גפני לרה"מ: המשך לאסור עליית ח"כים להר הבית

    איתי גדסי 1 Comment on גפני לרה"מ: המשך לאסור עליית ח"כים להר הבית

    יו"ר ועדת הכספים ח"כ משה גפני לראש הממשלה נתניהו: "אני פונה אליך להמשיך את מניעת העלייה להר הבית. העלייה לא מגלה ריבונות אלא להיפך, מהווה חילול הקודש"

    ח"כ משה גפני צילום: הדס פרוש, פלאש 90
    13:20
    22.04.24
    אתר קול חי No Comments on "כולנו מסובין": סדר פסח מוזיקלי עם מוישי רוט וחברים • צפו

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    ח"כ גפני פנה היום במכתב לראש הממשלה נתניהו בבקשה להמשיך להורות על איסור עלייה להר הבית. זאת על רקע הדיווחים על שינוי בעמדת המשטרה אשר הביעה דעתה כי ניתן לחדש את הביקורים בהר הבית.

    במכתבו מציין ח"כ גפני את העובדה שעלייה להר הבית חייבת בכרת, ומתייחס להחלטת המשטרה אשר ממליצה לאפשר לחברי כנסת לעלות להר הבית.

    גפני כתב לנתניהו: "ההחלטה בידך. אני פונה אליך ומבקש להמשיך את מניעת העלייה להר הבית, הן בנושא המדיני והן בנושא הביטחוני וההסתה הקיימת עקב כך, בעיקר בעולם המוסלמי ולא רק בו. העלייה לא מגלה ריבונות אלא להיפך, מהווה חילול הקודש במקום הקשור ביותר לעם היהודי והקדוש ביותר עבורו".

    ח"כ גפני הוסיף כי "הינך יודע למנוע מתחים מיותרים, לא להתגרות באומות העולם בנושא שאין בו צורך, ואני מבקש ממך בשם שותפים רבים שלך, אנא אל תאפשר את שינוי המצב בנושא העלייה להר הבית מקום מקדשנו".

    1



    1 תגובות

    מיין תגובות
    1. 1

      פניה ליו"ר וועדת כספים חה"כ הרב משה גפני!
      משרד החינוך כאן במדינת ישראל פועל נגד החרדים כגוף אנטישמי לכל דבר ועניין!!! חברי כנסת יקרים! אם לא נתעורר לא יהיה החודש כסף למוסדות המוכש"ר החרדים לשלם משכורות !!! חייבים להפוך עולמות. בחודש הקודם, התקציב התקבל על בסיס נתוני שנה שעברה. החודש תהיה הפחתה של 20% בגין שעות התמרוץ והטיפוח,כך לפי ההבטחה החגיגית שבמכתב העוין המתנכר והמרושע של מאיה ניאזוב מערב החג כמתנת חג בשם שר החינוך נפתלי בנט!!!
      לרב גפני התבטאויות לפיהם יש הרבה מה לתקן אבל לפחות החזרנו את המצב למה שהיה לפני ממשלת לפיד-פירון
      אז הנה, משרד החינוך שוב ושוב מחזיר את הגלגל אחורנית, מלבד זאת שעצם האמירה לגופה כלל אינה נכונה, משרד החינוך גם בממשלה הנוכחית מגדיל את פערי התקצוב על ידי הגדלה של הסל בחינוך הכללי(ולאחרונה גם של החינוך הנוצרי) וכנגד זה מוסיף חוקים שמחייבים יותר ויותר את המוסדות החרדים להוציא הוצאות הרבה יותר ממה שהם מתוקצבים, אחר כך בא נוהל תקצוב,ונוהל ביקורת שכר המוודאים שהמוסד כשל במחויבויות או נכנס לגרעונות ובהתאם לכך בא נוהל איתנות פיננסית בכדי לגמור את העבודה ולחסל סופית את מוסדות החינוך החרדים!
      החכי"ם החרדים לא עושים את מלאכתם נאמנה ולא מעמידים את ראש הממשלה יחד עם עם שר האוצר שלו בפני דרישת הסף המתבקשת – או שתתנו לחינוך החרדי להתקיים בלי משחקים או שאין קואליציה!!! החכי"ם החרדים מנצלים את חוסר הידע שקיים בציבור החרדי בחסות שתיקת העיתונים המפלגתיים! בלית ברירה תפקיד המוסדות החרדים לעת הזו לפנות ישירות לציבור ההורים והמורים ולנהל מאבק גם מול החכי"ם החרדים!!!