- רדיו קול חי - -

האם החתונות בבני ברק יסתיימו ב11:00 בלילה?

בתכנית "זמן אוויר" בהגשת מנחם טוקר עלה הזמר אריק דביר וסיפר מקרה מפתיע שאירע עמו לפני כמה ימים. אריק ניגן עם להקתו בחתונה שהתקיימה באולם בבני ברק וקצת לפני חצות הלילה כשהוא מסיים הוא שם לב לשוטר שעומד לצד הבמה. חלפו כמה דקות ולאחר שהוא יורד מהבמה השוטר פונה אליו בשאלה האם הוא בעל התזמורת. אריק, שהופתע מהסיטואציה ושם לב להתקהלות שנוצרה סביבם ביקש מהשוטר ללכת למשרד. משהגיעו הוא השיב לשוטר שהוא אכן בעל התזמורת ולאחר שהראה על פי בקשת השוטר את תעודת הזהות שלו, הוא הופתע לקבל מהשוטר דו"ח על רעש מעבר לשעות המותרות ע"ס 730 שקלים. "הבנתי מעוד חבר שניגן באולם שדווקא נמצא באיזור תעשיה ושם הוא נאלץ לעצור את האירוע אך לא קיבל דו"ח" אמר בשידור.

לשידור נקרא מזכיר עיריית בני ברק ודוברה שגונן על הדו"ח ואמר "כשתושבים מתלוננים, אין לעירייה מה לעשות. אני באופן אישי מאד מעריך את אריק דביר אבל לאחר השעה 11:00 בלילה בלב איזור מגורים, זה בלתי אפשרי להרעיש. לגבי הסיפור שאריק אמר שהוא קיבל על מי שעצרו לו את האירוע באיזור תעשיה אשמח לקבל את הפרטים ולבדוק".

לסיום טוקר העלה קונספירציה ושאל את דביר "אולי יש בעלי תזמורת מתחרות שמחפשות אותך?" ודביר מצדו שלל זאת מכל וכל והציע פתרון "שבעלי האולמות יגיעו להסדר עם העירייה. אין היגיון שתזמורות יקבלו דו"ח על אף שאני לא מתכונן לסגור את הבאסטה. אני לא יהרוס את החתונה בשביל דו"ח של 730 שקלים".

האזינו:

/wp-content/uploads/2016/11/אריק-דביר.mp3 [1]