפה תורתית צרופה כלפי אלו הנושאים ברמה את השפל המוסרי של 'תרבות אנשים חטאים', הרי זו עדות לשפל החברה כולה ולנחיתותה המוסרית. תורת הנצח האלוקית, זו שהנחילה לעולם כולו את ערכי המוסר היסודיים, אינה זקוקה ל'הסכמות' מפי אנשי תרבות והשכלה, ובוודאי לא יהיה בכוחם לעצור את נושאי דגל התורה ברמה מלהשמיע בגאון את דעת התורה בכל הנושאים העומדים על הפרק, גם אם אוזנם של רודפיה ובעיקר – בּוּרֶיהַ, אינה מוכנה לשמוע ולהפנים".



    1 תגובות

    מיין תגובות
    1. 1

      הבעיה שלא רק האספסוף הזה דבק בדגל התועבה, ראש הממשלה המופקר , בכבוד ובעצמו
      נופף ב"הישג" הזה בנאומו האחרון באו"ם באומרו שאנשים חטאים אלו אלו מיוצגים בפרלמנט הישראלי ואפילו במפלגתו שלו!!!
      צריך למחות בראש ובראשונה נגד ראש הממשלה, כך היה מצופה גם מעיתון יתד נאמן, מה שלא נעשה על ידם…