שמואל יונה מספר על שיר פשוט והקשר לר' שלמה קרליבך

    עמית דניאל 3 Comment on שמואל יונה מספר על שיר פשוט והקשר לר' שלמה קרליבך

    שמואל יונה על 'שיר פשוט' שכתב ועל ההשפעה המוסיקאלית שנמשכת כל הזמן • "ההשפעה שלו היא כל הזמן. אני שומע אותו המון. לדעתי, הוא משפיע על כולנו" • הראיון המלא

    ר' שלמה קרליבך

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    שמואל יונה הוא כותב בחסד שלפני כמה שנים החליט גם לשיר. שיריו זכו להצלחה רבה וכמי שכותב את המילים הוא יודע לתת את הדגשים הייחודים שלו. בתכנית "זמן אוויר" עם מנחם טוקר סיפר יונה על הסינגל החדש העונה לשם "שיר פשוט".

    "שיר פשוט זה שיר של דיבור עם ד'" מספר יונה "רוצה לדבר עם ד' בלי 'בירוקרטיה' ובלי מילים גבוהות כמו שכתבתי בשיר 'לא מחפש מילים גבוהות, רוצה לחשוב כמו ילד'. ניסיתי לגעת בהכל בשיר הזה".

    לשאלת טוקר האם יש לשמואל יונה השפעה משיריו ודמותו של ר' שלמה קרליבך, שהיום יום היארצייט שלו, עונה יונה "ההשפעה שלו היא כל הזמן. אני שומע אותו המון. לדעתי, הוא משפיע על כולנו".

    האזינו:



    3 תגובות

    מיין תגובות
    1. 3

      מבלי לפגוע בכבוד הנפטר, כל אחד כבודו במקומו מונח, אבל לא צריך לעשות … צדיק הדור וגדול הדור.
      אם שדרני קול חי רוצים לעשות שידורים על חשבון הנפטר זכותם אבל להתייחס כאילו ישנו כאן גדול הדור.. אני חושב שהלכתם רחוק מדי או עמוק מדי (למטה)

      1. ידידי היקר!
        הרב שלמה קרליבך היה תלמיד חכם יותר גדול ממה שהרבה אנשים חושבים. מכל מקום דרכו לא הייתה מתאימה לציבור הרחב. הרב צבי יהודה ישב איתו פעם והראה לו סימני חיבה. תלמידיו היו בהלם. השיב להם הרב שאיפוא שהוא הגיע להשיב יהודים בתשובה אף אחד מהם לא חלם להיות! הוא הרים אנשים מאשפתות סמים וכדומה!!! הרב צבי יהודה חזר על זה כמה פעמים.

    2. 2

      נכון ,תרגעו אל תשכחו שיצאו נגדו …. אבל אני לא מזלזל הוא היה חברותא עם הרב קוטלר והרב פיינשטיין…עד ש…ניגן בגיטרה עם אנשים ברחובות אמריקה